Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Τρεις πρώην απαντούν στην Ζωή…


Τις απαντήσεις των πρώην πρωθυπουργών αποκάλυψε η Ζωή Κωνσταντοπούλου στις επιστολές που τους έστειλε, με τις οποίες τους καλούσε να παραχωρήσουν τα γραφεία που διατηρούν εντός των χώρων της Βουλής.

«Με…
τις επιστολές μου κάλεσα τους τρεις πρώην πρωθυπουργούς που δεν έχουν κοινοβουλευτική ιδιότητα να παραχωρήσουν τους χώρους που διατηρούν στη Βουλή, ώστε οι βουλευτές να μπορούν να διαβάζουν τα νομοσχέδια που κατατίθενται» είπε.

Όπως επεσήμανε, ο Κωνσταντίνος Σημίτης, «μου απάντησε ότι έχει πέσει θύμα τρομοκρατικής επίθεσης και με θέτει προ των ευθυνών μου με την επιλογή μου να αλλάξει γραφείο».

Η κ. Κωνσταντοπούλου είπε ακόμα ότι ο Γιώργος Παπανδρέου «δέχθηκε και ζήτησε να του υποδειχθεί άλλος χώρος», ενώ ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης «επικαλούμενος την κοινοβουλευτική του ιστορία και μου ζητεί να αναθεωρήσω την απόφασή μου»…

Newpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.