Τετάρτη 11 Μαΐου 2016

Τι μου λέτε τώρα, κύριε Γιάννη μου...

Ο Λεβέντης ζήτησε στην εκπομπή του Ντερμπεντέρη, να κοπούν οι συντάξεις των πρώην βουλευτών. Για τον Μητσοτάκη είπε, ότι έκαψε το χαρτί του, επειδή ζήτησε εκλογές και για τον Τσίπρα, πως όσο μένει καταστρέφεται η χώρα.

Η εκπομπή ξεκίνησε με ένα μικρό κους κους για…
το τι είπε στον Τσίπρα, όταν τον πήρε στο τηλέφωνο.

Τον ρώτησα τι είναι ο κόφτης και μου απάντησε, πως «θέλουν (οι δανειστές) να έχουν μια εξασφάλιση».

Κατά τ’ άλλα ο Λεβέντης είπε περίπου τα ίδια, που είπε και στην Κορομηλά. Ο Ντερμπεντέρης είχε καλέσει τον Δημήτρη Καμπουράκη και τον συνάδελφο του στο ΒΗΜΑ, Βασίλη Χιώτη, για τον βοηθήσουν στην συνέντευξη. Ιδιαίτερα στις στιγμές, που θα ξέφευγε ο Λεβέντης σε οικειότητες – όπως και έγινε – του τύπου «τι μου λέτε τώρα κύριε Γιάννη μου»…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.