[Αυτή η ανάρτηση είναι αναδημοσίευση. Πέρσι τήν ίδια μέρα (5/3/2016) ο παιδικός μου φίλος Μιχάλης Γ. Γρυπάρης, μέ ένα e-mail του, μού έδωσε τό έναυσμα νά "ανασύρω" από τή λήθη τό φάκελο "Μυρτιδιώτισσα"...]
Το Α/Π "Μυρτιδιώτισσα" είχε ναυπηγηθεί στη Σκωτία το 1929 ως LOCHNESS για την παραδοσιακή ακτοπλοϊκή εταιρία MacBrayne. Το 1955 πουλήθηκε στην Ιταλική Lloyd Mediteranneo και μετανομάστηκε VALMARINA.
Στην Ελλάδα το έφερε το 1958 ο Σ.Μπιλίνης και έγραψε την ιστορία του στη λεγόμενη "μαύρη γραμμή" (Πειραιάς-παράλια Πελοπονήσσου, Κύθηρα) ωσπού διαλύθηκε το 1973 στο Πέραμα.
Γιά μερικά χρόνια ήταν δρομολογημένο στή γραμμή Πειραιά-Σύρο-Τήνο-Μύκονο-Ικαρία κλπ.
(αφορμή γιά τήν ανάρτηση σχετικό mail τού αγαπητού φίλου Μιχάλη Γ.Γρυπάρη)
Το Α/Π "Μυρτιδιώτισσα" είχε ναυπηγηθεί στη Σκωτία το 1929 ως LOCHNESS για την παραδοσιακή ακτοπλοϊκή εταιρία MacBrayne. Το 1955 πουλήθηκε στην Ιταλική Lloyd Mediteranneo και μετανομάστηκε VALMARINA.
Στην Ελλάδα το έφερε το 1958 ο Σ.Μπιλίνης και έγραψε την ιστορία του στη λεγόμενη "μαύρη γραμμή" (Πειραιάς-παράλια Πελοπονήσσου, Κύθηρα) ωσπού διαλύθηκε το 1973 στο Πέραμα.
Γιά μερικά χρόνια ήταν δρομολογημένο στή γραμμή Πειραιά-Σύρο-Τήνο-Μύκονο-Ικαρία κλπ.
(αφορμή γιά τήν ανάρτηση σχετικό mail τού αγαπητού φίλου Μιχάλη Γ.Γρυπάρη)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.