Την πρώτη - και όπως όλα δείχνουν εξαιρετικά κρίσιμη - συνάντησή τους θα έχουν ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας και η καγκελάριος της Γερμανίας Άνγκελα Μέρκελ την επόμενη Δευτέρα στο Βερολίνο. Η Άνγκελα Μέρκελ προσκάλεσε σήμερα, σύμφωνα με πηγές του Μαξίμου, τον Έλληνα πρωθυπουργό να επισκεφθεί την γερμανική καγκελαρία. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η Άνγκελα
Μέρκελ ζήτησε σήμερα το πρωί τηλεφωνικό ραντεβού με τον Έλληνα
πρωθυπουργό, το οποίο και πραγματοποιήθηκε στις 16:30. Στην τηλεφωνική τους επικοινωνία η
Γερμανίδα Καγκελάριος απηύθυνε πρόσκληση προς τον κ. Αλέξη Τσίπρα να
επισκεφθεί το Βερολίνο και τη γερμανική Καγκελαρία τη Δευτέρα 23
Μαρτίου. Ο Πρωθυπουργός ανταποκρίθηκε θετικά στην πρόσκληση... tvxs.gr
Ας πούμε ότι βρίσκεστε στη θέση ενός
Γερμανού πολίτη που δεν ξέρει πολλά για την πολιτική ζωή στην Ελλάδα και
σίγουρα δεν ξέρει και ούτε ενδιαφέρεται να μάθει τις... θέσεις των συνιστωσών του ΣΥΡΙΖΑ για το ένα ή το άλλο θέμα.
Υπολογίστε επίσης ότι αυτός
ενημερώνεται κυρίως από τα λαϊκά μέσα ενημέρωσης της Γερμανίας, τα οποία
διαπρέπουν στο άθλημα της δαιμονοποίησης της μικρής χώρας μας.
Ανοίγει λοιπόν την Κυριακή το βράδυ
την τηλεόρασή του, συντονίζεται στο κανάλι ΑRD για να παρακολουθήσει τη
δημοφιλέστερη εκπομπή της γερμανικής τηλεόρασης. Διαπιστώνει ότι
προσκεκλημένος είναι ο Έλληνας υπουργός Οικονομικών, Γιάνης Βαρουφάκης.
Έχει ακούσει πολλά γι' αυτόν -τα
περισσότερα δηλητηριώδη- και αποφασίζει να κάτσει να τον δει. Τον ακούει
λοιπόν να μιλάει για το κοινό ευρωπαϊκό σπίτι μας, να αποθεώνει τον
Σόιμπλε και να βεβαιώνει ότι οι προεκλογικές υποσχέσεις της ελληνικής
κυβέρνησης αφορούν μόνο εκείνους που βρίσκονται κάτω από το όριο της
φτώχειας.
Σοκάρεται και αναρωτιέται. «Μα, αυτός
δεν είναι έτσι όπως μου τον παρουσίαζαν. Είναι φιλοευρωπαίος, δεν λέει
αριστερίστικες παρόλες και εκτιμά τον Σόιμπλε. Μήπως οι δικοί μας τον
έχουν αδικήσει;». Με αυτήν εντύπωση πέφτει να κοιμηθεί, κάπως πιο
ήσυχος.
Την επόμενη μέρα πηγαίνει στο κιόσκι
της γειτονιάς του να αγοράσει την αγαπημένη εφημερίδα του, την «Bild».
Εκεί πέφτει πάνω στη συνέντευξη άλλου Έλληνα πολιτικού που ανήκει στην
κοινοβουλευτική ομάδα του κυβερνώντος κόμματος. Είναι ο Κώστας
Λαπαβίτσας.
Δεν του λέει κάτι τ' όνομά του, αλλά
για να τον φιλοξενεί η εφημερίδα του, δεν μπορεί, θα είναι σημαντικός.
Αυτός όμως τα λέει τελείως διαφορετικά από τον Βαρουφάκη. Μιλάει για
έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ με ταυτόχρονη διαγραφή όλου του χρέους της
και ζητεί αυτό να γίνει συναινετικά για να μην πέσει αίμα στο χαλί.
Νέο σοκ. Ανάποδο τούτη τη φορά.
Δικαίως θα αναρωτηθεί σαν σύγχρονος Οβελίξ: «Μήπως είναι τρελοί αυτοί οι
Έλληνες πολιτικοί που κυβερνούν σήμερα;».
Όχι, αγαπητέ μου, δεν είναι τρελοί.
Φλύαροι είναι. Μιλούν πολύ και για πολλά. Κάτι παραπάνω ξέρουμε εμείς
εδώ στην Ελλάδα που βλέπουμε υπουργούς, γενικούς γραμματείς και πάσης
φύσεως αξιωματούχους να παρελαύνουν καθημερινώς στις τηλεοράσεις και να
λένε του κόσμου τις... σοφίες.
Ενώπιον
του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης διεξάγεται σήμερα η
δίκη για τη δεύτερο μεγάλο σκάνδαλο που αποκαλύφθηκε στο Δήμο
Θεσσαλονίκης, επί των ημερών του Βασίλη Παπαγεωργόπουλου. Ο... λόγος
για την υπόθεση της "Παγίας Προκαταβολής", που αφορά ειδικό ταμείο για
την κάλυψη μικροεξόδων, το ύψος του ελλείμματος στο οποίο διαπιστώθηκε
πως ανέρχεται -σύμφωνα με το παραπεμπτικό βούλευμα- σε 1,2 εκατ. ευρώ. Στο
εδώλιο έχουν παραπεμφθούν συνολικά 17 άτομα. Εκτός από τον πρώην
δήμαρχο Βασίλη Παπαγεωργόπουλο, ο οποίος εκτίει ήδη ποινή κάθειρξης 12
ετών για την υπεξαίρεση των 17,9 εκατ. ευρώ, σε δίκη παραπέμφθηκαν ο
πρώην γενικός γραμματέας του Δήμου Μιχάλης Λεμούσιας, καταδικασθείς για
την ίδια υπόθεση σε ποινή κάθειρξης 13 ετών και 5 μηνών, οι πρώην
αντιδήμαρχοι Οικονομικών Αν. Γερογιάννης, Θεοδ. Αθανάσαρος και Μιχ.
Ζορπίδης, όπως επίσης δώδεκα δημοτικοί υπάλληλοι. Οι παραπάνω τρεις αντιδήμαρχοι είχαν δικαστεί και για το σκάνδαλο της υπεξαίρεσης, υπόθεση για την οποία αθωώθηκαν. Βασική μάρτυρας στη δίκη είναι και πάλι η οικονομική επιθεωρήτρια Αναστασία Τσεμπερά.
Στις 9-8-1978 η Ολυμπιακή Αεροπορία είχε προγραμματίσει την πτήση 411 από Αθήνα.
Αμέσως
μετά την απογείωση και με τους κινητήρες να λειτουργούν στο μέγιστο της
απόδοσής τους το τμήμα του στροβίλου του Νο 3 κινητήρα εξερράγη και
έπεσε στο έδαφος. Κατά τη διερεύνηση που ακολούθησε αποκαλύφθηκε ότι
ορισμένοι από τους αγωγούς ψύξης του στροβίλου ήταν βουλωμένοι. Αυτό
είχε αποτέλεσμα να υπερθερμανθούν και να σπάσουν, προκαλώντας καταστροφή
στο Νο 3 κινητήρα, με αποτέλεσμα την αποκόλληση του. Ο ιπτάμενος
μηχανικός μόλις είδε την καταστροφή του κινητήρα έκοψε τα νερά, δηλαδή
έθεσε εκτός λειτουργίας το σύστημα ψεκασμού νερού σε όλους τους
κινητήρες. Με την ενέργεια του αυτή, το αεροπλάνο έχασε 4500 λίμπρες
από την ώση, γεγονός που επιβάρυνε την ήδη επικίνδυνη κατάσταση. Το
αεροπλάνο πλέον πετούσε με ταχύτητα ελάχιστα υψηλότερη από αυτή που ήταν
το όριο για την απώλεια στήριξης. Η πορεία που μπορούσε ο κυβερνήτης να
ακολουθήσει ήταν μόνο ευθεία και οριζόντια. Κάθε άλλη ενέργεια θα είχε
σαν αποτέλεσμα την πτώση του Τζάμπο 747, γιατί θα έχανε πολύτιμους
κόμβους ταχύτητας. Αναγκαστικά το τεράστιο αεροπλάνο των 335.000 κιλών
πέρασε πάνω από το Ελληνικό, την Νέα Σμύρνη και την Καλλιθέα. Το
αεροπλάνο πήγαινε καρφί στο όρος Αιγάλεω, με τελικό στόχο την καταστροφή
του. Στις 2.05 μμ μια ελαφριά αύρα έδωσε στο Τζάμπο 747 μερικά πόδια
ύψους, που σε συνδυασμό με την μείωση των καυσίμων κατάφερε με μια μικρή
κλίση να αποφύγει την συντριβή του στις πλαγιές του Αιγάλεω. Στις 2.20
μμ η προσγείωση έγινε χωρίς κανένα απρόοπτο. Μετά από έρευνα στα
στοιχεία του αεροπλάνου φάνηκε ότι είχαν γίνει τροποποιήσεις στους
κινητήρες, για να έχουν μεγαλύτερη ώση. Μια από τις τροποποιήσεις ήταν
και στο σύστημα ψεκασμού, η βασική αιτία του αεροπορικού συμβάντος που
αναφέραμε ανωτέρω.
(από τό φίλο Μιχάλη Γ. Γρυπάρη)
Σημείωση "Ν.Μ." I : H παραπάνω ανάρτηση είδε τό φώς τής δημοσιότητας γιά πρώτη φορά, στή "Νέα Μύκονο", τήν Παρασκευή 8 Αυγούστου τού '14. Επειδή, γιά λόγους πού δέν γνωρίζω, αυτή η ανάρτηση - σήμερα-
δέχθηκε περισσότερες από 200 "επισκέψεις" (άξιζε -πράγματι- νά διαβαστεί αλλά καί νά ακουστούν όσα τό video κατέγραψε) καί προκειμένου νά διευκολύνω τούς
ενδιαφερόμενους αναγνώστες νά αποφύγουν τίς κοπιώδεις αναζητήσεις στό "δαιδαλώδες παρελθόν" ενός ερασιτεχνικού blog, τήν επαναδημοσιοποιώ στέλνοντας, άλλη μιά φορά τίς ευχαριστίες μας στόν "ηθικό αυτουργό" αυτής τής σπουδαίας "αναπόλησης" σέ άγνωστες -στούς πολλούς- σελίδες από τήν "ιστορία τής πολιτικής αεροπορίας" τής χώρας μας : τόν αγαπητό παιδικό φίλο Μιχάλη Γ. Γρυπάρη. Δ.Ν.Α
Σημείωση "Ν.Μ." II : (Δευτέρα 16/3/'15. ώρα 1.30μ.μ.) Μόλις πρίν από λίγο πληροφορήθηκα ότι χθές βράδυ -μέ διάρκεια, περίπου, μιά ώρα- υπήρξε εκπομπή τού ΑNT γύρω από αυτό τό θέμα. Εξηγήσιμο, λοιπόν, τό ενδιαφέρον... Δ.Ν.Α.