Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

O συμπατριώτης μας Νίκος Ξυδάκης είναι υποψήφιος στή Β' Αθηνών

Νίκος Ξυδάκης: Η Αλλαγή δεν είναι προνόμιο της Αριστεράς, είναι δικαίωμα του λαού 

Συνέντευξη στην Ντίνα Καράτζιου



«Η ψήφος για τη συγκρότηση μιας κυβέρνησης εθνικής και κοινωνικής σωτηρίας, δεν προϋποθέτει την ύπαρξη ενός «αριστερού» βιογραφικού», αναφέρει ο Νίκος Ξυδάκης, υποψήφιος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στη Β Αθηνών.

Στη συνέντευξή του στο «TPP», είναι κατηγορηματικός πως είναι «μονόδρομος για το ΣΥΡΙΖΑ «Η αποτροπή της αποσάθρωσης της λαϊκής κυριαρχίας και της καταπάτησης του δημόσιου συμφέροντος». Για το εκλογικό αποτέλεσμα της Κυριακής, αναφέρει ότι« διαφαίνεται δυνατότητα αυτοδυναμίας». Σε αντίθετη περίπτωση, εξηγεί, ότι υπάρχουν «πολιτικές δυνάμεις με τις οποίες μπορούμε να συναντηθούμε», εφόσον αυτές «θα τεθούν ενώπιον της ιστορικής ευθύνης να στηρίξουν μια κυβέρνηση εθνικής και κοινωνικής σωτηρίας, χωρίς στενά κομματικό χαρακτήρα».

-Για ποιο λόγο αποφασίσατε να αφήσετε τη δημοσιογραφία για την πολιτική;

«Όσα συνέβησαν τα τελευταία χρόνια υπήρξαν συνταρακτικά. Τα παρακολουθούσα από την πρώτη γραμμή της ενημέρωσης. Τα άρθρα μου ήταν έτσι κι αλλιώς πολιτικές αναλύσεις και δημόσιες παρεμβάσεις. Βίωνα τις ιστορικές στιγμές. Ύστερα, υπάρχει ένα σημείο καμπής στη ζωή των ανθρώπων όταν πρέπει να πάρουν μια απόφαση. Να κάνουν μια επιλογή. Ως πολιτικό ον, έκανα τη δική μου. Εκτίθεμαι στην πολιτική για να προσφέρω με τις δικές μου δυνάμεις από ένα διαφορετικό βήμα. Από την άλλη, η επιλογή αυτή, σκέφτομαι, δεν είναι μόνιμη. Θα βοηθήσω όπως μπορώ, με όλες μου τις δυνάμεις και με όλο το γνωστικό και εμπειρικό φορτίο που διαθέτω. Για το συλλογικό καλό. Εκτίθεμαι στους συμπολίτες μου, στη Β΄ Αθηνών, σε αυτές τις εκλογές και κατ’ αρχήν ζητώ να επικροτήσουν με την ψήφο τους την απόφαση αυτή. Πολλά θα εξαρτηθούν από τις εξελίξεις. Δεν είναι κάτι που μπορώ από τώρα να προκαθορίσω. Δεν είμαι επαγγελματίας πολιτικός, μέλος κάποιου κόμματος, και δεν σκοπεύω να γίνω στο άμεσο μέλλον. Ας πούμε πως είμαι ένας από τα εκατομμύρια των συμπολιτών μου, που είδα πράγματα που δεν μου αρέσουν και που θέλω να τα αλλάξω».   
 Ολόκληρη η συνέντευξη : ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.