Παρασκευή 31 Ιουλίου 2015

Στο Boeing 777 των Malaysia ανηκει το πτερύγιο...


Malaysia Airlines: Το πτερύγιο που βρέθηκε στον Ινδικό Ωκεανό ανήκει σε Boeing 777
...που βρέθηκε στον Ινδικό Ωκεανό...
Ένα βήμα πιο κοντά στην επίλυση του θρίλερ με την πτήση MH370 της Malaysian Airlines φαίνεται ότι βρίσκονται οι ερευνητές της υπόθεσης καθώς όπως επιβεβαίωσε Μαλαισιανός αξιωματούχος, το πτερύγιο που «ξεβράστηκε» στο νησί Ρεϊνιόν του Ινδικού Ωκεανού ανήκει σε αεροσκάφος τύπου Boeing 777.

«Ο...
σειριακός αριθμός επιβεβαιώθηκε ότι ανήκει σε αεροσκάφος τύπου Boeing 777. Αυτή η πληροφορία προέρχεται από την Malaysia Airlines» ανακοίνωσε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών της Μαλαισίας Abdul Aziz Kaprawi.

Το μήκους δύο μέτρων εύρημα που πιθανολογείται ότι πρόκειται για πτερύγιο κλίσης βρέθηκε από δύο πολίτες που καθάριζαν μια παραλία στο νησί Ρεϊνιόν, ένα μηκρό νησί ανατολικά της Μαγαδασκάρης.

Boeing 777 ήταν το μοντέλο της πτήσης ΜΗ370 της Malaysia Airlines που εξαφανίστηκε μυστηριωδώς πριν από 16 μήνες με 239 επιβάτες.

Τα σενάρια από την κατάσταση του ευρήματος

Και ενόσω αναμένονται οι επίσημες απαντήσεις απο τα γαλλικά εργαστήρια στα οποία θα σταλεί το εύρημα ήδη έχουν ξεκινήσει τα πρώτα σενάρια για το τι προκάλεσε την εξαφάνιση του αεροπλάνου βασιζόμενα στην κατάσταση του ευρήματος στο νησί Ρεϊνιόν όπως προκύπτει από τις πρώτες φωτογραφίες.

Οι εικόνες δείχνουν ότι υπάρχει μικρή ζημιά στο μπροστινό κομμάτι του πτερύγιου κλίσης και αυτό κάνει μια ομάδα ανεξάρτητων παρατηρητών, σύμφωνα με το CNN, να υποστηρίζουν ότι αποτελεί ένδειξη πως το συγκεκριμένο τμήμα του αεροσκάφους αποκολλήθηκε ενώ το αεροπλάνο ήταν ήδη στον αέρα.

Αντίθετα αν το Boeing είχε πέσει στον ωκεανό, λένε οι αναλυτές αυτοί, θα είχε προκληθεί ζημιά στο πίσω μέρος του πτερυγίου.

Σύμφωνα με το σκεπτικό τους η απουσία ζημιά στο μπροστινό τμήμα κάνει πιο πιθανό το σενάριο το αεροπλάνο να προχώρησε σε μια βίαιη, υψηλής ταχύτητας, σπειροειδή κάθοδο με αποτέλεσμα το πτερύγιο να αποκοπεί.

Ωστόσο άλλοι είναι πιο επιφυλακτικοί παραπέμποντας στα «μαύρα κουτιά» ενώ άλλοι όπως ο Tom Ballantyne του περιοδικού Orient Aviation επιμένουν ότι η κατάσταση των συντριμιών θα δείξει αν το αεροπλανο είχε καταστροφικό τέλος επισημαίνοντας, για παράδειγμα, ότι τυχόν ενδείξεις καψίματος θα μπορούσαν να αποτελούν σημάδια έκρηξης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.