Δευτέρα 26 Ιουνίου 2017

Παπανάτσιου : Αλλαγές στα Τέλη Κυκλοφορίας 2018...

Τι είπε για ανασφάλιστα ΙΧ και ΚΤΕΟ...
Παπανάτσιου στον Realfm 97,8:  Οι αλλαγές στα Τέλη Κυκλοφορίας 2018 - Τι είπε για ανασφάλιστα ΙΧ και ΚΤΕΟ
Ριζικές αλλαγές στα Τέλη Κυκλοφορίας 2018 προανήγγειλε η υφυπουργός Οικονομικών κ. Κατερίνα Παπανάτσιου μιλώντας στον Realfm 97,8 και τον Νίκο Στραβελάκη ενώ ξεκαθάρισε επίσης πως δεν θα δοθεί παράταση για τα ανασφάλιστα οχήματα και πως τα πρόστιμα για τα ΚΤΕΟ αφορούν το υπουργείο Μεταφορών.

Ειδικότερα η κ. Παπανάτσιου ανέφερε πως το σχέδιο για τα Τέλη Κυκλοφορίας 2018 βρίσκεται στο τελικό στάδιο επεξεργασίας του και πως εντός του καλοκαιριού θα είναι έτοιμο.

Μάλιστα διευκρίνισε πως δεν θα υπάρχουν μεγάλα κενά μεταξύ των κατηγοριών τόσο στα Τέλη Κυκλοφορίας με βάση τον κυβισμό δηλαδή στα οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν το Νοέμβριο του 2010 αλλά και σε εκείνα που τα Τέλη Κυκλοφορίας τους υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές CO2.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr το οικονομικό επιτελείο θα προσπαθήσει για ακόμη μία φορά να «δελεάσει» τους ιδιοκτήτες οχημάτων με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. και άνω να τα «βγάλουν» από την ακινησία μειώνοντας τα ποσά στα Τέλη Κυκλοφορίας τους μέχρι και σε ποσοστό 50%.

Οι κάτοχοι οχημάτων με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. πληρώνουν από 615 έως και 690 ευρώ ανάλογα με την παλαιότητα του οχήματος.

Στη συνέχεια οι κάτοχοι οχημάτων με κινητήρες από 2.358 κ.εκ. έως και 3.000 κ.εκ. πληρώνουν για ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας...
συνέχεια
από 820 έως και 920 ευρώ.

Οι κάτοχοι οχημάτων με κινητήρες από 3.001 έως 4 λίτρα πληρώνουν από 1.025 έως 1.150 ευρώ.

Τέλος όσοι έχουν όχημα με κινητήρα από 4.001 κ.εκ. και άνω πληρώνουν από 1.230 έως 1.380 ευρώ για ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας.

Στην συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων το οικονομικό επιτελείο εξετάζει να μειώσει τα Τέλη Κυκλοφορίας σε ποσοστό έως και 50%.

Αντίθετα το οικονομικό επιτελείο για να μην καταγραφεί έλλειμμα στον Προϋπολογισμό έχει πρόταση από την περίφημη Ειδική Επιτροπή η οποία ασχολείται με την φορολογία στα αυτοκίνητα να αλλάξουν τα Τέλη Κυκλοφορίας στα οχήματα όπου υπάρχει μεγάλη διαφορά στα ποσά αλλά όχι στον κυβισμό.

Ειδικότερα στα οχήματα με κινητήρες από 1.072 έως και 1.357 κ.εκ. οι ιδιοκτήτες τους πληρώνουν για ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας 135 ευρώ.

Αντίθετα όσων ιδιοκτητών τα ΙΧ κινούνται από κινητήρες με κυβισμό 1.358 κ.εκ. έως και 1.548 κ.εκ. πληρώνουν από 225 έως 255 ευρώ.

Αυτό το κενό έχει προτείνει η περίφημη επιτροπή να καλυφθεί και να αυξηθούν τα Τέλη Κυκλοφορίας πάνω από 1 εκατ. ιδιοκτήτες οχημάτων καθώς στην συγκεκριμένη κατηγορία ανήκουν πάνω από 2 εκατ. οχήματα!

Παράλληλα η περίφημη Επιτροπή που ασχολείται με την φορολογία στα αυτοκίνητα έχει προτείνει επίσης την επέκταση των Τελών Κυκλοφορίας 2018 με βάση τις εκπομπές ρύπων σε οχήματα με πρώτη άδεια Κυκλοφορίας από 1/1/2007 ή 1/1/2008, δηλαδή οχήματα 10ετίας ώστε να αυξηθούν τα έσοδα και παράλληλα να γίνεται ασύμφορο το κόστος χρήσης στα παλαιότερα αυτοκίνητα.

Σε άλλη πρόταση που έχει πέσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων επισημαίνεται πως πρέπει να αυξηθούν τα κλιμάκια και μάλιστα να υπάρξει κλιμάκωση χρεώσεων ανά 10 γρ. CO2 αντί για 20 γρ. CO2 που ίσχυσε στα Τέλη Κυκλοφορίας 2017.

Όσον αφορά στις εμπορικές αξίες μάλλον απορρίπτεται καθώς δεν μπορεί να υπολογιστεί ούτε κατά προσέγγιση η αξία ενός οχήματος από την στιγμή που έχει κυκλοφορήσει για τουλάχιστον 6 μήνες! Είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς πως είναι αδύνατο να υπολογιστεί λοιπόν η αξία ενός οχήματος μετά από 2 ή περισσότερα χρόνια κυκλοφορίας του…

Καμία παράταση στα ανασφάλιστα
Καμία παράταση δεν πρόκειται να δοθεί στους ιδιοκτήτες...
Γιά νά διαβάσετε ολόκληρο τό άρθρο τού enikonomia.gr πιέστε : ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.