Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2016

"Εχω πολλούς εχθρούς όμως, Πρόεδρε"... (BINTEO)

Πολύδωρας: Αυτά μου είπε ο Τσίπρας στο τηλέφωνο .
-«Δεν είμαι φίλος του Χριστοφοράκου γι΄αυτό δεν με θέλει ο Μητσοτάκης».
-«Εγώ δεν είμαι άνθρωπος της διαπλοκής».
 «Τι θέλουν να βάλουν στο ΕΣΡ; Ανθρώπους της διαπλοκής; Συνταγματολόγους, δικηγόρους, ωραίους των Media;»...
 Την τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με τον Αλέξη Τσίπρα, αποκάλυψε ο Βύρωνας Πολύδωρας, στην ΕΡΤ.
Ο Τσίπρας «με πήρε στο τηλέφωνο και...
μου είπε: “Τι θα έλεγες Βύρωνα για πρόεδρος του Ραδιοτηλεοπτικού Συμβουλίου;”
Απάντηση: Ευχαριστώ, έχω πολλούς εχθρούς όμως, Πρόεδρε.
“Έχεις... και περισσότερους φίλους”. Σας μεταφέρω ενόρκως τον διάλογο».
Αναφερόμενος στη διαγραφή του από τη ΝΔ, ο Πολύδωρας είπε, πως, «ο Σαμαράς και η παρέα του δεν με θέλουν», ενώ χαρακτήρισε «σατράπη» εκείνον που τον διέγραψε από το κόμμα. Και πρόσθεσε, πως, «δεν είμαι φίλος του Χριστοφοράκου γι΄αυτό δεν με θέλει ο Μητσοτάκης».
«Εγώ δεν είμαι άνθρωπος της διαπλοκής» υπογράμμισε
ο κ. Πολύδωρας. «Τι θέλουν να βάλουν στο ΕΣΡ; Ανθρώπους της διαπλοκής;
Συνταγματολόγους, δικηγόρους, ωραίους των Media;»...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.