Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2021

VIDEO Φώφης Γεννηματά πού κάνει "δέκα παρά δυό" τόν ρέποντα στήν καπηλεία πρωθυπουργό (γιά τίς μαστογραφίες)...

Κυριάκος Μητσοτάκης / Τυμβωρύχος - Οι δωρεάν μαστογραφίες νομοθετήθηκαν το 2017 από τήν προηγούμενη κυβέρνηση...!
Το βίντεο με την ομιλία της Φώφης Γεννηματά στη Βουλή το 2020, που βάζει στη θέση του τον πρωθυπουργό και τον καλεί να μην κάνει επικοινωνιακό σόου
Νέο νόημα στον όρο «τυμβωρυχία» έδωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Ανήμερα της κηδείας της Φώφης Γεννηματά – η οποία συγκίνησε το πανελλήνιο με την αξιοπρέπεια και τη δύναμή της – ο πρωθυπουργός έσπευσε να εξαγγείλει πρόγραμμα δωρεάν μαστογραφιών με το όνομά της, τάχα για να την τιμήσει. Το πρόγραμμα όμως υπάρχει ήδη, έχει νομοθετηθεί από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, ενώ ακριβώς πριν από έναν χρόνο από το βήμα της Βουλής η ίδια η Φώφη Γεννηματά είχε ξεμπροστιάσει τον Κυριάκο Μητσοτάκη, όταν και πάλι είχε προσπαθήσει να καπηλευτεί το ευαίσθητο ζήτημα των προληπτικών εξετάσεων για τον καρκίνο.
«Υπάρχουν ζητήματα που δεν προσφέρονται για επικοινωνία» είχε υπογραμμίσει τότε η Φώφη Γεννηματά, βάζοντας στη θέση του τον Κυρ. Μητσοτάκη που με αφορμή την παγκόσμια ημέρα για τον καρκίνο του μαστού, είχε ξαναεπιχειρήσει την ίδια λαθροχειρία. Η πρόεδρος του ΚΙΝΑΛ ωστόσο, του είχε θυμίσει ότι 45 γυναίκες βουλευτές όλων των κομμάτων είχαν υποβάλει αυτό το αίτημα το 2016, ότι αυτό έγινε δεκτό από τον υπουργό Υγείας Ανδρέα Ξανθό το 2017, και ότι το μέτρο ισχύει από το 2017.

Μάλιστα την επικοινωνιακή φούσκα Μητσοτάκη είχαν φέρει τότε στη Βουλή με ερώτησή τους 57 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία, με πρωτοβουλία της αναπληρώτριας Τομεάρχη Υγείας Δώρας Αυγέρη.
Στην ερώτηση, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ χαρακτήριζαν είτε προκλητική άγνοια, είτε προκλητικό ψέμα τη δήθεν εξαγγελία του Πρωθυπουργού. «Ο κ. Μητσοτάκης εξήγγειλε ως νέο, ένα πρόγραμμα που ήδη υπάρχει από το 2018! Και σαν να μην έφτανε αυτό, εξήγγειλε ένα δήθεν νέο πρόγραμμα, καταφανώς υποβαθμισμένο σε σχέση με αυτό που ήδη υπάρχει. Γιατί οι δωρεάν μαστογραφίες με κυβέρνηση ΝΔ θα περιορίζονται μόνο σε γυναίκες 49-50 ετών, όταν με κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ κάλυπταν ένα πολύ μεγαλύτερο ηλικιακό εύρος και πλήθος γυναικών» τόνιζαν ζητώντας απαντήσεις για το αν τελικά θα περικοπούν οι δωρεάν μαστογραφίες προληπτικού χαρακτήρα σε ευρύτερες ηλικιακές ομάδες του γυναικείου πληθυσμού, που είχε εγκρίνει ο ΣΥΡΙΖΑ, όπως είναι ο κανόνας με διακυβέρνηση Μητσοτάκη.

Ο «Μέσος Πολίτης» καί ο «Απλός Ανθρωπος»...

 Μεσοπόληδες και Απλάνθρωποι
Ο «Μέσος Πολίτης» είναι ένα φάντασμα. Ή ένα βολικό κατασκεύασμα με πολλούς πατεράδες: τους πολιτικούς, τους δημοσιογράφους, τους ερευνητές της κοινής γνώμης και, κυρίως, όποιους από εμάς νιώθουμε ανώτεροι του άνευ ιδιαιτέρων γνωρισμάτων «Μέσου Πολίτη». Επειδή έχουμε κάνει κάποιες σπουδές παραπάνω, λες και μετράει πάντα αυτό στη διαμόρφωση χαρακτήρα, επειδή γεννηθήκαμε σε τζάκι με μεγάλη καμινάδα ή επειδή μας μοιράνανε τέσσερις Μοίρες όταν γεννηθήκαμε. Με τέταρτη την Αλαζονεία.
Σαν αυτοανακηρυγμένοι ανώτεροι λοιπόν, χλευάζουμε στην παρέα μας τον Μεσόπολη –για να τον βαφτίσουμε– και του παραδίδουμε μαθήματα χρηστής συμπεριφοράς. Την ίδια στιγμή, σε άλλες παρέες, οι εκεί αυτοπροσδιορισμένοι «ανώτεροι» κατατάσσουν την αφεντιά μας στους Μεσοπόληδες. Και μας ειρωνεύονται. Κύκλος τ’ ανθρώπινα. Συνήθως φαύλος.
Ο «Μέσος Πολίτης» κυκλοφορεί και με το παρανόμι «Απλός Ανθρωπος», μονολεκτικά Απλάνθρωπος. Θα μπορούσε να είναι τιμητικό το «Απλάνθρωπος». Χρησιμοποιείται όμως με μάλλον μειωτικές προθέσεις από όσους θαυμάζουν τον εαυτό τους, με ευθυκρισία απαράμιλλη, σαν χαρακτήρα σύνθετο, πολυεπίπεδο, βαθύ. Πλούσιο σε αισθήματα και σκέψεις, όχι ρηχό.  
Ορισμένες στιγμές, λοιπόν, το φάντασμα του Μέσου ή Απλού Ανθρώπου παίρνει σάρκα και οστά. Και φωνή. Αυτό δεν συμβαίνει μόνο όταν η Ιστορία αποκτά εξαιρετική πυκνότητα αλλά και στις θεωρούμενες ακύμαντες περιόδους. Στα ορόσημα, πάντως, στις καμπές της Ιστορίας, τότε που οι μονάδες συναθροίζονται σε λαό, σε κοινωνία, και συλλειτουργούν ως λαός, πρωταγωνιστής και ρυθμιστής είναι ο κακολογημένος Απλός Ανθρωπος. Ο Αγνωστος Πολίτης. Ο οποίος δεν ταυτίζεται απολύτως με τον Αγνωστο Στρατιώτη που τιμάμε στο Σύνταγμα κι όπου αλλού. Γιατί στρατιώτης, τις στιγμές αυτές, είσαι και στα μετόπισθεν. Δίχως κανένα όπλο.
Η σύγχρονη ιστοριογραφία έχει πάψει να βλέπει την ύλη της σαν άθροισμα μικροπεριόδων σφραγισμένων από την ηγεμονία κάποιου «μεγάλου», σαν κι αυτούς που, κατά τον είρωνα Καβάφη, μόλις εκλείψουν, «αμέσως πάντα βρίσκεται κανένας άλλος», επίσης «απαραίτητος» και ανεπανάληπτος. Εχει στραφεί στην ανάδειξη των «μετόπισθεν». Η φετινή επέτειος της 28ης Οκτωβρίου, εγκιβωτισμένη στη μεγάλη επέτειο των διακοσίων χρόνων από το 1821, μας θυμίζει ότι, όσες κι αν υπήρξαν οι ξεχωριστές μορφές στο προχθές της Ελλάδας και στο χθες της, ο ρόλος των αμάχων, των αναλώσιμα ανωνύμων, υπήρξε καθοριστικός. Αλλά ναι, πρόκειται για τον «λαϊκισμό των ιστορικών».

28/10/2021
Καθημερινή

Meta : Η απειλητική -καί όχι επαπειλούμενη- μετάλλαξη...

 Απειλή για εργασία και κοινωνική συνοχή...
Η παγκόσμια κοινότητα έρχεται πλέον άμεσα αντιμέτωπη με την πρόκληση να ρυθμίσει εγκαίρως τον ψηφιακό κόσμο που με ταχείς ρυθμούς απειλεί να καταστήσει «δευτερεύοντα» τον φυσικό κόσμο, όπως δείχνει η επίσημη ανακοίνωση του Facebook ότι στρέφεται κατά προτεραιότητα στην δημιουργία του metaverse, ενός μετασύμπαντος στο οποίο δεν υφίστανται οι θεμελιώδεις θεσμοί που ρυθμίζουν την ανθρώπινη δραστηριότητα.

«Στο εξής, θα είμαστε πρώτα metaverse, όχι Facebook» είπε χαρακτηριστικά ο Μάρκ Ζούκερμπεργκ την Τρίτη στην ψηφιακή συνεδρία της εταιρείας, επικυρώνοντας τις πληροφορίες που κυκλοφορούσαν επί μία εβδομάδα, αλλά και τις προετοιμασίες που είναι σε εξέλιξη από την αρχή της χρονιάς. «Εντός του metaverse, θα μπορείτε να κινηθείτε ελεύθερα, να παίξετε μόνοι ή με φίλους, να εργαστείτε, να δημιουργήσετε, καθώς και πολλά ακόμη ... Βασικά θα μπορείτε να κάνετε ότι κάνετε σήμερα στο διαδίκτυο, μαζί με κάποια πράγματα που στο διαδίκτυο δεν μοιάζουν λογικά σήμερα, όπως π.χ. να χορεύετε».

Το Facebook πρακτικά προσπαθεί να καταλάβει πρώτο την μεγάλη μερίδα των νέων χρηστών του μετασύμπαντος, ώστε να κυριαρχήσει στην αγορά πριν μπουν σε αυτή οι ανταγωνιστές του. Οι τελευταίοι ωστόσο δεν είναι ούτε αμελητέοι ούτε βρίσκονται πίσω, απλώς δεν απασχολούν τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων και των site. Εταιρείες όπως η EpicGames (μεταξύ άλλων του Fortnite των 400 εκατ. χρηστών) το Minecraft (150 εκατ. χρήστες), η Roblox (100 εκατ. χρήστες), ήδη συγκεντρώνουν τεράστιο κοινό ακριβώς στις νεαρές ηλικίες που προσπαθεί να προσελκύσει το Facebook.

Το βάρος φαίνεται να δίνεται στην εικονική πραγματικότητα, όπως δείχνει η αγορά της Oculus που παράγει γυαλιά 3D, προκειμένου να προωθήσει ψηφιακές υπηρεσίες και χώρους δίνοντας την αίσθηση πραγματικής συμμετοχής του χρήστη σε αυτά. Το όνομα της εταιρείας που ετοιμάζεται να αυτονομηθεί από τον όμιλο το δηλώνει σαφώς: Facebook Reality Labs (FRL).

Τα «Εργαστήρια Πραγματικότητας» του Facebook φαίνεται ότι μαζί με τα Oculus θα δώσουν μεγάλο βάρος στο Horizon Worlds, την επαγγελματική εκδοχή του Horizons όπου οι χρήστες μπορούν να δημιουργούν και να συμμετέχουν σε οτιδήποτε επιθυμούν, από χώρους παιχνιδιών μέχρι χώρους συνεργασίας και από προσωπικούς χώρους μέχρι ανοιχτά ψηφιακά τοπία αναψυχής. Αυτό θα γίνεται με την χρήση avatar, ψηφιακών απεικονίσεων που θα διαλέγει ο κάθε χρήστης για τον εαυτό του. Αυτό είναι ήδη μία υπαρκτή κατάσταση σε αμέτρητες πλατφόρμες παιχνιδιών και όχι μόνο, ωστόσο η εμπλοκή του Facebook των 3 δισ. χρηστών (δηλαδή σχεδόν του μισού πλανήτη και πρακτικά του μεγαλύτερου μέρους του ανεπτυγμένου κόσμου) δείχνει ικανή να καταστήσει αυτή την πρακτική κυρίαρχη πραγματικότητα. Η απώλεια της πραγματικής οπτικής επαφής μεταξύ δύο ατόμων που αλληλεπιδρούν είναι ένα μείζον πρόβλημα στην κοινωνική συνοχή και τις διαπροσωπικές σχέσεις. Το μεγαλύτερο μέρος της επικοινωνίας είναι μη λεκτικό και αφορά τον ίδιο τον ήχο της φωνής, μικρές κινήσεις και χαρακτηριστικά του προσώπου και του σώματος, λεπτομέρειες που αφορούν την καθημερινή ένδυση/υπόδηση και πολλά άλλα.

Ο πρώτος τρόπος δημιουργίας εσόδων από αυτό το μετασύμπαν θα είναι μέσω της πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς σε ψηφιακούς χώρους πώλησης ο πελάτης θα μπορεί να κινηθεί χωρίς ποτέ να αντιμετωπίζει συνωστισμό, έχοντας πρόσβαση στο σύνολο των διαθέσιμων προϊόντων για πλήρη επίδειξη και σύγκρισή τους, με πάντα διαθέσιμο έναν (ψηφιακό τουλάχιστον) εκπρόσωπο-πωλητή για να τον καθοδηγήσει. Όπως τόνισε ο Ζούκερμπεργκ, η εταιρεία δεν θα δώσει βάρος στις πωλήσεις συσκευών 3D όπως τα Oculus, αλλά θα εκμεταλλευτεί την πολύ μεγάλη ψηφιακή οικονομία που θα ανοίξει ταυτόχρονα με το μετασύμπαν που επιδιώκει να δημιουργήσει. Κατά τον ίδιο, αυτό αφορά ψηφιακά προϊόντα για τα avatar των χρηστών, ωστόσο είναι προφανές ότι και το παραδοσιακό λιανεμπόριο και οι υπηρεσίες θα δουν άμεσα το όφελος από την δημιουργία ψηφιακών καταστημάτων για τα οποία η εταιρεία δεν θα πληρώνει ενοίκιο, ρεύμα, νερό, φύλαξη, τροφοδοσία και κυρίως εργαζόμενους με συμβάσεις και δικαιώματα. Όλες οι υπηρεσίες είτε θα είναι αυτοματοποιημένες είτε θα μπορούν να παρέχονται ψηφιακά από οποιοδήποτε σημείο του πλανήτη, όπως ήδη συμβαίνει με τεράστιο αριθμό υπηρεσιών υποστήριξης που επανδρώνεται από προσωπικό στις πλέον φτωχές χώρες του κόσμου.

Τα παραπάνω έρχονται να «σκεπάσουν» σειρά αποκαλύψεων για το πώς το Facebook προωθεί την παραπληροφόρηση και το λόγο μίσους, προσδοκώντας μεγαλύτερα έσοδα, αλλά και για την εκμετάλλευση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών που έφτασε να χειραγωγεί εκλογικές διαδικασίες όπως αυτές στις ΗΠΑ που έφεραν στο Λευκό Οίκο τον Ντόναλντ Τραμπ…

Η πηγή τού δημοσιεύματος ΕΔΩ