Κυριακή 27 Μαΐου 2018

Η ...ανεκδοτάρα τού ...εξαμήνου...!!!


Το ανέκδοτο της ημέρας: Το μόνο… λογικό

 Το μόνο… λογικό
Είναι δυο καλόγριες Τη μια τη φωνάζουν αδελφή άλγεβρα ( ΑΑ ) και την άλλη αδελφή λογική ( ΑΛ ) Είναι βράδυ και βρίσκονται στο δρόμο, μακριά από το μοναστήρι :
ΑΑ : Πρόσεξες , αδελφή . Ένας άντρας μας ακολουθεί εδώ και τριανταοκτώμιση λεπτά. Αραγε τι να θέλει ;
ΑΛ : Είναι λογικό . Θέλει να μας βιάσει !
ΑΑ : Όχι ! Με την ταχύτητα που περπατάει θα μας φτάσει σε 15 λεπτά το πολύ . Τι να κάνουμε ;
ΑΛ : Το μόνο λογικό είναι ν αρχίσουμε να περπατάμε πιο γρήγορα.
ΑΑ : Δε θα βοηθήσει.
ΑΛ : Φυσικά και δε θα βοηθήσει. Ο άντρας έκανε το μόνο λογικό πράγμα που μπορούσε. Αρχισε να περπατάει πιο γρήγορα.
ΑΑ : Αρα ; Τι να κάνουμε ; Με την ταχύτητα που περπατάει θα μας φτάσει σ ένα λεπτό.
ΑΛ : Το μόνο λογικό είναι να χωριστούμε. Εσύ από κει, εγώ από δω. Δε μπορεί να μας ακολουθήσει και τις δυο.
Ο άντρας αποφασίζει να ακολουθήσει...
...συνέχεια...

...την Αδελφή Λογική. Η Αδελφή Αλγεβρα φτάνει στο μοναστήρι και είναι μες την αγωνία τι να συνέβη στην Αδελφή Λογική , η οποία φτάνει μετά από λίγο πραγματικά λαχανιασμένη :
ΑΑ : Αδελφή Λογική. Δόξα τω Θεώ επέστρεψες. Πες μου, τι έγινε;
ΑΛ : Το μόνο λογικό. Δε μπορούσε να μας ακολουθήσει και τις δυο κι έτσι ακολούθησε εμένα.
ΑΑ : Ναι, ναι! Αλλά τι έγινε μετά;
ΑΛ : Το μόνο λογικό. Αρχισα να περπατάω όσο πιο γρήγορα μπορούσα και άρχισε να κάνει το ίδιο.
ΑΑ : Και; Και;
ΑΛ : Το μόνο λογικό. Μ έφτασε.
ΑΑ : Ω Θεέ μου. Και τι έκανες;
ΑΛ : Το μόνο λογικό. Μάζεψα τα φουστάνια μου ψηλά.
ΑΑ : Αχ αδελφή μου! Και τι έκανε εκείνος;
ΑΛ : Το μόνο λογικό. Κατέβασε τα παντελόνια του.
ΑΑ : Όχι , Θεέ μου. Και τι έγινε;
ΑΛ : Μα δεν είναι λογικό, αδελφή; Μια καλόγρια με σηκωμένα τα φουστάνια τρέχει πιο γρήγορα από έναν άντρα με κατεβασμένα παντελόνια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.