Κυριακή 12 Αυγούστου 2018

Μαρία Μπελιμπασάκη 50.45 στά 400μ. καί «Ασημένιο»...

Στίβος: «Ασημένια» η Μπελιμπασάκη στο Βερολίνο

Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια έκανε καταπληκτική κούρσα, καλύπτοντας την απόσταση σε 50.45, που αποτελεί πανελλήνιο ρεκόρ, ενώ έχασε το χρυσό μετάλιο από την Πολωνή Γιστίνα Βιέτι για μόλις 4 δέκατα του δευτερολέπτου (50.41).
Η Μαρία Μπελιμπασάκη κατάκτησε τη δεύτερη θέση στα 400 μέτρα, στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του Βερολίνου.
Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια έκανε καταπληκτική κούρσα, καλύπτοντας την απόσταση σε 50.45, που αποτελεί πανελλήνιο ρεκόρ, ενώ έχασε το χρυσό μετάλιο από την Πολωνή Γιστίνα Βιέτι για μόλις 4 δέκατα του δευτερολέπτου (50.41).
Το αποψινό μετάλιο είναι το πέμπτο για τα ελληνικά χρώματα στη διοργάνωση, καθώς είχαν προηγηθεί τα...

...χρυσά των Τεντόγλου, Στεφανίδη, Παπαχρήστου και το ασημένιο της Κυριακοπούλου.
«Προσπάθησα πολύ για αυτό το μετάλλιο. Αισθανόμουν καλά πριν τον αγώνα. Ενιωθα δυνατή και μπήκα για να νικήσω. Πάντα μπαίνω στον αγωνιστικό χώρο για να νικήσω, γιατί έτσι είναι ο χαρακτήρας μου.  Στα τελευταία μέτρα έχασα το βηματισμό μου και παραπάτησα», δήλωσε η αθλήτρια του Κώστα Ηλία.
«Δεν πειράζει όμως, γιατί κατάκτησα μετάλλιο και πέτυχα μια σπουδαία επίδοση, η οποία φαινόταν από τις προπονήσεις πως μπορεί να έρθει. Έχω πει πολλές φορές, πως σημασία έχει οι επιδόσεις να γίνονται στους μεγάλους αγώνες και να έρχονται τα μετάλλια και οι διακρίσεις. Είμαι χαρούμενη που κατάφερα να κάνω αυτό που είχα σχεδιάσει σε μια χρονιά που δεν ήταν εύκολη, αντίθετα είχε πολλές δυσκολίες», πρόσθεσε.
Και συμπλήρωσε: «Θέλω να ευχαριστήσω τον προπονητή μου για όσα έχει κάνει για εμένα, την οικογένεια μου που είναι δίπλα μου, τον γιατρό του ΣΕΓΑΣ Διονύση Χίσσα και τον φυσιοθεραπευτεί Γιάννη Κουτρούλη, γιατί αν δεν ήταν αυτοί δεν ξέρω αν θα είχα καταφέρει να τρέξω. Θέλω να ευχηθώ σε όλο τον κόσμο να έχει υγεία. Λυπάμαι για την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα, θέλω να πω σε όλους να μην τα παρατάτε να μην το αφήνουν τίποτα και να συνεχίζουν»

Σάββατο, 11 Αυγούστου 2018

από:
naftemporiki.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.