Tό όνομα της η "ΜΑΡΙΝΑ Φ." τό πήρε από τή Μαρίνα τή Φραγκήδαινα. Δείτε καί ΕΔΩ |
Από τή ναυπήγηση έως τήν καθέλκυση...
Υπό κατασκευή , στού Λέκκα. |
Υπό κατασκευή στό καρνάγιο τού μαστρο-Γιάννη Λέκκα. Στήν Κοιλάδα Αργολίδας. |
Τά πρώτα χέρια βαψίματος |
Τά πρώτα χέρια βαψίματος. Φαίνεται απ΄αυτή τή γωνία, αρκετά καλά, τό σχήμα τής γάστρας καί η καρίνα πού ζητάνε άλμπουρο καί πανιά. |
Η βάρκα βαμμένη κι ο σκύλος ...από κάτω! |
Η πλώρη καί τά βρεχάμενα ζητάνε πανί... |
...από τή μπάντα φαίνονται καλύτερα τά βαθικά. |
Οι βάσεις τής μηχανής έτοιμες |
Μπήκε καί η μηχανή. Τό υπονοεί η προπέλα |
Τά βρεχάμενα τής πρύμης |
Τό διάκι φτιαγμένο μέ τό χέρι τού μαστρο-Γιάννη... |
Από τήν άλλη μεριά, λίγο πιό φωτισμένο. |
Η "ΜΑΡΙΝΑ Φ" είναι Μυκονιάτισσα. Γιά τυπικούς λόγους "γράφτηκε" στό Ναύπλιο πού υπάγεται τό Ναυπηγείο Λέκκα. |
1.Καθειλκυσμένη γιά τίς πρόβες τής μηχανής |
2.Καθειλκυσμένη γιά τίς πρόβες τής μηχανής |
3.Καθειλκυσμένη γιά τίς πρόβες τής μηχανής |
4.Καθειλκυσμένη γιά τίς πρόβες τής μηχανής |
Τά ξάρτια είναι δουλειά τού πρωταθλητή ιστιοπλόου Στέλιου Σωτηρίου |
tι υπεροχη δουλεια αληθεια..δεν υπαρχει πιο αξιοπιστη σε πλευση..πόσο να κοστισε αραγε?
ΑπάντησηΔιαγραφή