Αλλάζει τις ισορροπίες στο λιμάνι της Ραφήνας η δρομολόγηση του TeraJet
Η μειωμένη εγχώρια επιβατική κίνηση και
η αύξηση των τιμών των καυσίμων δημιουργούν την τέλεια καταιγίδα για
τις μεγάλες αλλά κυρίως τις μικρότερες ακτοπλοϊκές εταιρείες.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η λεγόμενη πλέον «ναυμαχία της Ραφήνας». Ενα
λιμάνι κομβικό για τις Κυκλάδες και την Παροναξία, γραμμές που
θεωρούνται από πολλούς χρυσοφόρες λόγω της αυξημένης ζήτησης κατά το
θέρος. Ηταν λοιπόν θέμα χρόνου η χρυσοφόρος αυτή αγορά να προσελκύσει
ένα από τα μεγαλύτερα ταχύπλοα στη Μεσόγειο, απειλώντας τους μικρότερους
ανταγωνιστές και ειδικά τα συμβατικά πλοία τους.
Για τους γνωρίζοντες, λοιπόν, δεν αποτέλεσε έκπληξη η αντίδραση δύο εκ των ακτοπλόων που έχουν έδρα τους τη Ραφήνα όταν η Seajets του Μ. Ηλιόπουλου όχι μόνο δρομολόγησε το TeraJet για τους θερινούς μήνες εκεί, αλλά προχώρησε και στην αλλαγή της ώρας απόπλου σε πλησιέστερη με αυτή των ανταγωνιστών της με τα συμβατικά πλοία...
συνέχεια Αντίδραση ανοιχτή και έντονη που έγινε αισθητή στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ), που συνεδρίασε τέλη Μαΐου και κλήθηκε μεταξύ άλλων να εγκρίνει, όπως και έκανε, τα νέα δρομολόγια και ώρες του TeraJet.
To εν λόγω ταχύπλοο, μήκους 45 μέτρων, μπορεί να μεταφέρει 2.100 επιβάτες και 600 οχήματα με ταχύτητες άνω των 40 κόμβων και συμπεριφορά στον καιρό πλησιέστερη σε αυτή των μεγάλων συμβατικών πλοίων και λιγότερο στα συνήθη ταχύπλοα. Με αυτά τα χαρακτηριστικά αναμένεται να αποσπάσει σημαντικότατα μερίδια της αγοράς, εξηγούν κύκλοι της ακτοπλοΐας. Γι’ αυτό άλλωστε και η Seajets προχώρησε σε αυτές τις κινήσεις. Ομως, αυτή η πραγματικότητα πλήττει τις ανταγωνίστριές της Golden Star Ferries, συμφερόντων του ομίλου Στεφάνου, και Fast Ferries του ομίλου Παναγιωτάκη, που δρομολογούν συμβατικά πλοία από το ίδιο λιμάνι και για τους ίδιους προορισμούς όλο σχεδόν το έτος. Αλλά η νομοθεσία επιτρέπει πλέον τις ολιγόμηνες δρομολογήσεις των ταχύπλοων αλλά και τον διαχωρισμό της αγοράς τους από αυτήν των συμβατικών.
Το σκεπτικό του νόμου βασίζεται στην παραδοχή πως...
Για τους γνωρίζοντες, λοιπόν, δεν αποτέλεσε έκπληξη η αντίδραση δύο εκ των ακτοπλόων που έχουν έδρα τους τη Ραφήνα όταν η Seajets του Μ. Ηλιόπουλου όχι μόνο δρομολόγησε το TeraJet για τους θερινούς μήνες εκεί, αλλά προχώρησε και στην αλλαγή της ώρας απόπλου σε πλησιέστερη με αυτή των ανταγωνιστών της με τα συμβατικά πλοία...
συνέχεια Αντίδραση ανοιχτή και έντονη που έγινε αισθητή στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ), που συνεδρίασε τέλη Μαΐου και κλήθηκε μεταξύ άλλων να εγκρίνει, όπως και έκανε, τα νέα δρομολόγια και ώρες του TeraJet.
To εν λόγω ταχύπλοο, μήκους 45 μέτρων, μπορεί να μεταφέρει 2.100 επιβάτες και 600 οχήματα με ταχύτητες άνω των 40 κόμβων και συμπεριφορά στον καιρό πλησιέστερη σε αυτή των μεγάλων συμβατικών πλοίων και λιγότερο στα συνήθη ταχύπλοα. Με αυτά τα χαρακτηριστικά αναμένεται να αποσπάσει σημαντικότατα μερίδια της αγοράς, εξηγούν κύκλοι της ακτοπλοΐας. Γι’ αυτό άλλωστε και η Seajets προχώρησε σε αυτές τις κινήσεις. Ομως, αυτή η πραγματικότητα πλήττει τις ανταγωνίστριές της Golden Star Ferries, συμφερόντων του ομίλου Στεφάνου, και Fast Ferries του ομίλου Παναγιωτάκη, που δρομολογούν συμβατικά πλοία από το ίδιο λιμάνι και για τους ίδιους προορισμούς όλο σχεδόν το έτος. Αλλά η νομοθεσία επιτρέπει πλέον τις ολιγόμηνες δρομολογήσεις των ταχύπλοων αλλά και τον διαχωρισμό της αγοράς τους από αυτήν των συμβατικών.
Το σκεπτικό του νόμου βασίζεται στην παραδοχή πως...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.