Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2017

Στού Βοϊνοβιτς τά ζόρια δέ χωράει στενοχώρια...


(Παραλλαγή σ' ένα σκίτσο τού Δημήτρη Χατζόπουλου)

Η τακτική που θα ακολουθήσει η ΝΔ - σέ ποιούς άξονες κινήθηκε η ομιλία τού Κυριάκου Μητσοτάκη στή ΔΕΘ...

Αγάπη μου, μας έκλεψαν το πρόγραμμα

Με τόσες διαρροές προς τα φιλικά ΜΜΕ τις προηγούμενες ημέρες, η ομιλία του Κ. Μητσοτάκη στη Διεθνή Έκθεση ήταν απόλυτα προβλέψιμη και χωρίς εκπλήξεις. Έδωσε όμως ορισμένα ενδιαφέροντα δείγματα για την τακτική που θα ακολουθήσει η ΝΔ το επόμενο διάστημα αλλά και τις στρατηγικές της αντιφάσεις.
Ο πρόεδρος της ΝΔ κινήθηκε στους άξονες της «έκρηξης» των ιδιωτικών επενδύσεων, της μείωσης των φορολογικών βαρών και της περιστολής των δημόσιων δαπανών. Ιδίως οι υποσχέσεις για τη μείωση των φόρων, του ΦΠΑ και του ΕΝΦΙΑ χαϊδεύει ασφαλώς τα αυτιά της μεσαίας τάξης,  αλλά είναι αμφίβολο αν θα γίνουν πιστευτές, αφού δεν είναι κοστολογημένες και μοιάζουν με ευχολόγια.
Ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι κριτικές αναφορές του κ. Μητσοτάκη στους «λαθρεπιβάτες του παρασιτικού καπιταλισμού», «στους επιχειρηματίες που αφήνουν τις επιχειρήσεις τους να χρεοκοπούν, έχουν τα χρήματά τους στην Ελβετία, κάνουν βόλτες με σκάφη στο Αιγαίο», στην «επιχειρηματικότητα που λειτουργεί βασιζόμενη σε προνομιακές σχέσεις με τις τράπεζες, στη φοροδιαφυγή και στην μαύρη εργασία, δεν σέβεται το περιβάλλον και δεν στηρίζει τους εργαζόμενους»: πρόκειται σαφώς για προσπάθεια αμφισβήτησης του μονοπωλίου του ΣΥΡΙΖΑ στη μάχη κατά της διαφθοράς και καλλιέργειας ενός φιλολαϊκού προφίλ της ΝΔ.
Το πρόβλημα με τον κ. Μητσοτάκη είναι ότι τόσο το προσωπικό του προφίλ όσο...

Τού ξεφεύγουνε ...αυθόρμητα (κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου στη ΔΕΘ...!)

Η...viral γκάφα Μητσοτάκη...

“Με ενδιαφέρει η επικοινωνία, όχι η ουσία”...
Ένα αξέχαστο Σαββατοκύριακο μας χαρίζει ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος υποπίπτει από τη μία γκάφα στην άλλη.

Αυτή τη φορά ξεπέρασε ακόμα και...
τον εαυτό του καθώς το βίντεο της απάντησης του σε ερώτηση Θεσσαλονικιού δημοσιογράφου αναμένεται να γίνει viral.

«Όταν θα αναλάβετε τη διακυβέρνηση της χώρας, θα διατηρήσετε το παράρτημα του πρωθυπουργικού γραφείου ή θα κάνετε το υφυπουργείο Μακεδονίας – Θράκης, πάλι υπουργείο»; Ήταν το ερώτημα του δημοσιογράφου στον κ. Μητσοτάκη.

Ο πρόεδρος της ΝΔ έκανε και πάλι το επιτελείο του να παγώσει, λέγοντας με χαρακτηριστική άνεση: “Με ενδιαφέρει η επικοινωνία και όχι η ουσία”

Αυτό που μένει να διευκρινιστεί είναι αν ήταν γκάφα ή μια σπάνια στιγμή αφοπλιστικής ειλικρίνειας από τον Κυριάκο Μητσοτάκη.
altsantiri.gr

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Ο υπέρτιτλος γράφτηκε από  τή "Νέα Μύκονο"

Τό είπε ο Κυριάκος (άλλο ωραίο!) κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου στη ΔΕΘ...!

Μας τα μπερδεύει ο Κ. Μητσοτάκης!...
Κυριάκος Μητσοτάκης
«Δεν έχω πρόβλημα με κανέναν επιχειρηματία όσο περιορίζεται στην επιχειρηματική του δράση. Τα προβλήματα αρχίζουν όταν θεωρούν ότι πρέπει να αγοράζουν ΜΜΕ για να υπερασπιστούν τα επιχειρηματικά τους συμφέροντα. Στην Ελλάδα που οραματίζομαι κανένας επιχειρηματίας δεν πρέπει να αισθάνεται ότι πρέπει να απολαμβάνει προστασίας, πολιτικής ή μιντιακής. Δεν θέλουμε τέτοια επιχειρηματική δράση» απάντησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης διευκρινίζοντας τη θέση του για τον Ιβάν Σαββίδη κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου στη ΔΕΘ.

Εκείνο που δεν μας είπε ο πρόεδρος της Ν.Δ. είναι από πότε, από ποια ακριβώς ημερομηνία και μετά, έχει αυτή την άποψη: Πριν ή μετά την εξαγορά του ΔΟΛ από τον κουμπάρο της οικογένειας Β. Μαρινάκη;

Δεν ξέρει ο αρχηγός της Ν.Δ. ποιοι διαχρονικά κατείχαν και κατέχουν τα ΜΜΕ και ειδικά τα ραδιοτηλεοπτικά και μάλιστα με ληγμένες άδειες;  
Α.Ψ.
efsyn.gr

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Ο υπέρτιτλος γράφτηκε από  τή "Νέα Μύκονο"

Πες μου πώς ζεις να σου πω τι είδους πολιτικός είσαι...


...Πότε ένα κόμμα είναι καλύτερο από ένα άλλο;

Του Γ. Λακόπουλου

Θεωρητικά θέλουμε να μας κυβερνούν οι αποτελεσματικοί, οι χρήσιμοι και οι έντιμοι. Πολιτικοί και κόμματα. Το περίεργο όμως είναι ότι ακόμη και όταν υπάρχουν στο μενού πίσω από το παραβάν, δεν τους επιλέγουμε. Είτε πρόκειται για κόμματα, είτε για πρόσωπα μέσα στο ψηφοδέλτιο του κόμματος που προτιμήσαμε.
Το αποτέλεσμα είναι γνωστό. Στα 43 χρόνια της Μεταπολίτευσης υπηρξαν υποψηφιότητες κομμάτων -και προσώπων μέσα στα κόμματα -με εξαίρετες προδιαγραφές. Αλλά ο κυρίαρχος ελληνικός λαός δεν τους έστειλε στη Βουλή. Στα έδρανα μετά από κάθε εκλογή κάθονται συχνά πρόσωπα που είναι γνωστά για την ανεντιμότητά τους, εμφανώς ανίκανοι έως και σούργελα. Δεν είδαν φως και μπήκαν. Προέκυψαν με τη λαϊκή βούληση. Η κρίση αντιπροσώπευσης είναι δικό της δημιούργημα.
Στο συλλογικό της υποσυνείδητο έχει εγγραφεί κάποιος ως  λαμόγιο, αλλά τον ψηφίζει. Έχει ενδείξεις ανικανότητας, αλλά τον «σταυρώνει». Τον θεωρεί νούμερο, αλλά τον κάνει πολιτικό. Άβυσσος η ψυχή του ψηφοφόρου…
Υπάρχει τρόπος να ξέρουμε πότε ένα κόμμα είναι καλύτερο από το άλλο; Ή πότε ένας πολιτικός είναι προτιμότερος από έναν άλλον; Η απάντηση είναι: υπάρχει.

Τι σόι ανανέωση είναι αυτή, με τον Αδωνη κάθε μερα στα παράθυρα...

Την ερώτηση εκανε ο δημοσιογράφος των "Μαρινάκειων" ΝΕΩΝ, Χαραλαμπάκης: 
Μιλατε συχνά για την ανάγκη ανανέωσης στη ΝΔ. Ωστόσο, η κοινωνία έχει την αίσθηση, πως, τους ίδους και τους ίδιους έχετε στα τηλεοπτικά παράθυρα, τα...
ίδια πρόσωπα να παρεμβαίνουν. Που είναι λοιπόν η ανανέωση?

Ο Μητσοτάκης, τον ευχαρίστησε για την ερώτηση, κι απάντησε ως εξής. 

Από την πρώτη μέρα που εκλέχτηκα πρόεδρος της ΝΔ, υλοποιώ μια πολιτική ανανέωση του κόμματος. Και σε ιδέες και σε προτάσεις, αλλά και σε πρόσωπα. Ξεκινήσαμε μια διαδικασία πάρα πολυ τολμηρή και εξαιρετικά καινοτόμα για τα ελληνικά δεδομένα. Το ανοιχτό μητρώο στελεχών, οπου ο καθένας μπορει να κάνει αίτηση και να αξιολογηθεί αντικειμενικά αναλογα με τις δυνατότητες του και το τι μπορεί να προσφέρει στην παράταξη και τον τόπο.
Αυτή η διαδικασία δεν είναι εύκολη και θα θελα να είχαμε ξεκινήσει πιο τολμηρά στην ανανέωση προσώπων..