Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014

Σε είδα: να εξηγείς στην κόρη σου



Λένα ΔιβάνηΛένα Διβάνη *
Σε είδα να εξηγείς στην κόρη σου τους νόμους της οικονομίας, των μαθηματικών, της φιλοσοφίας, της πολιτικής. Ολοένα και περισσότεροι συγγραφείς απευθύνονται πια σε παιδιά μέσω των παιδιών τους, απλουστεύοντας το πεδίο της ειδικότητάς τους για να γίνει εύληπτο. Ετσι εκμεταλλεύονται την κατάσταση και μερικοί ενήλικες που θέλουν μασημένη τροφή.
Δεν ξέρω τι να υποθέσω: ή τα παιδιά μας είναι πια πολύ ευφυέστερα ή εμείς βλακεύουμε απελπιστικά...
 protagon.gr

*Είμαι Βολιώτισσα, είμαι Eλληνίς, είμαι συγγραφέας, είμαι καθηγήτρια Ιστορίας Εξωτερικής Πολιτικής στη Νομική Σχολή Αθηνών, είμαι σινεφίλ, είμαι θεατροφίλ, είμαι ταξιδιώτισσα, είμαι περίεργη αλλά όχι κίτρινη και ενίοτε είμαι kinder-έκπληξη. Έχω γράψει πολλά (ιστορικά, λογοτεχνικά, θεατρικά, μην μπούμε σε λεπτομέρειες, όποιος ενδιαφέρεται τα βρίσκει στα βιβλιοπωλεία) και έχω πει ακόμα περισσότερα. Πιστεύω ότι η Ελλάδα δεν είναι κτήμα μου, εγώ δεν είμαι κτήμα κανενός, και ότι όλοι δικαιούμαστε να κυνηγήσουμε την ευτυχία. Δηλώνω ότι θα αγωνιστώ με πάθος για το δικαίωμα των ανθρώπων γενικώς και εμού προσωπικώς να ξυπνούν ότι ώρα θέλουν το πρωί και να λένε ελεύθερα ότι θέλουν μέχρι το βράδυ!
 Λένα Διβάνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.