Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Σίγησε η φωνή του Λάκη Παππά

«Έφυγε» από τη ζωή στα 76 του χρόνια

Σίγησε η φωνή του Λάκη Παππά

Ο ερμηνευτής των τραγουδιών του Νέου Κύματος, «Μη κουραστείς να μ΄αγαπάς», «'Ηταν καμάρι της Αυγής», «Πάει κι αυτή η Κυριακή», «Έλα μαζί μου» και «Ρίχνω την καρδιά μου στο πηγάδι», απεβίωσε σήμερα το πρωί σε ηλικία 76 ετών.


Ο Λάκης Παππά, ένας από τους πλέον καταξιωμένους ερμηνευτές των έργων του Μάνου Χατζιδάκη, Μίκη Θεοδωράκη, και αυθεντικούς τραγουδιστές του «Νέου Κύματος» της εποχής των μπουάτ, «έφυγε» από τη ζωή σήμερα το πρωί σε ηλικία 76 ετών. Η φωνή του ερμηνευτή των τραγουδιών «Μη κουραστείς να μ΄αγαπάς», «'Ηταν καμάρι της Αυγής» «Μανούλα μου», «Ο Έκτορας κι η Ανδρομάχη», «Πάει κι αυτή η Κυριακή», «Έλα μαζί μου», «Ρίχνω την καρδιά μου στο πηγάδι», σίγησε για πάντα σκορπώντας θλίψη στον καλλιτεχνικό χώρο.

Γεννήθηκε το 1938 στην Πρέβεζα και έκανε την πρώτη του καλλιτεχνική εμφάνιση το 1959, ενώ αναδείχθηκε στον καλλιτεχνικό χώρο με την «Οδό Ονείρων» του Μάνου Χατζιδάκι -ο οποίος και ήταν από τους πρώτους που διέγνωσαν το ταλέντο του στην κιθάρα και την ερμηνεία, τον «Ματωμένο Γάμο» του Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα πάλι σε μουσική Μάνου Χατζιδάκι και το «Παραμύθι χωρίς όνομα» σε στίχους του Ιάκωβου Καμπανέλλη

Λάκης Παππάς - Έλα μαζί μου

    1. κλίκ στήν εικόνα ή στό τίτλο
    2. ThumbnailΜή κουραστείς νά μ'αγαπάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.