Αύξηση άνω του 10% θα παρουσιάσει ο αριθμός των τουριστών που θα διακινήσει η Tui Γερμανίας στον ελληνικό προορισμό για τη φετινή περίοδο σε σχέση με το 2013.
Στην εκτίμηση αυτή προέβησαν τρία υψηλόβαθμα στελέχη (δρ Ολιβερ Ντόρσουκ, Μάρκους Στεμπ, Αριαν Κερς) του γερμανικού ομίλου, ο οποίος οργάνωσε στην Ελλάδα την ετήσια συνάντηση προμηθευτών του και παραβρέθηκαν περισσότεροι από 100 ξενοδόχοι που συνεργάζονται με την Tui Γερμανίας. Τα τρία στελέχη της Tui που υποδέχθηκαν οι Ελληνες υπεύθυνοι για τη χώρα μας στον όμιλο, κ. Ιωάννης Κουλουμπής και Μιχάλης Μαυρόπουλος, σημείωσαν ότι η Ελλάδα συγκαταλέγεται και πάλι ανάμεσα στους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς στη γερμανική αγορά. Επιπλέον, τόνισαν τον «ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο που διαδραματίζουν οι ξενοδόχοι στη δημιουργία ποιοτικών ταξιδιωτικών εμπειριών που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις των πελατών, με στόχο οι Γερμανοί επισκέπτες να επιλέξουν και πάλι την Ελλάδα για τις διακοπές τους».
O δρ Ολιβερ Ντόρσουκ επεσήμανε χαρακτηριστικά: «Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με τη σημαντική ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας και αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να προωθήσουμε τους ελληνικούς προορισμούς στη Γερμανία ακόμη πιο αποτελεσματικά, αλλά και να επενδύσουμε στην ελληνική τουριστική αγορά μακροπρόθεσμα». Παράλληλα, συμπλήρωσε ότι «Η Ελλάδα είναι και παραμένει ένας πολύ σημαντικός τουριστικός προορισμός για εμάς. Θα πρέπει να μείνει στον δρόμο της σταθερότητας». Τα στελέχη της Tui ενημέρωσαν τους Ελληνες ξενοδόχους για τη νέα πλατφόρμα Destimo που επιτρέπει σε πραγματικό χρόνο τον χειρισμό των κρατήσεων και εσόδων καθώς και για τις υπηρεσίες υποστήριξης που προσφέρει ο όμιλος όπως π.χ. τη βελτίωση ικανοποίησης πελατών, το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ κ.ά.
H Τui Travel Plc δραστηριοποιείται σε περίπου 180 χώρες, απασχολεί περίπου 54.000 ανθρώπους και διατηρεί αεροπορικό στόλο 139 αεροσκαφών. Εξυπηρετεί περισσότερους από 30 εκατ. πελάτες σε πάνω από 31 χώρες προέλευσης τουριστών.
Να σημειωθεί ότι ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού αποφάσισε να υλοποιήσει κοινό πρόγραμμα προβολής και διαφήμισης του ελληνικού προορισμού για τη φετινή σεζόν με την Tui Travel Plc σε δώδεκα ευρωπαϊκές χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται ο όμιλος. Ο ΕΟΤ θα διαθέσει το ποσό των 920.000 ευρώ καλύπτοντας το 50% του συνολικού κόστους του προγράμματος, το οποίο θα ανέλθει σε 1,84 εκατ. ευρώ. Αναλυτικά, ανά αγορά ο συνολικός προϋπολογισμός για την από κοινού προβολή με την Tui θα φθάσει στη Βρετανία σε 690.000 ευρώ, στη Γερμανία σε 360.000 ευρώ, στη Βόρεια Ευρώπη (Σουηδία, Νορβηγία, Φινλανδία, Δανία) σε 280.000 ευρώ, στη Γαλλία σε 126.000 ευρώ, στην Ολλανδία σε 120.000 ευρώ, στο Βέλγιο σε 130.000 ευρώ, στην Αυστρία σε 80.000 ευρώ, στην Πολωνία σε 30.000 ευρώ και στην Ελβετία σε 24.000 ευρώ.
kathimerini.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.