Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

"Σήμερα είναι η πρώτη και τελευταία φορά.."

"...το λόγο θα έχει η δικαιοσύνη..."

10013585_10203018544760972_8076419929415564357_nΣήμερα είναι η πρώτη και τελευταία φορά που απαντάω επί προσωπικού. Σε κάθε άλλη περίπτωση το λόγο θα έχει η δικαιοσύνη. Πριν από λίγο διασταύρωσα την πληροφορία ότι κάποια άτομα από το περιβάλλον του κ. Κώστα Κουκά με διαβάλουν λέγοντας ότι όσα ανώνυμα γράφονται στο διαδίκτυο είναι δικής μου συγγραφής. Για να τελειώνει μια και καλή αυτή η ιστορία δηλώνω ότι: ούτε η πολιτική μου ηθική ούτε η παιδεία μου επιτρέπει να λοιδορώ ανωνύμως από έντυπα ή ηλεκτρονικά μέσα. Άλλωστε η πολιτική μου κριτική είναι τόσο σκληρή και αιχμηρή που δεν έχω την ανάγκη να κρύβομαι πίσω από το δάκτυλό μου. Σε τηλεφωνική επαφή που είχαμε με τον Κώστα Κούκα, τόσο εγώ όσο και η οικογένειά μου, του μεταφέραμε τα παραπάνω και μας διαβεβαίωσε ότι δεν αποδέχεται την μομφή προς το πρόσωπό μου. Σέβομαι τη στάση του και σαν Μυκονιάτης θέλω να πω σε όλους εκείνους που θέλουν την προκοπή του συνδυασμού του να μην τού κάνουν κακό με τις δήθεν εξυπνάδες τους. Να μάθουν να γράφουν και να μιλάνε πολιτικά και κυρίως να σκέφτονται πριν ανοίξουν το στόμα τους. Γιατί αν δεν το γνωρίζουν ο λόγος κάνει τη διαφορά ανάμεσα στα ζώα και το ανθρώπινο είδος. Και η Μύκονος τούτη την ώρα δεν έχει ανάγκη από ζώα.
Νίκος Κάπλαντζης
Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον Ανδρέα Φιορεντίνο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.