Τείνουν νά γίνουν δακτυλοδεικτούμενα τά ξύλινα παραδοσιακά σκαριά...
Η
"βιάση" τής εποχής καί η "ψώρα" τών νεολεφτάδων -μαζί μέ τόν μιμητισμό
τών υπολοίπων- οδήγησαν πρός τό πλαστικό ταχύπλοο σκάφος -επαγγελματικό ή
αναψυχής- στή συντριπτική πλειοψηφία τών περιπτώσεων...
Ελάχιστες
οι εξαιρέσεις, στό ξεκίνημα πρός τήν "πλαστικοποίηση" :
Λίγοι παλιοί
(μέ λεφτά) πού ξέραν καί από "βέσπα" καί από θάλασσα καί λίγοι από τούς
άλλους (τους μεσαίους) χαρακτηριζόμενοι συλλήβδην -από τούς ..."μοντέρνους"!- ως
ρομαντικοί -στήν καλύτερη- καί ως οπισθοδρομικοί τό συνηθέστερο...
Μεταξύ
τών μεγάλων φωτεινών εξαιρέσεων -πού αντιστάθηκαν στή μεταπολεμική
σαρωτική επέλαση τού πλαστικού- ήταν ο Στ. Νιάρχος μέ τήν "ΚΡΕΟΛΗ" καί ο
Αντ. Λυκιαρδόπουλος μέ τή σκούνα "ΑΕΤΟΣ"...
...καί δυό-τρείς ακόμα πού, βεβαίως, δέν συνιστούν κανόνα...
Δ.N.A.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.