Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2016

Τσακαλώτος: «Είναι η κοινωνία, ανόητε»...

O Τσακαλώτος απαντά στον Σόιμπλε (BINTEO)...
Αιχμηρή απάντηση στον Βόλφγκανγκ Σόιμπλε και στην περιβόητη φράση που χρησιμοποίησε στο Νταβός «είναι η εφαρμογή ανόητε», έδωσε ο Ελληνας υπουργός Οικονομικών, κατά την ομιλία του σε παρουσίαση βιβλίου τη Δευτέρα το βράδυ.

«Είναι η κοινωνία, ανόητε» τόνισε ο Ευκλείδης Τσακαλώτος​, αναφερόμενος στις απαιτήσεις των δανειστών για νέες μειώσεις στις συντάξεις, επισημαίνοντας ότι ένας συνταξιούχος στην Ελλάδα στηρίζει όλη την οικογένεια.

«Για να δανειστώ μια φράση του Μπιλ Κλίντον που είναι στην επικαιρότητα τελευταία... ''It's the society, stupid'', δηλαδή είναι η ''κοινωνία ανόητε''» τόνισε ο κ. Τσακαλώτος, σημειώνοντας ότι εξήγησε στους πιστωτές ότι η σύνταξη έχει ρόλο οικογενειακού εισοδήματος.

«Τους εξήγησα ότι μπορεί να υπάρχει μια γιαγιά στην Άρτα με 600 ευρώ σύνταξη το μήνα, αλλά από αυτά τα χρήματα βοηθάει τον άνεργο γιο της ή την εγγονή που είναι στην τελευταία τάξη του Λυκείου» υπογράμμισε.
Δείτε τό VIDEO :
  
newpost.gr

Κρουαζιερόπλοιο από το μέλλον

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΑΝΔΡΑΚΟΥ
 Μια φορά κι έναν καιρό, ήταν ένα κρουαζιερόπλοιο που στον στάνταρ εξοπλισμό του περιλάμβανε δύο ελικόπτερα και ένα υποβρύχιο.

Συστηνόταν ως το πρώτο γιοτ εξερευνήσεων στον κόσμο, προσφέροντας διαμονή σε δωμάτια μεγαλύτερα των 32 τ.μ., με μπαλκόνι, υπηρεσία μπάτλερ και αναλογία επιβατών-προσωπικού σχεδόν 1 προς 1, ενώ η πλέον ευρύχωρη σουίτα του καταλάμβανε επιφάνεια 233 τ.μ.

Το κρουαζιερόπλοιο από το… μέλλον ονομάζεται Scenic Eclipse και μέσα στο 2018 θα ξεκινήσει τα δρομολόγιά του σε Αρκτική και Ανταρκτική.

Οπως υποστηρίζουν οι δημιουργοί του, έχουν και οι λάτρεις της περιπέτειας δικαίωμα στην πολυτέλεια. Και θα τους την προσφέρουν σε άφθονες δόσεις.
kathimerini.gr

Τι προβλέπει το πλάνο της κοινοπραξίας Fraport - Slentel (γιά περιφερειακά αεροδρόμια-Μυκόνου κλπ.) για την προσεχή 4ετία


Εργα €330 εκατ. στα 14 αεροδρόμια για αναβάθμιση υποδομών
Εργα €330 εκατ. στα 14 αεροδρόμια  για αναβάθμιση υποδομών
Στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» σχεδιάζεται επέκταση του αεροσταθμού κατά 35.000 τ.μ. καθώς βρίσκεται στα όρια της χωρητικότητάς του, ενώ προγραμματίζονται άλλες δύο επεκτάσεις βάσει των προβλέψεων της επιβατικής κίνησης





Το πλάνο ανάπτυξης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, τα οποία αναλαμβάνει για 40 χρόνια η κοινοπραξία Fraport - Slentel, φέρνει στο φως «Το Βήμα της Κυριακής».

Σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης, ο παραχωρησιούχος αναλαμβάνει να εκτελέσει στην προσεχή τετραετία έργα αναβάθμισης των υποδομών ύψους 330 εκατ. ευρώ, λειτουργώντας παράλληλα τα αεροδρόμια. Βέβαια, αυτό θα είναι το πρώτο κύμα έργων, καθώς στη συνέχεια και καθ' όλη την περίοδο της παραχώρησης θα υπάρξουν και νέα έργα αναβάθμισης και βαριάς συντήρησης των αερολιμένων.

Στη Θεσσαλονίκη
το αεροδρόμιο «Μακεδονία» θα ενισχυθεί τόσο από την επέκταση του αεροσταθμού κατά 35.000 τ.μ. όσο και από την αναδιάταξή του ώστε να ανοίξει χώρος. Στο μέλλον προγραμματίζονται άλλες δύο επεκτάσεις του αεροσταθμού βάσει των προβλέψεων της επιβατικής κίνησης. Στόχος είναι η αύξηση του αεροσταθμού κατά 100.000 τ.μ. Τα έργα κρίνονται απαραίτητα καθώς ο υφιστάμενος αεροσταθμός βρίσκεται στα όρια της χωρητικότητάς του. Παράλληλα, θα υπάρξουν δομικές επισκευές στον τροχόδρομο και στον χώρο ελιγμών αεροσκαφών, ενώ παρεμβάσεις στον χώρο στάθμευσης των αεροπλάνων θα αυξήσουν τη χωρητικότητα από 22 σε 28 αεροσκάφη.

Στην Κέρκυρα
ο αεροσταθμός και ο αστικός χώρος του αεροδρομίου κρίνονται σημαντικά περιορισμένοι και χρήζουν τόσο επέκτασης όσο και ανακαίνισης. Ετσι, επίκειται αναδιάταξη και επέκταση του αεροσταθμού, η οποία θα γίνει σε φάσεις, με επέκταση 2.700 τ.μ. αρχικά, ενώ στα πρώτα χρόνια της παραχώρησης θα γίνουν επιπρόσθετες εργασίες για να διαπιστωθεί ο υπολειπόμενος χρόνος ζωής των οδοστρωμάτων. Επίσης, σχεδιάζονται άλλες δύο επεκτάσεις του αεροσταθμού, σε συνδυασμό με την αποκατάσταση του διαδρόμου και την αναδιάταξη των θέσεων στάθμευσης των αεροσκαφών για την αύξηση της χωρητικότητας.

Στη Μύκονο υπάρχουν αρκετά προβλήματα στον διάδρομο, καθώς δεν υπάρχει παράλληλος τροχόδρομος, ο φωτισμός και η σήμανση δεν πληρούν τους διεθνείς κανόνες, το οδόστρωμα βρίσκεται σε κακή κατάσταση, το πλάτος του διαδρόμου χρήζει επέκτασης, ενώ οι ζώνες ασφαλείας χρειάζονται είτε μετατόπιση του διαδρόμου προσγείωσης είτε αναδιάταξη γης, με απαλλοτρίωση 13 στρεμμάτων. Ετσι, οι παρεκκλίσεις μάλλον θα συνεχιστούν. Στο πλαίσιο των έργων προγραμματίζεται επέκταση του αεροσταθμού κατά σχεδόν 9.000 τ.μ. και άμεση ανακαίνιση και αντικατάσταση του οδοστρώματος του διαδρόμου κα του χώρου ελιγμών. 

  Στα Χανιά ο παραχωρησιούχος θα εγκαταστήσει ραδιοβοηθήματα για τις ανάγκες της Πολεμικής Αεροπορίας. Επίσης, στα μελλοντικά έργα περιλαμβάνονται επεκτάσεις σε δύο φάσεις, οι οποίες θα αυξήσουν τον χώρο του αεροσταθμού σε περίπου 80.000 τ.μ., ενώ η αναδιάταξη των θέσεων στάθμευσης θα παράσχει επιπρόσθετη χωρητικότητα για τα αεροσκάφη.

Στη Ζάκυνθο
θα απαιτηθεί η υλοποίηση εργασιών στον αεροσταθμό για τη μείωση του χρόνου αναμονής στα γκισέ. Το αεροδρόμιο έχει έναν διάδρομο χωρίς παράλληλο τροχόδρομο και απαιτείται τα αεροσκάφη να τροχοδρομούν στον ίδιο διάδρομο. Επίσης, υπάρχουν σοβαρά προβλήματα σε πολλές υποδομές του αεροδρομίου και θα απαιτηθούν σημαντικές παρεμβάσεις, ενώ δρομολογείται επέκταση του πλάτους του διαδρόμου κατά 75 μέτρα, μέσω απαλλοτρίωσης 250 στρεμμάτων.

Στην Κεφαλλονιά κρίνεται ότι ο αεροσταθμός είναι υποδιαστασιολογημένος και δεν έχει αποδοτικές διαδικασίες διαχείρισης επιβατών, καθώς υπάρχει ελάχιστος χώρος αναμονής και κυκλοφορίας, ενώ απουσιάζει χώρος αναμονής εντός του κτιρίου, κάτι που δημιουργεί μεγάλες ουρές. Το κτίριο βρίσκεται σε κακή κατάσταση λόγω παλαιότητας και θα απαιτηθούν σημαντικές εργασίες ανακαίνισης και επέκτασης τόσο στον αεροσταθμό όσο και στον χώρο ελιγμών και στον διάδρομο - μελλοντικά σχεδιάζεται και νέα επέκταση του αεροσταθμού. Το αεροδρόμιο παρουσιάζει παρόμοιο πρόβλημα με το πλάτος του διαδρόμου και θα απαιτηθεί και εκεί απαλλοτρίωση.

Στο Ακτιο
κρίνεται απαραίτητη η επέκταση του πλάτους της λωρίδας του διαδρόμου κατά 75 μέτρα προκειμένου να συνάδει με τα διεθνή στάνταρ, στο πλαίσιο της οποίας θα απαιτηθεί μετατόπιση ή εκχέρσωση της λεγόμενης ζώνης ασφαλείας τέλους διαδρόμου, ενώ οι υφιστάμενες παρεκκλίσεις θα συνεχιστούν. Παράλληλα, προγραμματίζεται επέκταση του τερματικού σταθμού κατά τέσσερα στρέμματα - και ακόμη μία στο μέλλον.

Στην Καβάλα
καθώς ο υφιστάμενος αεροσταθμός θεωρείται μικρός, προωθείται επέκταση του αεροσταθμού κατά σχεδόν 5.000 τ.μ.

Στη Ρόδο
θα γίνει επέκταση του πλάτους της λωρίδας του διαδρόμου προκειμένου να πληροί τα διεθνή στάνταρ. Παράλληλα, προγραμματίζεται επέκταση του αεροσταθμού κατά 11.000 τ.μ. ώστε να συνάδει με τους διεθνείς κανονισμούς, αλλά και αποκατάσταση του διαδρόμου τροχοδρόμησης. Μελλοντικά, ο παραχωρησιούχος θα εκτελέσει δύο επεκτάσεις του αεροσταθμού, αλλά και νέα αποκατάσταση του οδοστρώματος.

Στην Κω
κρίνεται ότι η υφιστάμενη δομή του αεροδρομίου εμφανίζει σημαντικούς περιορισμούς, καθώς δεν υπάρχει χώρος υποδοχής των επιβατών και οι εγκαταστάσεις του είναι πολύ μικρές για να καλύψουν την υφιστάμενη ζήτηση. Ετσι, προγραμματίζεται επέκταση κατά σχεδόν 18.000 τ.μ. σε πρώτη φάση, ενώ μελλοντικά εκτιμάται ότι θα χρειαστούν άλλες δύο επεκτάσεις. Επίσης, το αεροδρόμιο διαθέτει μόνο έναν διάδρομο χωρίς παράλληλο διάδρομο τροχοδρόμησης, κάτι που μειώνει τη χωρητικότητα, ενώ ναός παραβιάζει τα όρια επιφανειακών εμποδίων. Ακόμη, απαιτείται επέκταση του πλάτους της λωρίδας του διαδρόμου κατά 75 μέτρα, ενώ πρόβλημα υπάρχει και με τη ζώνη ασφαλείας τέλους διαδρόμου και χρειάζεται μετατόπιση ή εκχέρσωση. Ετσι, θα απαιτηθεί απαλλοτρίωση περίπου 3,5 στρεμμάτων. Μελλοντικά εξετάζονται επεκτάσεις του αεροσταθμού σε δύο φάσεις και αποκατάσταση του οδοστρώματος.

Στη Σαντορίνη
οι εγκαταστάσεις του αεροσταθμού είναι περιορισμένες. Το πλάτος του διαδρόμου πρέπει να επεκταθεί κατά 75 μέτρα ενώ θα απαιτηθεί μετατόπιση ή αναδιαμόρφωση του διαδρόμου, για τις ανάγκες της οποίας θα απαιτηθεί απαλλοτρίωση 7 στρεμμάτων. Επίσης, επίκειται αναβάθμιση και επέκταση των βασικών χώρων του αεροσταθμού κατά 17.000 τ.μ. για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών. Μάλιστα, στο μέλλον θα ακολουθήσουν άλλες δύο επεκτάσεις του αεροσταθμού.

Στη Μυτιλήνη
ο αεροσταθμός είναι σε κακή κατάσταση, με τους χώρους να είναι υποδιαστασιολογημένοι και με ελάχιστη συντήρηση. Δεν υπάρχει παράλληλος τροχόδρομος, ενώ ανάχωμα δυσχεραίνει τις επιφάνειες προσέγγισης, όπως κάνει και μπάλωμα στο οδόστρωμα. Μάλιστα, τίθεται ζήτημα για τη διάσταση του διαδρόμου, αν και υπάρχει χώρος για επέκτασή του. Στο σύντομο μέλλον θα χρειαστούν έργα συντήρησης στον διάδρομο. Στον αεροσταθμό θα γίνει αναδιάταξη του χώρου και επέκταση 7.000 τ.μ. για να δημιουργηθεί επιπρόσθετος χώρος για τους επιβάτες.

Στη Σάμο
οι αίθουσες αναμονής είναι υποδιαστασιολογημένες και απαιτείται εγκατάσταση συστήματος διαχείρισης αποσκευών, ενώ υπάρχει μόνο ένας διάδρομος χωρίς παράλληλο τροχόδρομο, το πλάτος του δεν συμμορφώνεται με τα διεθνή πρότυπα, ενώ δεν υπάρχει αρκετή διαθέσιμη γη για την επέκτασή του. Στον αεροσταθμό θα γίνει εκτεταμένη βελτιστοποίηση και επαναδιαμόρφωση των εγκαταστάσεων διαχείρισης επιβατών.

Στη Σκιάθο
το πλάτος του διαδρόμου δεν συμμορφώνεται με τους διεθνείς κανόνες, ενώ δεν υπάρχει αρκετός χώρος για ζώνη ασφαλείας τέλους διαδρόμου, καθώς η περιοχή περιορίζεται από δρόμους και τη θάλασσα. Η ανάκτηση γης είναι οικονομικά απαγορευτική και θα απαιτηθεί ειδικό σύστημα. Παράλληλα, εξετάζεται να αξιοποιηθεί ο παλαιότερος αεροσταθμός.

tovima.gr

Οι ειδήσεις που αξίζει να διαβάσετε σήμερα

Σε τίτλους
            tvxs.gr | 25 Ιαν. 2016

1. Οι υπουργοί Εσωτερικών των κρατών - μελών της ΕΕ, που συνεδρίασαν στο Άμστερνταμ, τάχθηκαν υπέρ της παράτασης των συνοριακών ελέγχων εντός της ζώνης Σένγκεν για διάστημα έως και δύο χρόνια, ώστε να αντιμετωπιστούν οι προσφυγικές ροές. Δύο εσωτερικοί ευρωπαϊκοί πόλεμοι κι ένα μεγάλο παζάρι, το παζάρι με την Τουρκία του Ερντογάν, διαμορφώνουν και κρίνουν την παγίδα του νέου Grexit στο προσφυγικό – την παγίδα «έξωσης» και απομόνωσης της Ελλάδας, ή και πλήρους διάλυσης, της Σένγκεν.
2. Τις 4 βελτιωτικές παρεμβάσεις που προτίθεται να κάνει η κυβέρνηση για τους νέους επιστήμονες, τους ανέργους, τους εργαζόμενους με μπλοκάκι, αλλά και μεταβατικές διατάξεις για την προστασία των πιο αδύναμων, παρουσίασε ο Αλέξης Τσίπρας, στη συνάντηση που είχε με τους προέδρους των Επιστημονικών Φορέων, στην οποία συμμετείχε και ο υπουργός Εργασίας Γιώργος Κατρούγκαλος. Στόχος η προστασία των μικρομεσαίων.
3. Οι οικονομικοί εισαγγελείς που διαχειρίζονται τις υποθέσεις με τις λίστες φοροδιαφυγής είναι αποφασισμένοι...

Δεσμεύουν όλους τους λογαριασμούς των Ελλήνων μεγαλοκαταθετών της UBS

Λίστα Μπόργιανς

tvxs.gr | 25 Ιαν. 2016
Οι οικονομικοί εισαγγελείς που διαχειρίζονται τις υποθέσεις με τις λίστες φοροδιαφυγής είναι αποφασισμένοι να δεσμεύσουν όλους τους τραπεζικούς λογαριασμούς Ελλήνων μεγαλοκαταθετών της UBS.
Ειδικότερα, σύμφωνα με το Capital, εντός της εβδομάδας οι οικονομικοί εισαγγελείς θα στέλνουν κλήσεις - ανά 100 - προς τους 11.558 καταθέτες της λίστας Μπόργιανς και πλέον αυτοί θα καλούνται όχι ως μάρτυρες  αλλά ως ύποπτοι για την τέλεση των κακουργημάτων της φοροδιαφυγής και του ξεπλύματος βρώμικου χρήματος.
Οι εισαγγελείς έχουν προσαρμόσει ένα ειδικό σύστημα αυτοματοποιημένης διαδικασίας μέσω του οποίου   με το που εμφανίζεται ο καταθέτης του γνωστοποιείται:
  1. Το έγγραφο της ανωμοτί κατάθεσης του υπόπτου.
  2. Το έγγραφο με το ποσό που διατηρεί στην τράπεζα του εξωτερικού.
  3. Η Αναλυτική κατάσταση με τον έλεγχο που έκανε αρμόδιος υπάλληλος για το σύνολο των εισοδημάτων που δήλωσε την τελευταία 15ετία. Αν η απόκλιση είναι εμφανής (που στην πλειονότητα τους κατά τον πρόχειρο έλεγχο προέκυψε πως είναι) ο εισαγγελέας θα του ζητεί να συναινέσει και να πληρώσει.
  4. Αν αυτός αρνηθεί και ισχυριστεί πως μπορεί να τα δικαιολογήσει τότε θα λαμβάνει 20ήμερη προθεσμία. Μόνο που αυτομάτως, και πριν βγει από το εισαγγελικό γραφείο, θα του κοινοποιείται πως δεσμεύονται όλοι  οι τραπεζικοί λογαριασμοί του στην Ελλάδα. Διαδικασία που πλέον γίνεται εντός λίγων λεπτών της ώρας. Όπως σημείωνε μάλιστα αρμόδια πηγή "ακόμα κι αν δεν διαθέτουν χρήματα στην Ελλάδα , θα σημάνει φορολογική και οικονομική ζημία, αφού δεν θα μπορούν να κάνουν χρήση καμιάς κάρτας συναλλαγών.
Σύμφωνα πάντα με το Capital, σε περιπτώσεις που η διαφορά μεταξύ δηλωθέντων στην Ελλάδα και καταθέσεων στο εξωτερικό είναι χαώδης, κατά πληροφορίες η δέσμευση θα προηγείται της παρουσίας του υπόπτου στα εισαγγελικά γραφεία. Και βέβαια σε περίπτωση που συναινέσει ο καταθέτης να πληρώσει τα οφειλόμενα αυτομάτως για αίρεται η δέσμευση των λογαριασμών τους.