Σε τρία μέρη διαχωρίζεται το επιβατικό λιμάνι του Πειραιά
Του Αντώνη Τσιμπλάκη
Στο πλαίσιο της εφαρμογής των κανονισμών ασφαλείας, τον λεγόμενο ISPS Code, ο ΟΛΠ θα "κλείσει" τη περιοχή των ¨κρητικών πλοίων" (Πύλη Ε3), στην οποία θα μπορεί να εισέλθει κάποιος μόνο αν ταξιδεύει για Κρήτη, ή αν έχει συγκεκριμένη εργασία.
Η κίνηση αυτή θα έπρεπε να έχει γίνει πολλά χρόνια πριν, αλλά ο δημόσιος ΟΛΠ χρησιμοποιούσε τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος για περιφρούρηση του χώρου και το μέτρο αυτό το "βάφτιζε" δράση ίσης απόδοσης με τον ISPS Code. Τώρα που το λιμάνι πέρασε στα χέρια της Cosco, τα στελέχη της διοίκηση ανακάλυψαν ότι ο τελευταίος σχεδιασμός για εφαρμογή του ISPS Code που είχε γίνει, και είχε ξεχαστεί στα συρτάρια, ήταν του 2006, και τρέχουν να προλάβουν τις προθεσμίες.
Πάντως η κίνηση αυτή φαίνεται ότι δεν άρεσε σε όσους χρησιμοποιούσαν για χρόνια το λιμάνι για να "κόβουν δρόμο¨ και να αποφεύγουν την κίνηση στους δρόμους, με τις διαμαρτυρίες να είναι έντονες.
Δείτε τό Χάρτη...
Στο πλαίσιο της εφαρμογής των κανονισμών ασφαλείας, τον λεγόμενο ISPS Code, ο ΟΛΠ θα "κλείσει" τη περιοχή των ¨κρητικών πλοίων" (Πύλη Ε3), στην οποία θα μπορεί να εισέλθει κάποιος μόνο αν ταξιδεύει για Κρήτη, ή αν έχει συγκεκριμένη εργασία.
Η κίνηση αυτή θα έπρεπε να έχει γίνει πολλά χρόνια πριν, αλλά ο δημόσιος ΟΛΠ χρησιμοποιούσε τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος για περιφρούρηση του χώρου και το μέτρο αυτό το "βάφτιζε" δράση ίσης απόδοσης με τον ISPS Code. Τώρα που το λιμάνι πέρασε στα χέρια της Cosco, τα στελέχη της διοίκηση ανακάλυψαν ότι ο τελευταίος σχεδιασμός για εφαρμογή του ISPS Code που είχε γίνει, και είχε ξεχαστεί στα συρτάρια, ήταν του 2006, και τρέχουν να προλάβουν τις προθεσμίες.
Πάντως η κίνηση αυτή φαίνεται ότι δεν άρεσε σε όσους χρησιμοποιούσαν για χρόνια το λιμάνι για να "κόβουν δρόμο¨ και να αποφεύγουν την κίνηση στους δρόμους, με τις διαμαρτυρίες να είναι έντονες.
Δείτε τό Χάρτη...