Μια εικόνα που συμβολίζει την επάνοδο του πλέον παρωχημένου κομματισμού του παρελθόντος ήταν αυτή στην Κρήτη με τους Κυριάκο Μητσοτάκη και Κώστα Αχ. Καραμανλή να τοποθετούν μια «θεμέλια» πλάκα με τα ονόματά τους στο έργο του αεροδρομίου στο Καστέλι.Οι γόνοι των δύο πιο ισχυρών οικογενειών της συντηρητικής παράταξης αποφάσισαν να «θεμελιώσουν» το αεροδρόμιο της Κρήτης, αποθεώνοντας τον παλαιοκομματισμό και μια πρακτική που είχε εξαλειφθεί στις μέρες μας και ανάγεται στα χρόνια των προγόνων τους, αν όχι στην εποχή του Παττακού. Η εικόνα δύο πολιτικών με ένα μυστρί να απλώνουν λάσπη και να τοποθετούν μια πλάκα στη μέση του πουθενά είναι από μόνη της λούμπεν.
Αλλά και επί της ουσίας, είναι ανήθικο πολιτικά να εμφανιστεί κάποιος μισό χρόνο μετά τις εκλογές και αφού η προηγούμενη κυβέρνηση έχει «τρέξει» όλο το έργο, για να διεκδικήσει την πατρότητα και να ισχυριστεί με αυθάδεια «βρίσκομαι στην Κρήτη για να παραδώσω το νέο αεροδρόμιο Ηρακλείου», το οποίο υπάρχει μόνο στα χαρτιά. Αλλά και στο έργο του Βόρεου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), ο Πρωθυπουργός ανέτρεψε το μοναδικό ρεαλιστικό σχεδιασμό που υπήρχε και το μόνο που εξήγγειλε ήταν ότι τα επόμενα χρόνια θα προκηρυχθεί και όταν κάποτε λειτουργήσει, χωρίς να έχει εξασφαλίσει χρηματοδότηση, κάποιος εργολάβος θα εισπράττει διόδια. Σιγά το νέο...
Συνολικά, οι πολιτικές μεθοδεύσεις της κυβέρνησης και του Υπουργείου Υποδομών, αποτελούν ωδή στις παλαιοκομματικές πρακτικές όπως το γεγονός ότι ακυρώθηκαν όλοι οι διαγωνισμοί των μεγάλων έργων με διάφορες προφάσεις και επαναπροκηρύσσονται, προκαλώντας τεράστιες καθυστερήσεις. Μόλις πριν λίγες μέρες, αυτοί που κατηγορούσαν το ΣΥΡΙΖΑ ότι στο μετρό της Θεσσαλονίκης δεν είχε έργο αλλά «μουσαμάδες», διοργάνωσαν μια φιέστα, γεμίζοντας με κομπάρσους τα άδεια εργοτάξια για να επιθεωρήσουν το έργο που κατασκεύασε η προηγούμενη κυβέρνηση σε πείσμα δεκαετιών απραξίας των ίδιων, που μάλιστα διέκοψαν βίαια και μετέθεσαν την ολοκλήρωσή του.
Μητσοτάκης και Καραμανλής δεν θα κριθούν από το όνομά τους, παρόλο που οφείλουν την πολιτική τους ύπαρξη σε αυτό. Θα κριθούν από το έργο τους στο τέλος της διαδρομής. Αποδεικνύεται όμως ότι οι δύο τους και συνολικά η συντηρητική παράταξη, διαθέτουν τις πλέον ξεπερασμένες αντιλήψεις, αυτές που επικρατούσαν όταν οι πρόγονοί τους πρωταγωνιστούσαν. Η θλιβερή φωτογραφία με το μυστρί στο χέρι και τους χειροκροτητές τριγύρω είναι η εικόνα μιας φαύλης Ελλάδας που επιστρέφει.
10 Φεβρουαρίου 2020
από : tvxs
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.