Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2019

Τά "καμώματα" τού Άδωνη τά βλέπει ο Αιμίλιος (Λιάτσος) καί ...θυμώνει!

Ο Αιμίλιος Λιάτσος «αδειάζει» τον Άδωνη: Όσους ισχυρούς κι αν πάρει τηλέφωνο, δε θα ξαναπατήσει στην εκπομπή μου - (Video)

Έξω φρενών με τον Άδωνη Γεωργιάδη ο Αιμίλιος Λιάτσος, ο οποίος καταγγέλλει μάλιστα ότι ο αντιπρόεδρος της ΝΔ παίρνει τηλέφωνο σε ισχυρούς για να κάνουν κουμάντο στην εκπομπή του.

Προηγήθηκε ένα tweet εναντίον της εφημερίδας «Kontra News», το οποίο έκανε retweet ο Άδωνης Γεωργιάδης, και το οποίο έκανε λόγο για «έμμισθα τετράποδα» της εφημερίδας.
Από την πλευρά του ο Αιμίλιος Λιάτσος δήλωσε, αναφερόμενος στην κίνηση του αντιπροέδρου της ΝΔ:
«Εγώ αυτό το πράγμα δεν θα το αφήσω να περάσει έτσι. Τον φιλοξένησα πολλές φορές. Του έδωσε την εκπομπή για συνέντευξη δίωρη, τουλάχιστον 5 με 6 φορές. Έφτασε να παίρνει τηλέφωνα σε… ισχυρούς για να κάνουν κουμάντο στην εκπομπή μου. Κουμάντο στην εκπομπή μου κάνω μόνο εγώ. Όπου και αν πάρεις τηλέφωνο, όποιον και να παρακαλέσεις για να βγεις στην εκπομπή, δεν υπάρχει περίπτωση, αν δε θέλω εγώ να βγεις ποτέ».
Και συνέχισε:

«Όταν του έστελνα email για να βγει στην εκπομπή μου με καλεσμένους, απαιτούσε πρώτα να του κάνω τετ-α-τετ συνέντευξη! Στον συγκεκριμένο κύριο που λέει τετράποδα τους δημοσιογράφους του KONTRA συνέντευξη δεν του κάνω ποτέ και δεν πρόκειται να ξαναπατήσει το πόδι του στην εκπομπή κι ας πάει όπου θέλει».
«Έχει βρει "κόλπο" που όταν θέλει να βρίσει κάποιον, αντί να το γράψει ο ίδιος, κάποιο ανώνυμο τρόλ, ως εκ...τηλεπάθειας γράφει ένα υβριστικό tweet την κατάλληλη στιγμή που ο αντιπρόεδρος της ΝΔ χρειάζεται να τον κάνει retweet (λες κι είμαστε μπαμπουϊνοι και δεν καταλαβαίνουμε)», ανέφερε ακόμη.
Μάλιστα έπαιξε και βίντεο από τον... παλιό καλό καιρό που ο Άδωνης ασχολιόταν με τη Μακεδονία βρίζοντας τον Κώστα Καραμανλή και κάλεσε τον Κυριάκο Μητσοτάκη να πάρει θέση, ενώ, σημείωσε, ότι αν ο Άδωνης δε ζητήσει συγγνώμη θα συνεχίσει να παίζει βίντεο με τις κατά καιρούς... αλήστου μνήμης δηλώσεις του για στελέχη της ΝΔ.
Πέσαμε πάντως από τα σύννεφα πάλι με τον Άδωνη που -αν είναι δυνατόν- παίρνει τηλέφωνα για να επηρεάσει εκπομπές…
 7.02.2019

από :  documentonews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.