Παρασκευή 6 Μαΐου 2016

Καλού-κακού

Στέφανος ΚασιμάτηςΒουλευτής, του οποίου το όνομα δεν θέλω να πω, μου έλεγε ότι, όταν του ζήτησαν σε ραδιοφωνική συνέντευξη να σχολιάσει την πρόσφατη παρέμβαση του Προέδρου της Δημοκρατίας στο θέμα του νομίσματος, εκείνος διέφυγε λέγοντας: «Ξέρετε, όμως! Ο Πρωταγόρας είπε επίσης ότι ποτέ κανείς δεν μετάνιωσε για κάτι που δεν είπε». Οι συνομιλητές του, διαπρεπείς δημοσιογράφοι, εντυπωσιάστηκαν: ώστε το είπε και αυτό ο Πρωταγόρας, τι μου λες, βρε παιδάκι μου! Διέκοψα τον βουλευτή για να ρωτήσω εάν στην υπόλοιπη συνέντευξη αποκάλυψε στους συνομιλητές του ότι αυτό δεν το είχε πει ο Πρωταγόρας, αλλά το είχε κατεβάσει ο ίδιος από το κεφάλι του. «Οχι», μου απάντησε χαμογελώντας... Αυτό, τώρα, εγώ δεν το γράφω για να εκθέσω τον βουλευτή, αλλά για να προστατεύσω τον Πρόεδρο. Επειδή η συνέντευξη ήταν δημόσια, μπορεί να την άκουσε ή κάποιος να του είπε και τώρα να ψάχνει άδικα στην αρχαία ελληνική γραμματεία...

από τή στήλη "ΦΑΛΗΡΕΥΣ"
 τής εφημερίδας "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.