Αναρωτιόμουν πρό ημερών : "Mά τί γίνεται στή Μύκονο"; Kι έγραψα ένα ολόκληρο κατεβατό (γιά πολλοστή φορά) πού ουσιαστικά διαπίστωνε τήν πολιτική αδράνεια καί τά ανύπαρκτα πολιτικά αντανακλαστικά τών συνδυασμών σχετικά μέ τά "ζέοντα". Υπεδείκνυε μάλιστα -ή καί παρότρυνε- τούς συνδυασμούς νά πάρουν θέση ..."γιά τά χάλια τού Δήμου καί ποιός ευθύνεται γι αυτά" . (Έπρεπε νά τό έχουν κάνει, από καιρό, γιά νά ξερει ο κόσμος "τί καπνό φουμάρει" o καθένας καί "πού τό πάει"... μά καί πού δέν τό κάνανε, πάλι ξέρουμε αλλά ...από σπόντα).
Αντ' αυτού είχαμε, από πλευράς τους, τήν εφαρμογή τής μυκονιάτικης παροιμίας πού λέει : "Γάϊδαρος κ...ορνάρει"!
Από τήν επομένη τών εκλογών, βεβαίως, η παρότρυνση δέν θά έχει -δέν έχει, ήδη, φεύ- καμμία αξία χρήσης αλλά μονάχα θά επιβεβαιώνει πόσο "ανιστόρητο" είναι τό "εάν"... Μετά ή άνευ κρασομεζέδων, μέ γέλια ή μέ δάκρυα χαράς ή λύπης.
[Γιά τό παραπλήσιο τού πράγματος καί γιά τή σύμπτωση(;) τής χρήσης τού ίδιου τετραπόδου, στόν παροιμιακό λόγο, γιά 2,5 χιλιάδες, τουλάχιστον, συναπτά έτη, σημειώνω ότι λεγόταν στήν αρχαία Ελλάδα μέ τό ίδιο, ακριβώς, νόημα μιά παρεμφερής έκφραση, πρός τό ευγενέστερο. Η εξής : "Ονω τις έλεγε μύθον, ο δέ τά ώτα εκίνει"! (δείτε καί εδώ)]
Χωρίς νά έχω κάποια ιδιαίτερη πληροφόρηση γύρω από πιθανές εξελίξεις στήν κατάρτιση τών συνδυασμών, τό απόγευμα τού Πάσχα, μετά από ένα εξαίσιο γεύμα σέ σπίτι φίλων πού θά μού μείνει αξέχαστο (τέτοιες έξοχες ευωχίες, όσο καί νά θές, δέν μπορείς όχι μόνο νά τίς ξεχάσεις αλλά ούτε καί νά τίς ανταποδώσεις) γιά κάποιο ανεξήγητο λόγο θυμήθηκα τούς στίχους τού Σαββόπουλου στό τραγούδι του "Ολαρία ολαρά" καί τούς πρόσθεσα μέσα στό κείμενο τής Σαββατιάτικης ανάρτησης πού είχε τίτλο: "Mά τί γίνεται στή Μύκονο";
Σήμερα τό μεσημέρι, κατά τίς τρείς, -δύο ημέρες μετά τίς πασχαλιάτικες εμπνεύσεις καί "προσθέσεις"- έμαθα από τηλεφώνημα "ειδικού συνεργάτη" τής "Ν.Μ." -πάντα έγκυρα πληροφορημένου- τίς τελευταίες "εγγραφές-μεταγραφές" υποψ. δημοτικών συμβούλων.
Δέν γράφω λεπτομέρειες κι ονόματα σεβόμενος τίς προσωπικές τακτικές τού καθενός -εκτός κι άν δώ ότι τίς διαλαλούνε οι ίδιοι. Ταυτόχρονα, δέν απεμπολώ ούτε εκχωρώ σέ οιονδήποτε τό δικαίωμα τής κριτικής τών "κοινωνικοπολιτικών διεργασιών" -αλλά καί τής σάτυρας- ούτε κάν, αυτή τήν ίδια, τήν "ποιητική αδεία" εκδοχή τών τελευταίων "μεταγραφικών" εξελίξεων τών ως άνω περιγραφομένων διεργασιών.
Ιδού, λοιπόν, τό προστεθέν μέ τή συνδρομή (κυρίως) τού Σαββόπουλου ...ημιπροφητικό εδάφιο :
{Πάντως τήν τελευταία στιγμή η "συγκολλητική ουσία" τής εξουσίας αποκλείεται νά μήν κάνει τό "θαύμα" της. Δηλαδή ένα μοναδικό "miracolo politico" πού θά ενώσει διαφόρων ειδών στοιχεία πού κινούνται "πέριξ, εντός καί επί τά αυτά" τού κεραμοσκεπούς Βοϊνοβίκιου Δημαρχιακού ...μεγάρου πού Σαββοπουλική- αλληγορική καί ποιητική αδεία θά μπορούσαν νά είναι :
"ο μαρκήσιος Ντε Σαντ μ’ ένα χίπη,
ο φονιάς με το θύμα αγκαλιά
ο γραμματέας μαζί με τον αλήτη
κι η παρθένα με τον σατανά!..."
-Καί μετά; Kαί μετά, θείο, τί έγινε;
Mετά, αγαπητά μου παιδιά :
"Νά,
ο Όλιβερ Τουίστ χαμογελάει
και ο Χίτλερ του χαϊδεύει τα μαλλιά
διαμαντένιο δαχτυλίδι του φοράει
και πετούν αγκαλιασμένοι μακριά.
Ολαρία ολαρά,
με σουραύλια και βιολιά
θα βρεθούμε όλοι μαζί στο πανηγύρι
θάναι όλη η παλιά μας συντροφιά
καί θά πιούμε από τό ίδιο τό ποτήρι...
Ολαρία ολαρά... " }
--------------
Δημήτρης Ν. Αγγελετάκης
Αντ' αυτού είχαμε, από πλευράς τους, τήν εφαρμογή τής μυκονιάτικης παροιμίας πού λέει : "Γάϊδαρος κ...ορνάρει"!
Από τήν επομένη τών εκλογών, βεβαίως, η παρότρυνση δέν θά έχει -δέν έχει, ήδη, φεύ- καμμία αξία χρήσης αλλά μονάχα θά επιβεβαιώνει πόσο "ανιστόρητο" είναι τό "εάν"... Μετά ή άνευ κρασομεζέδων, μέ γέλια ή μέ δάκρυα χαράς ή λύπης.
[Γιά τό παραπλήσιο τού πράγματος καί γιά τή σύμπτωση(;) τής χρήσης τού ίδιου τετραπόδου, στόν παροιμιακό λόγο, γιά 2,5 χιλιάδες, τουλάχιστον, συναπτά έτη, σημειώνω ότι λεγόταν στήν αρχαία Ελλάδα μέ τό ίδιο, ακριβώς, νόημα μιά παρεμφερής έκφραση, πρός τό ευγενέστερο. Η εξής : "Ονω τις έλεγε μύθον, ο δέ τά ώτα εκίνει"! (δείτε καί εδώ)]
Χωρίς νά έχω κάποια ιδιαίτερη πληροφόρηση γύρω από πιθανές εξελίξεις στήν κατάρτιση τών συνδυασμών, τό απόγευμα τού Πάσχα, μετά από ένα εξαίσιο γεύμα σέ σπίτι φίλων πού θά μού μείνει αξέχαστο (τέτοιες έξοχες ευωχίες, όσο καί νά θές, δέν μπορείς όχι μόνο νά τίς ξεχάσεις αλλά ούτε καί νά τίς ανταποδώσεις) γιά κάποιο ανεξήγητο λόγο θυμήθηκα τούς στίχους τού Σαββόπουλου στό τραγούδι του "Ολαρία ολαρά" καί τούς πρόσθεσα μέσα στό κείμενο τής Σαββατιάτικης ανάρτησης πού είχε τίτλο: "Mά τί γίνεται στή Μύκονο";
Σήμερα τό μεσημέρι, κατά τίς τρείς, -δύο ημέρες μετά τίς πασχαλιάτικες εμπνεύσεις καί "προσθέσεις"- έμαθα από τηλεφώνημα "ειδικού συνεργάτη" τής "Ν.Μ." -πάντα έγκυρα πληροφορημένου- τίς τελευταίες "εγγραφές-μεταγραφές" υποψ. δημοτικών συμβούλων.
Δέν γράφω λεπτομέρειες κι ονόματα σεβόμενος τίς προσωπικές τακτικές τού καθενός -εκτός κι άν δώ ότι τίς διαλαλούνε οι ίδιοι. Ταυτόχρονα, δέν απεμπολώ ούτε εκχωρώ σέ οιονδήποτε τό δικαίωμα τής κριτικής τών "κοινωνικοπολιτικών διεργασιών" -αλλά καί τής σάτυρας- ούτε κάν, αυτή τήν ίδια, τήν "ποιητική αδεία" εκδοχή τών τελευταίων "μεταγραφικών" εξελίξεων τών ως άνω περιγραφομένων διεργασιών.
Ιδού, λοιπόν, τό προστεθέν μέ τή συνδρομή (κυρίως) τού Σαββόπουλου ...ημιπροφητικό εδάφιο :
{Πάντως τήν τελευταία στιγμή η "συγκολλητική ουσία" τής εξουσίας αποκλείεται νά μήν κάνει τό "θαύμα" της. Δηλαδή ένα μοναδικό "miracolo politico" πού θά ενώσει διαφόρων ειδών στοιχεία πού κινούνται "πέριξ, εντός καί επί τά αυτά" τού κεραμοσκεπούς Βοϊνοβίκιου Δημαρχιακού ...μεγάρου πού Σαββοπουλική- αλληγορική καί ποιητική αδεία θά μπορούσαν νά είναι :
"ο μαρκήσιος Ντε Σαντ μ’ ένα χίπη,
ο φονιάς με το θύμα αγκαλιά
ο γραμματέας μαζί με τον αλήτη
κι η παρθένα με τον σατανά!..."
-Καί μετά; Kαί μετά, θείο, τί έγινε;
Mετά, αγαπητά μου παιδιά :
"Νά,
ο Όλιβερ Τουίστ χαμογελάει
και ο Χίτλερ του χαϊδεύει τα μαλλιά
διαμαντένιο δαχτυλίδι του φοράει
και πετούν αγκαλιασμένοι μακριά.
Ολαρία ολαρά,
με σουραύλια και βιολιά
θα βρεθούμε όλοι μαζί στο πανηγύρι
θάναι όλη η παλιά μας συντροφιά
καί θά πιούμε από τό ίδιο τό ποτήρι...
Ολαρία ολαρά... " }
--------------
Δημήτρης Ν. Αγγελετάκης
Γράψτε έναν κατάλογο στον οποίο να φαίνονται τα ονόματα των υποψηφίων που εσείς δίνετε άδεια να εκτθούν για να είστε ευχαριστημένοι.. Ή καλύτερα θα ήταν να παραιτηθούν όλοι και να μείνει μόνο Ο ένας;
ΑπάντησηΔιαγραφήGeorges, γιατί μου τά λές αυτά; Υπάρχει περίπτωση νά μήν κατάλαβες τί λέω; Εγώ, λοιπόν, προτείνω όλους τούς πολίτες. Ποιοί αποδέχονται, όμως; Τό έχεις απαντήσει κι αυτό. Τί άλλο θέλεις νά πείς; Διάβασε τί έγραφες γιά τούς υποψήφιους τόν Οκτώβρη τού '13 :
ΑπάντησηΔιαγραφήGeorge25 Οκτωβρίου 2013 - 8:15 π.μ.
Δηλαδή Δημήτρη ζητάς ενημέρωση από τους ίδιους και τους ίδιους..
Τι καινούργιο άραγε θα είχαν να πουν στους πολίτες;
Τους ξέραμε, τους γνωρίζουμε και ξέρουμε τι έχουν να πουν.
Τώρα εάν εννοείς να μας πληροφορήσουν με ποιόν και με ποια θα καταρτίσουν τον σωτήριο συνδιασμό που θα μας βάλει στον ίσιο δρόμο, ε και αυτό το γνωρίζουμε!
Θα είναι μία από τα ίδια..
Κανείς αξιόλογος πολίτης δεν πρόκειται να σταθεί σε "έκθεση" μπροστά σε μια κοινωνία που κυβερνάει το προσωπικό συφέρον.. Και που θάβει κυριολεκτικά όποιους τολμήσουν να εναντιωθούν..
Γι'αυτό να είμεθα έτοιμοι λοιπόν για μία από τα ίδια!!
Απλά διαπιστώνω την σχεδόν μόνιμη αρνητική κριτική στην κατάρτιση των ψηφοδελτίων που θα σταθούν ανταγωνιστικά με εκείνο του κ.Φιορεντίνου. "Γιατί πάει εκείνος με αυτούς και πως δέχονται εκείνον αυτοί κλπ"..
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ πολίτης περιμένει να ακούσει εφικτές προτάσεις από τους υποψηφίους συνδιασμούς. Και αντί γι'αυτό, διαβάζω μια μόνιμη επιστροφή στο παρελθόν, σχόλια σχεδόν κουτσομπολιού, υπονοούμενα και φράσεις "σημαντικές"..
Σε αυτό βέβαια συνεργοί είναι και οι ίδιοι οι υποψήφιοι, οι οποίοι απουσιάζουν μήνες τώρα από κάποιον διάλογο ή προτάσεις τέλος πάντων
Κριτής πάντων ο πολίτης βεβαίως, ο οποίος ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ άμοιρος ευθυνών κυρίως για τις επιλογές του.