Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Γενέθλια, με απουσίες...


Σουφλιάς: "Είμαι καλά στην υγεία μου. Απέχω συνειδητά..."...
 Τρεις ακόμη απουσίες θα έχει η εκδήλωση για τα 40α γενέθλια της ΝΔ, το μεσημέρι του Σαββάτου στην Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών.
Πρόκειται για τους Γ. Αλογοσκούφη, Γ. Σουφλιά και Ανδ. Ανδριανόπουλο.
Αν και...
στους τρεις εστάλη πρόσκληση, αυτοί δεν ανταποκρίθηκαν.

Τι απαντά ο Σιουφλιάς, για την απουσία του:

 Μέσω συνεργατών του, ο Γ. Σουφλιάς έστειλε το εξής μήνυμα στην Συγγρού:
"Είμαι καλά στην υγεία μου. Απέχω συνειδητά από τα πολιτικά δρώμενα "...
                                                                                     
                                                                                                 ----------------------------

Αντώναρος: "Θα σας δω όλους στο σπίτι μου..."..

Οχι μόνο θα πάει, αν και δεν έλαβε πρόσκληση, στα γενέθλια της ΝΔ, αλλά  φρόντισε να...
αφήσει και μερικές μπηχτές, μέσω Twitter.
" Θα σας δω όλες και όλους στο σπίτι μου, τη Νέα Δημοκρατία του Κωνσταντίνου Καραμανλή που αύριο γίνεται 40 χρονων. Προσκλήσεις περιττές" , εγραφε το tweet του Ευ. Αντώναρου....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.