«Η ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ
(μέσω πώλησης πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών του δημοσίου σε έναν μόνο
ιδιώτη) δημιούργησε ένα ανασφαλές οικονομικό περιβάλλον και καθήλωσε
τις επενδύσεις στο λιμάνι κρουαζιέρας», τόνισε την Τρίτη ο πρόεδρος του
ΟΛΠ Γιώργος Ανωμερίτης μιλώντας στο διήμερο 3ο Posidonia Sea Tourism
Forum που άνοιξε σήμερα τις πύλες του για να υποδεχτεί 800 ηγετικά
στελέχη από τις παγκόσμιες βιομηχανίες κρουαζιέρας και yachting.
Ο Γ. Ανωμερίτης επεσήμανε ακόμα ότι ο τουρισμός και η κρουαζιέρα δεν συμπεριφέρονται με τις ίδιες τάσεις διεθνώς: η κρουαζιέρα αναπτύσσεται ταχύτερα, οι επιβάτες της οποίας το 2015 αναμένεται να αυξηθούν και ένα μέρος θα κατευθυνθεί στη Μεσόγειο. Ανέφερε επίσης ότι η οικονομική κρίση μετά το 2009 επηρέασε τον Πειραιά και τους επιβάτες home, όχι όμως τους επιβάτες transit, αφού αυτοί προέρχονται από χώρες, που δεν βρέθηκαν στο κέντρο της οικονομικής κρίσης. Πρόσθεσε ότι το λιμάνι του Πειραιά με τα νέα έργα υποδομών θα καταστεί το σημαντικότερο λιμάνι της Ανατολικής Μεσογείου.
Η αναπληρώτρια υπουργός Τουρισμού Ελενα Κουντουρά που άνοιξε τις εργασίες του συνεδρίου επεσήμανε το σπουδαίο ρόλο που διαδραματίζει ο θαλάσσιος τουρισμός στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας μας λέγοντας ότι ο τουρισμός συμβάλλει στο 20% του ΑΕΠ της χώρας και εξασφαλίζει 750.000 θέσεις εργασίας.
Από την πλευρά του ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας Θοδωρής Δρίτσας έκανε γνωστό ότι τις επόμενες ημέρες θα συγκροτηθεί Εθνική Συντονιστική Επιτροπή Κρουαζιέρας, η οποία θα διαδραματίσει καίριο ρόλο στη βελτίωση της υποδομής και του κανονιστικού πλαισίου που απαιτούνται για την αναβάθμιση του θαλάσσιου τουριστικού προϊόντος.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της CLIA (Διεθνής Ένωση Κρουαζιέρας) Europe Pierfrancesco Vago οι υφιστάμενες λιμενικές υποδομές, οι προκλήσεις του home-porting, οι συνεχείς και απρόβλεπτες αυξήσεις τιμών εισόδου στα διάφορα αξιοθέατα των προορισμών είναι τα κυριότερα εμπόδια για περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου της κρουαζιέρας στην Ελλάδα. Όπως υποστήριξε τα έσοδα από τον κλάδο της κρουαζιέρας στην Ελλάδα ανέρχονται στα 570 εκατ. ευρώ, ενώ τα έμμεσα έσοδα ανέρχονται σε 1,4 δισ. ευρώ, εκ των οποίων το εν τρίτο εξασφαλίζουν 11.000 άμεσες θέσεις εργασίας.
Η έλλειψη απευθείας αεροπορικών συνδέσεων με τις ΗΠΑ είναι ένα από τα κυριότερα εμπόδια που τορπιλίζουν την τουριστική ανάπτυξη της Ελλάδας, επεσήμανε ο πρόεδρος του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδας Γ. Γράτσος.
efsyn.gr
Ο Γ. Ανωμερίτης επεσήμανε ακόμα ότι ο τουρισμός και η κρουαζιέρα δεν συμπεριφέρονται με τις ίδιες τάσεις διεθνώς: η κρουαζιέρα αναπτύσσεται ταχύτερα, οι επιβάτες της οποίας το 2015 αναμένεται να αυξηθούν και ένα μέρος θα κατευθυνθεί στη Μεσόγειο. Ανέφερε επίσης ότι η οικονομική κρίση μετά το 2009 επηρέασε τον Πειραιά και τους επιβάτες home, όχι όμως τους επιβάτες transit, αφού αυτοί προέρχονται από χώρες, που δεν βρέθηκαν στο κέντρο της οικονομικής κρίσης. Πρόσθεσε ότι το λιμάνι του Πειραιά με τα νέα έργα υποδομών θα καταστεί το σημαντικότερο λιμάνι της Ανατολικής Μεσογείου.
Η αναπληρώτρια υπουργός Τουρισμού Ελενα Κουντουρά που άνοιξε τις εργασίες του συνεδρίου επεσήμανε το σπουδαίο ρόλο που διαδραματίζει ο θαλάσσιος τουρισμός στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας μας λέγοντας ότι ο τουρισμός συμβάλλει στο 20% του ΑΕΠ της χώρας και εξασφαλίζει 750.000 θέσεις εργασίας.
Από την πλευρά του ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας Θοδωρής Δρίτσας έκανε γνωστό ότι τις επόμενες ημέρες θα συγκροτηθεί Εθνική Συντονιστική Επιτροπή Κρουαζιέρας, η οποία θα διαδραματίσει καίριο ρόλο στη βελτίωση της υποδομής και του κανονιστικού πλαισίου που απαιτούνται για την αναβάθμιση του θαλάσσιου τουριστικού προϊόντος.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της CLIA (Διεθνής Ένωση Κρουαζιέρας) Europe Pierfrancesco Vago οι υφιστάμενες λιμενικές υποδομές, οι προκλήσεις του home-porting, οι συνεχείς και απρόβλεπτες αυξήσεις τιμών εισόδου στα διάφορα αξιοθέατα των προορισμών είναι τα κυριότερα εμπόδια για περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου της κρουαζιέρας στην Ελλάδα. Όπως υποστήριξε τα έσοδα από τον κλάδο της κρουαζιέρας στην Ελλάδα ανέρχονται στα 570 εκατ. ευρώ, ενώ τα έμμεσα έσοδα ανέρχονται σε 1,4 δισ. ευρώ, εκ των οποίων το εν τρίτο εξασφαλίζουν 11.000 άμεσες θέσεις εργασίας.
Η έλλειψη απευθείας αεροπορικών συνδέσεων με τις ΗΠΑ είναι ένα από τα κυριότερα εμπόδια που τορπιλίζουν την τουριστική ανάπτυξη της Ελλάδας, επεσήμανε ο πρόεδρος του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδας Γ. Γράτσος.
efsyn.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.