Εμείς κάνουμε like, εκείνοι μετρούν χρήμα...
Διεθνώς,
οι λεγόμενοι influencers -«επώνυμοι», δηλαδή, που επηρεάζουν το κοινό
μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης- έχουν τη μερίδα του λέοντος στη διαφημιστική πίτα.
Κυρίως στις ΗΠΑ, το παιχνίδι της διαφήμισης παίζεται σχεδόν αποκλειστικά σε Instagram, Facebook, YouTube και Twitter, με τις αμοιβές να ξεκινούν από 2.000 δολάρια και να φτάνουν μέχρι και 20.000 για ένα και μόνο post.
Στην Ελλάδα αργήσαμε να ανακαλύψουμε τους influencers - γεγονός που εξηγεί την όψιμη εγχώρια άνθηση της συγκεκριμένης αγοράς. Πλέον, υπάρχουν συμπατριώτες μας (μντέλα, αθλητές, σεφ, ηθοποιοί) που κερδίζουν ακόμη και 2.000 ευρώ από τα likes μας...
Οι ενεργοί χρήστες των social media σε όλο τον κόσμο ανέρχονται σε 2,46 δισ. και αναμένεται να φτάσουν τα 3,02 δισ. μέχρι το 2021. Κάθε χρήστης διατηρεί κατά μέσον όρο 7 λογαριασμούς. Οι ακόλουθοι, αληθινοί ή ψεύτικοι-αγορασμένοι (γιατί υπάρχει και αυτό το ενδεχόμενο) δίνουν δύναμη και χρήμα σε όσους κερδίζουν τα like τους.
Την επόμενη φορά που θα κάνετε scroll down, θυμηθείτε το.
Καθημερινή
Κυρίως στις ΗΠΑ, το παιχνίδι της διαφήμισης παίζεται σχεδόν αποκλειστικά σε Instagram, Facebook, YouTube και Twitter, με τις αμοιβές να ξεκινούν από 2.000 δολάρια και να φτάνουν μέχρι και 20.000 για ένα και μόνο post.
Στην Ελλάδα αργήσαμε να ανακαλύψουμε τους influencers - γεγονός που εξηγεί την όψιμη εγχώρια άνθηση της συγκεκριμένης αγοράς. Πλέον, υπάρχουν συμπατριώτες μας (μντέλα, αθλητές, σεφ, ηθοποιοί) που κερδίζουν ακόμη και 2.000 ευρώ από τα likes μας...
Οι ενεργοί χρήστες των social media σε όλο τον κόσμο ανέρχονται σε 2,46 δισ. και αναμένεται να φτάσουν τα 3,02 δισ. μέχρι το 2021. Κάθε χρήστης διατηρεί κατά μέσον όρο 7 λογαριασμούς. Οι ακόλουθοι, αληθινοί ή ψεύτικοι-αγορασμένοι (γιατί υπάρχει και αυτό το ενδεχόμενο) δίνουν δύναμη και χρήμα σε όσους κερδίζουν τα like τους.
Την επόμενη φορά που θα κάνετε scroll down, θυμηθείτε το.
Καθημερινή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.