Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Η πολιτική τής "πλαστικής καρέκλας"!

  

                                                                       "Κράξιμο" για τις (πλαστικές) καρέκλες!...

Δείγμα απρονοησίας, προχειρότητας ή τσαπατσουλιάς. Όπως κι αν έχει η χθεσινή εικόνα του Πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά και του Προέδρου της Ρωσικής Ομοσπονδίας Βλαντιμίρ Πούτιν να κάθονται σε…
πλαστικές καρέκλες προκάλεσε ποικίλα σχόλια.


Η ελληνική πλευρά, και δη η ελληνική αντιπροσωπεία στις Βρυξέλλες που – λογικά – φρόντισε τα οργανωτικά της συνάντησης, εμφανίστηκε κατώτερη των περιστάσεων και της σημασίας που ο Πρωθυπουργός έδινε στη συνάντηση με τον Ρώσο Πρόεδρο.

Εκτός πια κι αν οι καρέκλες του στιγμιότυπου είναι υψηλής αισθητικής και σχεδίασης, οπότε,πάω πάσο. Αλλά ακόμη και έτσι να είναι, οι Ρώσοι δεν φαίνεται να το εκτίμησαν. Γι’ αυτό και σύσσωμος ο ρωσικός τύπος καυτηριάζει το γεγονός, θεωρώντας το μεγάλη απρέπεια απέναντι στον Ρώσο Πρόεδρο, ο οποίος όταν συναντά ξένους ηγέτες, ανοίγει το Κρεμλίνο. Κι εκεί, πλαστικές καρέκλες και ψεύτικο ντεκόρ δεν υπάρχουν…

Πάλι καλά που οι Ρώσοι δεν γνωρίζουν ότι τις πλαστικές καρέκλες, στην Ελλάδα τις πουλάνε κυρίως στις...λαϊκές!...
matrix24.gr 


Σημείωση Ν. Μ. :  Κανείς, απ'όσους σχολιάζουν στό διαδίκτυο, δέν κατάλαβε τήν υψηλή πολιτική τής "πλαστικής καρέκλας"πού εφάρμοσε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς σέ μία συζήτηση πού τό κυρίαρχο αίτημα από Ελληνικής πλευράς ήταν "νά μάς ελαττώσουν τήν τιμή τού φυσικού αερίου" προκειμένου νά διευκολυνθούμε στίς "οικονομικά δύσκολες", αυτές, ημέρες πού περνούμε! Καί έπραξε τό αυτονόητο, συνάμα καί ευφυές, γνωστό από τήν εποχή -τουλάχιστον- τών επιγόνων τού Μεγάλου Αλεξάνδρου καί τό οποίο -ο άλλος μέγας- ο Αλεξανδρινός μάς περιγράφει, γλαφυρότατα, στό παρακάτω ποίημα του :

                      -------
Δυσαρεστήθηκεν ο Σελευκίδης
Δημήτριος να μάθει που στην Ιταλία
έφθασεν ένας Πτολεμαίος σε τέτοιο χάλι.
Με τρεις ή τέσσαρες δούλους μονάχα•
πτωχοντυμένος και πεζός. Έτσι μια ειρωνία
θα καταντήσουν πια, και παίγνιο μες στην Pώμη
τα γένη των. Που κατά βάθος έγιναν
σαν ένα είδος υπηρέται των Pωμαίων
το ξέρει ο Σελευκίδης, που αυτοί τους δίδουν
κι αυτοί τους παίρνουνε τους θρόνους των
αυθαίρετα, ως επιθυμούν, το ξέρει.
Aλλά τουλάχιστον στο παρουσιαστικό των
ας διατηρούν κάποια μεγαλοπρέπεια•
να μη ξεχνούν που είναι βασιλείς ακόμη,
που λέγονται (αλλοίμονον!) ακόμη βασιλείς.
                               ---
Γι’ αυτό συγχίσθηκεν ο Σελευκίδης
Δημήτριος• κι αμέσως πρόσφερε στον Πτολεμαίο
ενδύματα ολοπόρφυρα, διάδημα λαμπρό,
βαρύτιμα διαμαντικά, πολλούς
θεράποντας και συνοδούς, τα πιο ακριβά του άλογα,
για να παρουσιασθεί στην Pώμη καθώς πρέπει,
σαν Aλεξανδρινός Γραικός μονάρχης.
                              ---
Aλλ’ ο Λαγίδης, που ήλθε για την επαιτεία,
ήξερε την δουλειά του και τ’ αρνήθηκε όλα•
διόλου δεν του χρειάζονταν αυτές η πολυτέλειες.
Παληοντυμένος, ταπεινός μπήκε στην Pώμη,
και κόνεψε σ’ ενός μικρού τεχνίτου σπίτι.
Κ’ έπειτα παρουσιάσθηκε σαν κακομοίρης
και σαν πτωχάνθρωπος στην Σύγκλητο,
έτσι με πιο αποτέλεσμα να ζητιανέψει. 

K. KABAΦΗΣ (1863-1933)




                                        








Ισόβια και 25 χρόνια στον δράστη της κακοποίησης της Μυρτώς





Η δίκη ξεκίνησε την Τρίτη στο Μεικτό Ορκωτό δικαστήριο της Σύρου με την κατάθεση της μητέρας, η οποία βρήκε ετοιμοθάνατη την κόρη της στην παραλία, να είναι συγκλονιστική. Περιγράφοντας την κατάσταση στην οποία βρήκε την Μυρτώ, ανέφερε αναλυτικά το πως την μετέφερε στο νοσοκομείο αλλά και τον «γολγοθά» που ακολούθησε για να καταλήξει αναφέροντας: «Το παιδί μου δεν θα ξαναγίνει ποτέ όπως ήταν. Γι' αυτό ζητώ την καταδίκη του, όχι για μένα αλλά για να δικαιωθεί το παιδί μου».
Ο Πακιστανός στην απολογία του παραδέχθηκε την κακοποίηση και τον βιασμό της κοπέλας και ζήτησε συγγνώμη από την οικογένεια του θύματος.
Αναλυτικά οι ποινές που του επιβλήθηκαν από το δικαστήριο, το οποίο έκανε δεκτή την πρόταση του εισαγγελέα, είναι: Ισόβια κάθειρξη για την ληστεία, ποινή κάθειρξης 18 ετών για την απόπειρα ανθρωποκτονίας, ποινή κάθειρξης 18 ετών για τον βιασμό και τρεις μήνες φυλάκιση για παράνομη εργασία
Παράλληλα του επιβλήθηκε ισόβια στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων.
Η 16χρονη Μυρτώ, βρίσκεται σήμερα σε ειδικό κέντρο στη Λάρισα όπου συνεχίζει την θεραπεία της μετά από πολύμηνη παραμονή της σε κέντρο αποκατάστασης των ΗΠΑ.

Οδήγησε 17χρονη σε απόμερο σημείο και αποπειράθηκε να την εξαναγκάσει σε ασελγείς πράξεις

mikonos 572 355
Στις 27-01-2014 το απόγευμα συνελήφθη στη Μύκονο από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Μυκόνου ένας 29χρονος ημεδαπός γιατί σύμφωνα με σχετική καταγγελία, νωρίτερα την ίδια ημέρα αφού επιβίβασε ανήλικη 17χρονη ημεδαπή, με την οποία γνωρίζονταν, σε Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο την οδήγησε σε απόμερο σημείο και αποπειράθηκε να την εξαναγκάσει σε ασελγείς πράξεις προσβάλλοντας την αξιοπρέπειά της.
 Τρίτη, 28 Ιανουαρίου 2014 23:01 cyclades24.gr

Ο φόρος υπεραξίας ακινήτων γροθιά στο στομάχι των μικροϊδιοκτητών! Της Λ. Κιτσαντά (συμβολαιογράφου)


Μέσα στο κατακαλόκαιρο (Ιούλιος 2013), κυβέρνηση και τρόικα, μεθόδευσαν την ψήφιση του  Ν.4172/2013, ο οποίος εκτός των άλλων, προβλέπει ( στα άρθρα 41 έως 43) ότι κάθε εισόδημα που προκύπτει από υπεραξία μεταβίβασης με επαχθή αιτία ακίνητης περιουσίας και δεν συνιστά επιχειρηματική δραστηριότητα (!!! Sic), υπόκειται σε φόρο (τον  λεγόμενο φόρο υπεραξίας), της τάξης του 15% επί της διαφοράς μεταξύ της τιμής κτήσης και της τιμής πώλησης, αφού προηγουμένως εφαρμοστούν κάποιοι μειωτικοί συντελεστές, ανάλογα με τα έτη  διακράτησης του ακινήτου. Της Λίτσας Κιτσαντά (συμβολαιογράφου)

Τα στρατόπεδα συγκέντρωσης των Εβραίων στην Ελλάδα

Η ύπαρξη στρατοπέδων συγκέντρωσης στην Ελλάδα της κατοχής δεν έχει διερευνηθεί ακόμη ούτε όπως ούτε όσο της άξιζε. Θέμα ταμπού σε όλες τις εποχές (κάνουμε πως δεν ξέρουμε πως ακριβώς χρησιμοποιήθηκε η Μακρόνησος δεκαετίες πριν γίνει επίσημος τόπος εξορίας) αποκτά ιδιαίτερες διαστάσεις στα χρόνια του ναζισμού και η εκκωφαντική σιωπή που επιβάλλεται μετά την "απελευθέρωση", στην Ελλάδα της δωσίλογης δήθεν εθνικοφροσύνης. Της Ελένης Καρασσαβίδου

Υπήρχαν φυσικά και στρώματα του πληθυσμού (άξια του πιο βαθιού σεβασμού) που έδωσαν μια φοβερή αντιναζιστική μάχη με πρόταγμα την πιο ελπιδοφόρα αλληλεγγύη. Αλλά σίγουρα υπήρχε και η άλλη, εξίσου πλατιά, πλευρά που όλοι(για διαφορετικούς λόγους ο καθένας) φρόντισαν να καταγγείλουν αλλά και να μειώσουν.
Κι αν η επίσημη ιστορική και πολιτική αφήγηση αφήνουν συνειδητά έξω από το κάδρο της ρητορικής τους ό,τι θα ξεβόλευε την εδραία άποψη περί φιλότιμου και φιλόξενου και δημοκρατικού λαού στα πλαίσια της λεγόμενης "εθνικής ιδεολογίας"(θύμα της οποίας υπήρξε και ο πατριωτισμός, χλευασμένος και άδικα ταυτισμένος με ό,τι κατ' ουσίαν τον ακύρωνε, όπως συμπιεζόταν στις συμπληγάδες κακοφορμισμένων και μισοκατανοημένων ιδεολογιών, δεν συμβαίνει το ίδιο και με την μικροϊστορία και την κύρια κιβωτό της,την αυτοβιογραφία.