Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015

Υποψήφιος με το κόμμα Παπανδρέου ο Μωραΐτης - έφυγε από το ΠΑΣΟΚ


Υποψήφιος με το κόμμα Παπανδρέου ο Μωραΐτης - έφυγε από το ΠΑΣΟΚ


Ο Θάνος Μωραΐτης ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι αποχωρεί από το ΠΑΣΟΚ και θα είναι υποψήφιος στη Β' Αθηνών με το Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών του Γιώργου Παπανδρέου. 

Όπως μετέδωσε το Mega, ο Θάνος Μωραΐτης, σήμερα βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας, έκανε λόγο για έλλειψη στρατηγικής, απαξίωση και παλινωδίες στο ΠΑΣΟΚ.

«Εδώ και πολλούς μήνες δεν έχω σταματήσει να εκφράζω δημοσίως (πολύ πιο επίμονα όμως στα συλλογικά κομματικά όργανα) τις απόψεις μου για την αρνητική πορεία της χώρας.

»Παράλληλα, δεν έχω σταματήσει να εκφράζω δημοσίως και στα συλλογικά κομματικά όργανα τις απόψεις μου για:

»Τις παλινωδίες στην ανασυγκρότηση της παράταξης
Την έλλειψη στρατηγικής και την πορεία εξαΰλωσης του κόμματος και την αποϊδεολογικοποίησή του
Την απαξίωση της εσωκομματικής δημοκρατίας και των οργάνων
Την ανυπαρξία στρατηγικής στην κυβερνητική συνεργασία με αποτέλεσμα την ισοπεδωτική ταύτιση με την ΝΔ.

»Στο νέο ξεκίνημα θα είμαι παρών στο πλευρό του Γιώργου Παπανδρέου προσχωρώντας στο Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών. Στη κρίσιμη αυτή μάχη θα είμαι υποψήφιος με το κίνημα στην εκλογική περιφέρεια της Β’ Αθηνών». 
tanea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.