Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

"H τήρηση τού Συντάγματος επαφίεται στόν πατριωτισμό τών Ελλήνων"...

Ρώσοι απειλούν με όπλα Έλληνα…

στην παραλία της Κορώνης…

Ιδιαίτερα σοβαρή είναι η καταγγελία ενός αναγνώστη του Nonews, ο οποίος βρέθηκε να απειλείται από 3 οπλισμένους άντρες σε παραλία της Κορώνης.

Αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι πως η παραλία βρίσκεται σε έξω από βίλλα Ρώσου Μεγιστάνα.
Διαβάστε αναλυτικά:
Στελνω ενα meil σχετικα με ενα συμβαν το οποιο εγινε κατα την διαρκεια των διακοπων μου σημερα το μεσημερι στην παραλια της Τσουγκας - Βασιλιτσιου..
Ισως για να γινω πιο κατανοητος η παραλια αυτη βρισκεται μπροστα απο την Βιλα Ρωσου μεγιστανα.
Επισης λογου της καταγωγης της μητερας μου απο εδω ερχομαι απο παιδι και στην συγκεκριμενη παραλια παω απο παιδι.
Πως εχει η κατασταση.
Κατα τα τις 14.30 πηρα το μηχανακι μου και πηγα κοντα στην παραλια αφου παρκαρα,κατεβηκα το μονοπατι που σε βγαζει στην παραλια.
Προς μεγαλη μου εκπληξη το πρωτο που παρατηρησα ηταν οτι στην μεση της παραλιας ειχαν τοποθετηθει πασαλοι με σκοινια καρφωμενοι στην αμμο, για να ειναι ευνοητο οτι απο κει και περα δεν περνας..Αυτα πανω στην παραλια..Το δευτερο που παρατηρησα ηταν οτι ηταν μαζι με μενα και καποιοι αλλοι Γερμανικης καταγωγης με τα παιδια τους και καναν μπανιο..οκ ως εδω...
Αφου λοιπον βρηκα την ακρουλα μου και εγω σε μια σκια..λιγο πριν τους πασσαλους..θελησα να βουτηξω και να παω στον αγαπημενο μου βραχο ο οποιος ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ για να ανεβω..να αραξω και να ριξω και τις βουτιες μου...περνωντας πολυ λογικα οποιοδηποτε εμποδιο αφου καμια παραλια δεν ανηκει σε κανεναν...

συνέχεια
Ο βραχος ξαναλεω ειναι μεσα στην θαλασσα..περιπου 5 μετρα απο την ακτη...στην πλευρα που ειναι ο βραχος ειναι και το σπιτι του Μεγιστανα..και εννοειτε δεν μιλαω για την πορτα του σπιτιου του..μιλαω για την μαντρα που ειναι γυρω γυρω..
Ξαφνικα λοιπον ενω ρεμβαζω πανω στον βραχο..ακουω μια φωνη..Γυρναω προς τα πισω και βλεπω εναν ανθρωπο μεσα απο την βιλλα να μου λεει πως πρεπει να κατεβω απο τον βραχο γιατι υπαρχει προβλημα.!!!Του απανταω πως δεν κατεβαινω [ εννοειτε ] και δεν καταλαβαινω για πιο προβλημα μου μιλαει,και του γυρναω την πλατη..Κανω διακοπες στην αγαπημενη μου παραλια..
Δεν περνανε λιγα λεπτα και αλλος ανθρωπος ντυμενος με μια μπεζ στολη και οπλισμενος [ δεξια θηκη οπλο οπως και οι αστυνομικοι ] εχει κατεβει στην παραλια και μου φωναζει να βγω εξω απο την θαλασσα και να κατεβω απο τον βραχο..Του φωναζω πως αυτο που γινεται ειναι απαραδεκτο και αυτος συνεχιζει και μου λεει να κατεβω..οποτε ριχνω μια βουτια και παω προς το μερος του κολυμποντας..βγαινω εξω και μου λεει με τροπο να φυγω απο την παραλια γιατι προκαλω προβλημα..{ ενας ανθρωπος με μαγιο μεσα στην θαλασσα = προβλημα ? ]...του απανταω πως αυτο που μου λεει δεν ισχυει και ξερει πως ειναι παρανομος..μου απανταει φυγε γιατι θα χασω την δουλεια μου και μην ξαναανεβεις στον βραχο...του απανταω αυτο δεν προκειτε να γινει σε μια παραλια και ιδιως σε βραχο μεσα στην θαλασσα..
Και εκει τα πραγματα ζορισαν...κατεβηκαν 2 ακομα παλι ο ενας οπλισμενος και με πολυ πολυ αγριες διαθεσεις..Ηρθε λοιπον καταμουτρα και μου ειπε φυγε γιατι το πραγμα θα παρει εκταση και λιγο πολυ μερικες απειλες πεσαν..
Η αληθεια ειναι πως ειμουν περικυκλωμενος απο 3 ανθρωπους απο τους οποιους οι δυο οπλισμενοι..μονος μου..και απειλουμενος για την σωματικη μου ακεραιοτητα.
Το μονο που καταλαβα ειναι οτι ενοχλω καποιον..Και οτι με βλεπουν οι καμερες να κανω μπανιο...Μηπως επρεπε να κανω γυμνος??..
Οι οικογενεια των Γερμανων δεν πηρε θεση..απλα εβλεπε το περιστατικο..
Εφυγα λοιπον και ανεβηκα το μονοπατι μιας και ειμουν μονος μου και πηρα το μηχανακι..Πηγα κατευθειαν στο Λιμεναρχεο της κορωνης να κανω καταγγελεια του συμβαντος.
Εκει βρηκα ενα λιμενικο ο οποιος αφου εγραψε σε μια κολα χαρτι αυτα που του ειπα, μου ειπε να περασω ξανα το πρωι που θα ειναι ο αξιωματικος..Δεν μου εδωσε καποιο χαρτι παρα μονο μου ειπε πως θα τον ενημερωσει..Πηγα λοιπον στο σπιτι ενημερωσα την μητερα μου και αυτη με τη σειρα της τον θειο μου και γενικα ακουστηκε στο χωριο..Βασιλιτση Μεσσηνιας..και αυριο το πρωι που θα ξαναπαω στο Λιμεναρχειο Κορωνης να κανω κανονικη καταγγελεια, και αφου με συμβουλεψε ενας δικηγορος να παρω και αριθμο πρωτοκολου..

Η ιστορια ειναι πραγματικη και αν θελεται παρτε μια θεση στην κατασταση γιατι εχει ξεφυγει..
Σας ευχαριστω

Πηλιτσης Φωτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.