Ειδήσεις καί σχόλια τής ημέρας. Τά ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν τόν συντάκτη τους, χωρίς νά συμπίπτουν κατ' ανάγκη μέ τήν άποψη πού έχει η "Νέα Μύκονος". ................................... επικοινωνία : neamykonos@gmail.com
Τρίτη 30 Μαΐου 2017
Κ.Ε.Πο.Μ.: Το χρονικό ενός προδιαγεγραμμένου εγκλήματος
Ο Πάνορμος ως παράδειγμα της «νέας» παραβατικότητας στη Μύκονο |
ΣΗΜΕΙΩΣΗ
Επαναλαμβάνουμε και υπενθυμίζουμε ότι,
η παραλία Πανόρμου προστατεύεται από πολλαπλά διατάγματα |
Αν
κάποτε τα εντός του νησιού περίεργα «δούναι-λαβείν» διευθετούνταν με
πολιτικά μικρορουσφέτια και μια 'ανεκτή' παραβατικότητα, τώρα τα
πράγματα άλλαξαν και αυτό που έχει προκύψει έχει ασύλληπτο μέγεθος και
θα
έχει συνέπειες πέρα από κάθε φαντασία.
Καλούμε
την κοινωνία της Μυκόνου να ανασυνταχθεί. Να μην βλέπει αρνητικά τον
αγώνα και τις πρωτοβουλίες εκείνων που ενδιαφέρονται από αγάπη για τον
τόπο. Κυρίως να μην απορεί γιατί κάποιοι -ιδιώτες ή συλλογικότητες-
παίρνουμε την πρωτοβουλία να καταγγείλλουμε τις κραυγαλέες παραβάσεις
τυχάρπαστων επενδυτών, που σήμερα είναι δω και αύριο άλλου.
Ας
συμπορευτούμε όλοι μαζί σε αυτήν την προσπάθεια αντίδρασης απέναντι
στην ανευθυνότητα των αρμόδιων να συνταχτούν με τον νόμιμο και δίκαιο.
Τώρα πριν να είναι αργά πλέον για όλους μας.
Η
Μύκονος δεν μπορεί να είναι το παράδειγμα επιβίωσης και πλουτισμού με
όρους «άγριας Δύσης», με τα αρπακτικά, το ξέπλυμα, τον εργασιακό
μεσαίωνα.
29 ΜΑΪΟΥ, 557 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ
«ΚΕΡΚΟΠΟΡΤΑ; ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ»
Η Ελένη Αρβελέρ διαλύει τους μύθους για την Αλωση
Του ΜΑΝΩΛΗ ΠΙΜΠΛΗ |
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 29/05/2010 07:00 |
Το Φετιγιέ Τζαμί, πρώην ναός της Παναγίας της Παμμακάριστου
Η Ελένη Γλύκατζη- Αρβελέρ θυμάται παλαιότερα τους-
ξένους φοιτητές της στη Σορβόννη να της στέλνουν... συλλυπητήριο
τηλεγράφημα κάθε 29η Μαΐου, την ίδια ώρα που τα περισσότερα Ελληνόπουλα
αν τα ρωτούσες τι έγινε τη μέρα εκείνη δεν ήξεραν ακριβώς. Τα τελευταία
χρόνια η κατάσταση αντιστράφηκε. Στην Ελλάδα έγινε, λίγο έως πολύ, μόδα
να θυμόμαστε κάθε χρόνο τέτοια μέρα την Αλωση της Πόλης- μερικοί από
κεκτημένη ταχύτητα ή άγνοια μιλούν για «εορτασμό», αντί για επέτειο, και
να μην αρκούμαστε στον εορτασμό της έναρξης της Επανάστασης, κάθε 25
του Μαρτίου. Μεγάλη η σημασία της Πόλης, θα πει κανείς, για τους
Ελληνες. Σωστό. Οπότε και η συμβολική σημασία της Αλωσης είναι εξίσου
μεγάλη. Εστω και αν η πολιορκία της από τους Οθωμανούς ήταν απλώς μία
από τις πολλές, έστω και αν το κλίμα της εποχής ήταν τέτοιο, η
κατάσταση της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας ήταν τέτοια, που έκπληξη θα ήταν
το να μην αλωθεί η Πόλη.
«Βρισκόμαστε στα μέσα του 15ου αιώνα, γύρω στο 1450. Η Πόλη είναι μια μικρή πόλη πια- έχει δεν έχει 70.000 κατοίκους, όταν άλλοτε είχε περάσει το μισό εκατομμύριο» αφηγείται στα «ΝΕΑ» η Ελένη Γλύκατζη- Αρβελέρ, επιχειρώντας να βάλει για λογαριασμό μας τα πράγματα στη θέση τους, να καταγράψει αλήθειες και μύθους της Αλωσης έτσι όπως μόνο μία βυζαντινολόγος με τη δική της διαδρομή μπορεί να κάνει. «Η Πόλη έχει αποδεκατιστεί από την πανώλη και τις αλλεπάλληλες πολιορκίες των Τούρκων. Αλλά και από τις διαμάχες των Δυτικών, αφού οι προστριβές Γενοβέζων και Βενετσιάνων γίνονταν στο λιμάνι της μέσα. Υπήρχε και μια τάση ανεξαρτητοποίησης των λίγων χωρών που παρέμεναν ελεύθερες- όχι μόνο του Μυστρά που παρεμπιπτόντως έπεσε το 1460, επίσης στις 29 Μαΐου! Η κατάσταση ήταν μιας ανασφάλειας γενικής».
Ο διχασμός. Και σαν να μην έφθαναν αυτά, «υπήρχε μια μεγάλη ενωτική και ανθενωτική διαμάχη, υπέρ και εναντίον της Ενωσης των Εκκλησιών. Οι αντίθετοι στην Ενωση συμμαχούσαν και με τους Τούρκους ήταν οι λεγόμενες παρά φύσιν συμμαχίες. Οι υπέρμαχοι της Ενωσης διακήρυσσαν: “Οταν οι δύο Ρώμες ήταν ενωμένες διαφεντεύαμε τον κόσμο. Οταν διχάστηκαν, χάσαμε τα πρωτεία”. Με αυτή την έννοια η πραγματική πτώση της Πόλης χρονολογείται από το 1204 και μετά. Η ανθενωτική διαμάχη πήρε μάλιστα τεράστιες διαστάσεις μετά το 1438 κατά τη Σύνοδο της Φερράρας. Εκεί ο Αυτοκράτορας Ιωάννης Η΄ ξεσήκωσε την Εκκλησία σε μια τελευταία προσπάθεια Ενωσης, αλλά ενώ η διανόηση ήθελε να είναι αναγεννησιακή, η Εκκλησία παρέμενε προσηλωμένη στα πάτρια κατά τρόπο φανατικό, αν όχι τίποτα παραπάνω», λέει χωρίς να μασάει τα λόγια της η ελληνίδα βυζαντινολόγος, η πρώτη γυναίκα πρύτανης της Σορβόννης στα 700 χρόνια ιστορίας του μεγάλου γαλλικού πανεπιστημίου...
«Βρισκόμαστε στα μέσα του 15ου αιώνα, γύρω στο 1450. Η Πόλη είναι μια μικρή πόλη πια- έχει δεν έχει 70.000 κατοίκους, όταν άλλοτε είχε περάσει το μισό εκατομμύριο» αφηγείται στα «ΝΕΑ» η Ελένη Γλύκατζη- Αρβελέρ, επιχειρώντας να βάλει για λογαριασμό μας τα πράγματα στη θέση τους, να καταγράψει αλήθειες και μύθους της Αλωσης έτσι όπως μόνο μία βυζαντινολόγος με τη δική της διαδρομή μπορεί να κάνει. «Η Πόλη έχει αποδεκατιστεί από την πανώλη και τις αλλεπάλληλες πολιορκίες των Τούρκων. Αλλά και από τις διαμάχες των Δυτικών, αφού οι προστριβές Γενοβέζων και Βενετσιάνων γίνονταν στο λιμάνι της μέσα. Υπήρχε και μια τάση ανεξαρτητοποίησης των λίγων χωρών που παρέμεναν ελεύθερες- όχι μόνο του Μυστρά που παρεμπιπτόντως έπεσε το 1460, επίσης στις 29 Μαΐου! Η κατάσταση ήταν μιας ανασφάλειας γενικής».
Ο διχασμός. Και σαν να μην έφθαναν αυτά, «υπήρχε μια μεγάλη ενωτική και ανθενωτική διαμάχη, υπέρ και εναντίον της Ενωσης των Εκκλησιών. Οι αντίθετοι στην Ενωση συμμαχούσαν και με τους Τούρκους ήταν οι λεγόμενες παρά φύσιν συμμαχίες. Οι υπέρμαχοι της Ενωσης διακήρυσσαν: “Οταν οι δύο Ρώμες ήταν ενωμένες διαφεντεύαμε τον κόσμο. Οταν διχάστηκαν, χάσαμε τα πρωτεία”. Με αυτή την έννοια η πραγματική πτώση της Πόλης χρονολογείται από το 1204 και μετά. Η ανθενωτική διαμάχη πήρε μάλιστα τεράστιες διαστάσεις μετά το 1438 κατά τη Σύνοδο της Φερράρας. Εκεί ο Αυτοκράτορας Ιωάννης Η΄ ξεσήκωσε την Εκκλησία σε μια τελευταία προσπάθεια Ενωσης, αλλά ενώ η διανόηση ήθελε να είναι αναγεννησιακή, η Εκκλησία παρέμενε προσηλωμένη στα πάτρια κατά τρόπο φανατικό, αν όχι τίποτα παραπάνω», λέει χωρίς να μασάει τα λόγια της η ελληνίδα βυζαντινολόγος, η πρώτη γυναίκα πρύτανης της Σορβόννης στα 700 χρόνια ιστορίας του μεγάλου γαλλικού πανεπιστημίου...
«Τον Μητσοτάκη, ακόμη και αν δεν τον πιστεύεις, τον ακούς προσεκτικά»
tvxs
Αυτό ακριβώς συμβαίνει στη περίπτωση του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, ίσως του πιο αμφιλεγόμενου πολιτικού των τελευταίων 60 ετών. Οσο ήταν εν ζωή χαρακτηρίστηκε από συνεργάτης των Ναζί ως Εφιάλτης, άκουσε ύβρεις και δέχθηκε επιθέσεις που ίσως κανείς άλλος πολιτικός του επιπέδου του δεν έχει ακούσει. Όλα αυτά μοιάζουν να τα έχουν ξεχάσει οι αντίπαλοι του που εκτόξευαν τα βέλη αλλά συμμετέχουν σήμερα στο πανεθνικό πένθος.
Οπως από την άλλη πλευρά τείνει να ξεχαστεί το καθοριστικό λάθος Μητσοτάκη, που σφράγισε αρνητικά τη πορεία της χώρας συντελώντας αποφασιστικά στην επιβολή της καταστροφικής δικτατορίας. Και στη πολιτική αρκεί ένα ιστορικό λάθος, Βατερλώ ή αποστασία δεν έχει σημασία, για να σφραγίσει μια πολιτική καρριέρα.
Το ιστορικό επίτευγμα του Κ. Μητσοτάκη είναι ότι δεν το έβαλε κάτω. Πάλεψε σκληρά για να δαμάσει τη βαριά κληρονομιά, μετά τη μεταπολίτευση. Τέκνο της δημοκρατικής Κρήτης, απαλλαγμένος από τις αντικομουνιστικές ψυχώσεις της Μητροπολιτικής Ελλάδας, έκανε ανοίγματα προς την αριστερά, συγκυβέρνησε μαζί της έστω και για λίγους μήνες, πήρε τη ρεβανς από τον αιώνιο αντίπαλο Ανδρέα Παπανδρέου και κατάφερε να εκλεγεί πρωθυπουργός, κάτι που κανείς δεν φανταζόταν μερικά χρόνια πριν.
Ως πρωθυπουργός, έδειξε αυτά τα δύο πρόσωπα του Ιανού. Νεοφιλελεύθερες πολιτικές που πήγαν να εφαρμοστούν για πρώτη φορά στην Ελλάδα και συγχρόνως μια στόφα stateman που δεν παίρνει τόσο πολύ υπόψιν του το πολιτικό κόστος, διαμορφώνοντας συγχρόνως μια ρεαλιστική εξωτερική πολιτική χωρίς εθνικισμούς στα εθνικά θέματα. Στόφα που σπανίζει στη χώρα, τις τελευταίες δεκαετίες.
Ο ίδιος ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης ενδιαφερόταν ιδιαίτερα για την ετυμηγορία της ιστορίας. Ηταν ανοικτός σε συνεντεύξεις για ιστορικά θέματα, προσπαθώντας να υπερασπιστεί τις πράξεις του. Πριν από αρκετά χρόνια, μιλώντας στην εκπομπή του Αλέξη Παπαχελά, «Φάκελοι», είχε δώσει μια συνέντευξη - ποταμό, περιγράφοντας την εκδοχή του για την Αποστασία, τα Ιουλιανά του 1965 και τη δικτατορία των συνταγματαρχών - μια συνέντευξη που είχε προκαλέσει αντιδράσεις, ήδη προτού ολοκληρωθεί η μετάδοσή της. Στον επίλογο, ο Μητσοτάκης, μεταξύ άλλων, υποστήριξε ότι «η ιστορία θα αποδώσει δικαιοσύνη».
Και ο δημοσιογράφος, από την πλευρά του, παρέπεμψε σε μια φράση ενός «θανάσιμου, πολιτικού του αντιπάλου»: «Τον Μητσοτάκη, ακόμη και αν δεν πιστεύεις αυτά που λέει, τον ακούς προσεκτικά». Το ίδιο θα κάνει και η ιστορία. Οταν τελειώσει το πένθος, θα ακούσει προσεκτικά τα λόγια και θα σταθμίσει προσεκτικά τα έργα και τις ημέρες του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη. Ακόμη, και αν δεν τον πιστεύει...
Κ. Παπούλιας: Βαθύ το ίχνος του Κων. Μητσοτάκη στη δημόσια ζωή
EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ
Με
την επισήμανση ότι τούτη τη στιγμή «η πατρίδα μας έχει ανάγκη από
πολιτικούς με θάρρος και ειλικρίνεια», αποχαιρετά τον Κωνσταντίνο
Μητσοτάκη ο τέως Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας.
«Ο
Κωνσταντίνος Μητσοτάκης έφυγε σε μια στιγμή που η πατρίδα μας έχει
ανάγκη από πολιτικούς με θάρρος και ειλικρίνεια. Ακόμη και οι αντίπαλοί
του αναγνώριζαν το κοινοβουλευτικό ήθος και την τόλμη του», σημείωσε και
πρόσθεσε ότι άφησε βαθύ ίχνος στην ελληνική δημόσια ζωή, έχοντας πάντα
την αίσθηση της ιστορικότητας, πέρα από το συγκυριακό πολιτικό κόστος
και τη μικροπολιτική.
«Η απώλεια δεν είναι μεγάλη μόνο για τους δικούς του ανθρώπους αλλά και για όλους όσοι επιζητούν το νόημα και το βάθος στην πολιτική πραγματικότητα. Εκφράζω τα θερμά μου συλλυπητήρια στην οικογένειά του», κατέληξε ο κ. Παπούλιας.
Τρίτη, 30 Μαΐου 2017
naftemporiki.gr
«Η απώλεια δεν είναι μεγάλη μόνο για τους δικούς του ανθρώπους αλλά και για όλους όσοι επιζητούν το νόημα και το βάθος στην πολιτική πραγματικότητα. Εκφράζω τα θερμά μου συλλυπητήρια στην οικογένειά του», κατέληξε ο κ. Παπούλιας.
Τρίτη, 30 Μαΐου 2017
Νέος αρχαιολογικός θησαυρός εντοπίστηκε στη Δήλο
Αρχαία κατάλοιπα, ναυάγια και σημαντικά κινητά ευρήματα εντοπίστηκαν στη Δήλο, ενημερώνει το υπουργείο Πολιτισμού |
Παράκτια αρχαία κατάλοιπα, λιμενικές εγκαταστάσεις, ένας
μεγάλος αριθμός ναυαγίων διάφορων εποχών, καθώς και σημαντικά κινητά
ευρήματα (αγγεία και ακέραια πήλινα μαγειρικά σκεύη), εντοπίστηκαν στη
Δήλο, κατά την υποβρύχια έρευνα που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 2 και 20
Μαΐου, υπό τη διεύθυνση της Εφορείας Εναλίων Αρχαιοτήτων (ΕΕΑ).
Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, τα ευρήματα «επιβεβαιώνουν ότι η Δήλος ήταν μια σημαντική εμπορική βάση και ένας σημαντικός διαχρονικός εμπορικός θαλάσσιος δρόμος, που συνέδεε την ανατολική και τη δυτική Μεσόγειο».
Εντοπίστηκαν νέα ναυάγια της Ύστερης Ελληνιστικής περιόδου
Συγκεκριμένα, «ερευνήθηκε και αποτυπώθηκε με λεπτομέρεια ο μεγάλος λιμενοβραχίονας, που προστάτευε κατά την αρχαιότητα το κεντρικό λιμάνι της Δήλου (ιερός λιμένας) από τους ισχυρούς βορειοδυτικούς ανέμους, ο οποίος βρίσκεται σήμερα κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, λόγω της ανόδου της στάθμης κατά 2 μέτρα από την αρχαιότητα». Όπως ενημερώνει το ΥΠΠΟΑ, πρόκειται για μια εντυπωσιακή ισχυρή κατασκευή, μήκους περίπου...
Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, τα ευρήματα «επιβεβαιώνουν ότι η Δήλος ήταν μια σημαντική εμπορική βάση και ένας σημαντικός διαχρονικός εμπορικός θαλάσσιος δρόμος, που συνέδεε την ανατολική και τη δυτική Μεσόγειο».
Εντοπίστηκαν νέα ναυάγια της Ύστερης Ελληνιστικής περιόδου
Συγκεκριμένα, «ερευνήθηκε και αποτυπώθηκε με λεπτομέρεια ο μεγάλος λιμενοβραχίονας, που προστάτευε κατά την αρχαιότητα το κεντρικό λιμάνι της Δήλου (ιερός λιμένας) από τους ισχυρούς βορειοδυτικούς ανέμους, ο οποίος βρίσκεται σήμερα κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, λόγω της ανόδου της στάθμης κατά 2 μέτρα από την αρχαιότητα». Όπως ενημερώνει το ΥΠΠΟΑ, πρόκειται για μια εντυπωσιακή ισχυρή κατασκευή, μήκους περίπου...
«Αν δεν συνεννοηθούμε τώρα, πότε θα συνεννοηθούμε;»
Παπαδημούλης: Θα περίμενα από τον Μητσοτάκη να μιλήσει με Μέρκελ - Σόιμπλε...
«Θα περίμενα από τον Κυριάκο Μητσοτάκη να σηκώσει το τηλέφωνο, να μιλήσει με τη Μέρκελ και τον Σόιμπλε και να...
στηρίξει την προσπάθεια της ελληνικής κυβέρνησης», δήλωσε ο αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και επικεφαλής της ευρωομάδας του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Παπαδημούλης.
Όπως είπε ο κ. Παπαδημούλης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό 24/7, μια τέτοια κίνηση από την πλευρά του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης θα άνοιγε τον δρόμο για να γίνει σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών. «Αν δεν συνεννοηθούμε τώρα, πότε θα συνεννοηθούμε;» διερωτήθηκε.
Πρότεινε παράλληλα στον Κυρ. Μητσοτάκη να ακούει περισσότερο τον Ν. Δένδια, παρά τον Άδ. Γεωργιάδη.
Ο ίδιος εκτίμησε πως «αν είχαν γίνει οι εκλογές στη Γερμανία, η συμφωνία θα είχε κλείσει στο Eurogroup της 22ας Μαΐου». «Όσο πιο γρήγορα έχουμε συμφωνία τόσο καλύτερα» συμπλήρωσε για να προσθέσει πως οι ισχυροί παίκτες πιέζουν προς αυτή την κατεύθυνση και ότι και ο πρόεδρος της ΕΚΤ Μάριο Ντράγκι πιέζει με τον τρόπο του να βρεθεί λύση για το χρέος...
Πηγή: ΑΜΠΕ
στηρίξει την προσπάθεια της ελληνικής κυβέρνησης», δήλωσε ο αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και επικεφαλής της ευρωομάδας του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Παπαδημούλης.
Όπως είπε ο κ. Παπαδημούλης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό 24/7, μια τέτοια κίνηση από την πλευρά του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης θα άνοιγε τον δρόμο για να γίνει σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών. «Αν δεν συνεννοηθούμε τώρα, πότε θα συνεννοηθούμε;» διερωτήθηκε.
Πρότεινε παράλληλα στον Κυρ. Μητσοτάκη να ακούει περισσότερο τον Ν. Δένδια, παρά τον Άδ. Γεωργιάδη.
Ο ίδιος εκτίμησε πως «αν είχαν γίνει οι εκλογές στη Γερμανία, η συμφωνία θα είχε κλείσει στο Eurogroup της 22ας Μαΐου». «Όσο πιο γρήγορα έχουμε συμφωνία τόσο καλύτερα» συμπλήρωσε για να προσθέσει πως οι ισχυροί παίκτες πιέζουν προς αυτή την κατεύθυνση και ότι και ο πρόεδρος της ΕΚΤ Μάριο Ντράγκι πιέζει με τον τρόπο του να βρεθεί λύση για το χρέος...
Πηγή: ΑΜΠΕ
Το Mirage, ακυβέρνητο, «έβαλε πλώρη» για... Εύβοια!...
Με
ένα ασυνήθιστο ατύχημα βρίσκονται αντιμέτωποι οι ειδικοί της Πολεμικής
Αεροπορίας ύστερα από την πτώση του Mirage 2000EGM της Πολεμικής
Αεροπορίας στη...
θαλάσσια περιοχή νότια των Σποράδων.
Συγκεκριμένα, συμφωνά με τα όσα μεταδίδει το «pronews.gr» μετά την επιτυχή εγκατάλειψη του αεροσκάφους από τον πιλότο του, το αεροσκάφος, έπεσε ακυβέρνητο, αλλά δεν συνετρίβη στην επιφάνεια της θάλασσας, όπως θα ήταν το φυσιολογικό, ούτε καν προσθαλασσώθηκε, έστω τυχαία, για να βυθιστεί εν συνεχεία.
Το αεροσκάφος ακούμπησε την επιφάνεια και διανύοντας κάποιες εκατοντάδες μέτρα επάνω στην επιφάνεια, σταμάτησε χωρίς να βυθιστεί και…άρχισε να πλέει σε μία εξέλιξη αεροπορικού ατυχήματος που αποτελεί παγκόσμιο φαινόμενο!
Μάλιστα τα ρεύματα της θάλασσας το παρέσυραν σε μια απόσταση 12 μιλίων, με αποτέλεσμα να έχει πλησιάσει της ακτές της Εύβοιας και να βρίσκεται κάπου μεταξύ της Αγίας Άννας και της Κύμης Ευβοίας.
Γύρω του βρίσκονται σκάφη του Λιμενικού και θα επιχειρηθεί να ανακοπεί η πλεύση του και να επιχειρηθεί ανέλκυσή του πριν φτάσει στην παραλία
Επίσης κλιμάκιο της 206 ΠΑΥ (Πτέρυγα Αεροπορικών Υποδομών) βρίσκεται κοντά του με δύτες για να προσδέσουν μπαλόνια γύρω του, να αποτρέψουν την βύθιση και να καταστεί δυνατή η ανάσυρσή του.
Σε ότι αφορά την αιρία της πτώσης του, αναφέρεται από τον πιλότο ότι ήταν κράτημα του (ανέκαθεν προβληματικού…) κινητήρα SNECMA M53 P2. Ο 28χρονος υποσμηναγός πετούσε τη στιγμή εκείνη μεταξύ 500 και 1000 ποδών από την επιφάνεια της θάλασσας και όταν απέτυχαν οι προσπάθειες επανεκκίνησης του αεροσκάφους, λίγο πριν αυτό ακουμπήσει στην επιφάνεια της θάλασσας το εγκατέλειψε.
Το αεροσκάφος είναι κατασκευής της Dassault-Breguet.
θαλάσσια περιοχή νότια των Σποράδων.
Συγκεκριμένα, συμφωνά με τα όσα μεταδίδει το «pronews.gr» μετά την επιτυχή εγκατάλειψη του αεροσκάφους από τον πιλότο του, το αεροσκάφος, έπεσε ακυβέρνητο, αλλά δεν συνετρίβη στην επιφάνεια της θάλασσας, όπως θα ήταν το φυσιολογικό, ούτε καν προσθαλασσώθηκε, έστω τυχαία, για να βυθιστεί εν συνεχεία.
Το αεροσκάφος ακούμπησε την επιφάνεια και διανύοντας κάποιες εκατοντάδες μέτρα επάνω στην επιφάνεια, σταμάτησε χωρίς να βυθιστεί και…άρχισε να πλέει σε μία εξέλιξη αεροπορικού ατυχήματος που αποτελεί παγκόσμιο φαινόμενο!
Μάλιστα τα ρεύματα της θάλασσας το παρέσυραν σε μια απόσταση 12 μιλίων, με αποτέλεσμα να έχει πλησιάσει της ακτές της Εύβοιας και να βρίσκεται κάπου μεταξύ της Αγίας Άννας και της Κύμης Ευβοίας.
Γύρω του βρίσκονται σκάφη του Λιμενικού και θα επιχειρηθεί να ανακοπεί η πλεύση του και να επιχειρηθεί ανέλκυσή του πριν φτάσει στην παραλία
Επίσης κλιμάκιο της 206 ΠΑΥ (Πτέρυγα Αεροπορικών Υποδομών) βρίσκεται κοντά του με δύτες για να προσδέσουν μπαλόνια γύρω του, να αποτρέψουν την βύθιση και να καταστεί δυνατή η ανάσυρσή του.
Σε ότι αφορά την αιρία της πτώσης του, αναφέρεται από τον πιλότο ότι ήταν κράτημα του (ανέκαθεν προβληματικού…) κινητήρα SNECMA M53 P2. Ο 28χρονος υποσμηναγός πετούσε τη στιγμή εκείνη μεταξύ 500 και 1000 ποδών από την επιφάνεια της θάλασσας και όταν απέτυχαν οι προσπάθειες επανεκκίνησης του αεροσκάφους, λίγο πριν αυτό ακουμπήσει στην επιφάνεια της θάλασσας το εγκατέλειψε.
Το αεροσκάφος είναι κατασκευής της Dassault-Breguet.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΥΚΟΝΟΥ : Συλλυπητήρια του Δημάρχου στην οικογένεια του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ Μύκονος, 29-05-2017
ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΔΗΜΟΣ ΜΥΚΟΝΟΥ |
ΘΕΜΑ: «Συλλυπητήρια του Δημάρχου Μυκόνου κ. Κωνσταντίνου Κουκά στην οικογένεια του εκλιπόντος Κωνσταντίνου Μητσοτάκη»
Ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης υπήρξε ένας πραγματικά φιλελεύθερος πολιτικός, οραματιστής, υπηρέτης της Δημοκρατίας και του Κοινοβουλευτισμού. Στην μακρά του πορεία στην πολιτική ζωή, ο Επίτιμος Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και πρώην Πρωθυπουργός δικαιώθηκε, ως ο πολιτικός που ήταν μπροστά από την εποχή του. Πάντα ειλικρινής, οξυδερκής και αφοσιωμένος για το καλό της πατρίδας, απέφευγε τους λαϊκισμούς και ομιλούσε την αλήθεια στον ελληνικό λαό.Ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, όμως, ήταν και επίτιμος δημότης Μυκόνου, την οποία αγαπούσε και τιμούσε τακτικά με την παρουσία του. Με τη διορατικότητα του, ως Πρωθυπουργός, παρείχε τις κατάλληλες υποδομές στο νησί της Μυκόνου, σε μία χρονική περίοδο, που ήταν απαραίτητο, προκειμένου να πρωταγωνιστεί σήμερα με αξιώσεις στον διεθνή τουρισμό. Η προσφορά του στον τόπο μας ήταν μεγάλη και καθοριστική και συντέλεσε τα μέγιστα στην υλοποίηση των φραγμάτων της Μυκόνου, του σύγχρονου λιμένα στον Τούρλο, του βιολογικού καθαρισμού της Μυκόνου, της περιφερειακής οδού που συνδέει τον Τούρλο με τον Ορνό, της ηλεκτροδότησης της Δήλου, καθώς και της επέκτασης του διαδρόμου του αερολιμένα Μυκόνου κλπ.. Με την απώλεια αυτής της ιστορικής φυσιογνωμίας της πολιτικής, κλείνει ο κύκλος των μεγάλων ηγετών της μεταπολίτευσης.
Εκφράζω τα συλλυπητήρια μου και την αμέριστη συμπαράστασή μου, τόσον εμού προσωπικώς όσο και των μελών του Δημοτικού Συμβουλίου Μυκόνου, στην οικογένεια του εκλιπόντος και προσωπικά στον Πρόεδρο της ΝΔ Κυριάκο Μητσοτάκη και στη Ντόρα Μπακογιάννη. Η Μύκονος ευγνωμονούσα.
Αιωνία η μνήμη του.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)