4+1 σκόρπια σχόλια για μερικές κακές συνήθειες των ελληνικών ΜΜΕ
Αν και η ποιότητα των ελληνικών ΜΜΕ είναι αναμφισβήτητη λόγω του υψηλού
πνευματικού κεφαλαίου των ιδιοκτητών τους και της υψηλής μόρφωσης των
εργαζόμενων τους, συγκέντρωσα σε αυτή την ανάρτηση κάποια σχόλια για
αυτά που μας προσφέρουν.
Να μερικές σκόρπιες παρατηρήσεις μου για τα ελληνικά ΜΜΕ:
1. Όταν ένας δημοσιογράφος πάει σε μια γειτονιά της Αθήνας για πρώτη φορά στη ζωή του και πέφτει πάνω σε τρεις νέες καφετέριες με ακατανόητα ξενικά ονόματα, αυτό δεν δικαιολογεί τίτλο ρεπορτάζ «Η αναγέννηση της Χ γειτονιάς», «δημιουργία στα χρόνια της κρίσης» και επίλογο «κάτι αλλάζει στην Αθήνα». .
2. Όταν κράζεις όσους αντιγράφουν τα θέματα σου στην Ελλάδα χωρίς νά αναφέρουν την πηγή, καλό θα ήταν να μην κάνεις κι εσύ το ίδιο με τα ξένα ΜΜΕ.
3. Στα αφιερώματα για τις start-up επιχειρήσεις, το κρίσιμο δεν είναι ότι...ιδρύθηκαν. Το κρίσιμο είναι πόσους πραγματικούς εργαζόμενους απασχολούν, πόσους πελάτες έχουν βρει, τι είδους χρηματοδότηση έχουν εξασφαλίσει και κυρίως που είναι η νομική και φορολογική έδρα τους.
4. Χρυσός κανόνας: Οι περισσότεροι σοβαροί start-up επιχειρηματίες δουλεύουν αθόρυβα στα γραφεία τους στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Δεν δίνουν συνεντεύξεις σε κάθε πιθανό και απίθανο «εναλλακτικό» μέσο.
Και κάτι τελευταίο, ξέρω θα σοκάρω πολλούς αλλά πρέπει να το βγάλω από μέσα μου:
+1. Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα. Αθήνα δεν είναι μόνο το Κέντρο.
Υ.Γ H γάτα της φωτογραφίας δεν έχει κάποια σχέση με το κείμενο, αυξάνει απλώς τα κλικ. Το ίδιο και το να γράφεις «4+1» αντί για «5».
Να μερικές σκόρπιες παρατηρήσεις μου για τα ελληνικά ΜΜΕ:
1. Όταν ένας δημοσιογράφος πάει σε μια γειτονιά της Αθήνας για πρώτη φορά στη ζωή του και πέφτει πάνω σε τρεις νέες καφετέριες με ακατανόητα ξενικά ονόματα, αυτό δεν δικαιολογεί τίτλο ρεπορτάζ «Η αναγέννηση της Χ γειτονιάς», «δημιουργία στα χρόνια της κρίσης» και επίλογο «κάτι αλλάζει στην Αθήνα». .
2. Όταν κράζεις όσους αντιγράφουν τα θέματα σου στην Ελλάδα χωρίς νά αναφέρουν την πηγή, καλό θα ήταν να μην κάνεις κι εσύ το ίδιο με τα ξένα ΜΜΕ.
3. Στα αφιερώματα για τις start-up επιχειρήσεις, το κρίσιμο δεν είναι ότι...ιδρύθηκαν. Το κρίσιμο είναι πόσους πραγματικούς εργαζόμενους απασχολούν, πόσους πελάτες έχουν βρει, τι είδους χρηματοδότηση έχουν εξασφαλίσει και κυρίως που είναι η νομική και φορολογική έδρα τους.
4. Χρυσός κανόνας: Οι περισσότεροι σοβαροί start-up επιχειρηματίες δουλεύουν αθόρυβα στα γραφεία τους στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Δεν δίνουν συνεντεύξεις σε κάθε πιθανό και απίθανο «εναλλακτικό» μέσο.
Και κάτι τελευταίο, ξέρω θα σοκάρω πολλούς αλλά πρέπει να το βγάλω από μέσα μου:
+1. Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα. Αθήνα δεν είναι μόνο το Κέντρο.
Υ.Γ H γάτα της φωτογραφίας δεν έχει κάποια σχέση με το κείμενο, αυξάνει απλώς τα κλικ. Το ίδιο και το να γράφεις «4+1» αντί για «5».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.