Τετάρτη 2 Μαΐου 2018

Διαψεύδει ο Γκάλης...

Γκάλης: «Δεν είμαι πολιτικός, είμαι αθλητής»

Ο κορυφαίος μπασκετμπολίστας όλων των εποχών με ανάρτησή του στο διαδίκτυο απάντησε στην φημολογία των τελευταίων ημερών, σχετικά με την παρουσία του σε ψηφοδέλτιο των επόμενων βουλευτικών εκλογών. 
Η θέση του: «Είμαι ο Νίκος Γκάλης και κάποιοι δεν είναι καλά. Είμαι αθλητής και κάποιοι δεν είναι δημοσιογράφοι. Δεν είμαι πολιτικός και κάποιοι δεν θα έπρεπε να είναι πολιτικοί.
Δεν θα βρίσκομαι σε κανένα ψηφοδέλτιο κανενός κόμματος και κάποιοι δεν θα έπρεπε να βρίσκονται στη θέση που βρίσκονται. Τα μόνα παιχνίδια που έχω παίξει ήταν εντός γηπέδου. 
Αυτοί που παίζουν παιχνίδια στην πλάτη μου και όσοι παίζουν παιχνίδια στην πλάτη του ελληνικού λαού είναι άξιοι της μοίρας τους. Και στους Έλληνες αξίζει μια καλύτερη μοίρα».

Τρίτη, 01 Μαΐου 2018

naftemporiki.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.