Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016

Η εξέλιξη μιάς μυκονιάτικης παραδοσιακής βάρκας : Η παπαδιά "ΜΑΡΙΝΑ Φ."

Tό όνομα της η "ΜΑΡΙΝΑ Φ." τό πήρε από τή Μαρίνα τή Φραγκήδαινα. 
Δείτε καί ΕΔΩ

 
Από τή ναυπήγηση έως τήν καθέλκυση...

Υπό κατασκευή , στού Λέκκα.
Υπό κατασκευή στό καρνάγιο τού μαστρο-Γιάννη Λέκκα. Στήν Κοιλάδα Αργολίδας.
Τά πρώτα χέρια βαψίματος
Τά πρώτα χέρια βαψίματος. 
Φαίνεται απ΄αυτή τή γωνία, αρκετά καλά, τό σχήμα τής γάστρας καί η καρίνα πού ζητάνε άλμπουρο καί πανιά.
Η βάρκα βαμμένη κι ο σκύλος ...από κάτω!
Η πλώρη καί τά βρεχάμενα ζητάνε πανί...
...από τή μπάντα φαίνονται καλύτερα τά βαθικά.
Οι βάσεις τής μηχανής έτοιμες
Μπήκε καί η μηχανή. Τό υπονοεί η προπέλα
Τά βρεχάμενα τής πρύμης
Τό διάκι φτιαγμένο μέ τό χέρι τού μαστρο-Γιάννη...
Από τήν άλλη μεριά, λίγο πιό φωτισμένο.
Η "ΜΑΡΙΝΑ Φ" είναι Μυκονιάτισσα. 
Γιά τυπικούς λόγους "γράφτηκε" στό Ναύπλιο πού υπάγεται τό Ναυπηγείο Λέκκα.
1.Καθειλκυσμένη γιά τίς πρόβες τής μηχανής
2.Καθειλκυσμένη γιά τίς πρόβες τής μηχανής

3.Καθειλκυσμένη γιά τίς πρόβες τής μηχανής
4.Καθειλκυσμένη γιά τίς πρόβες τής μηχανής
Στόν Ναυτικό Όμιλο Ελλάδος μπήκαν τά ξάρτια. 
Τά πανιά φτιάχθηκαν από τούς αδελφούς Δημήτρη καί Σπύρο Ζουγανέλη πού -εκτός από πρωταθλητές καί προπονητές ιστιοπλοϊας- διατηρούν ένα από τά καλύτερα ιστιορραφεία στήν Ελλάδα.






Τά ξάρτια είναι δουλειά τού πρωταθλητή ιστιοπλόου Στέλιου Σωτηρίου

1 σχόλιο:

  1. tι υπεροχη δουλεια αληθεια..δεν υπαρχει πιο αξιοπιστη σε πλευση..πόσο να κοστισε αραγε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.