Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

Κρουαζιέρα : 40 δισ. ευρώ στην ευρωπαϊκή οικονομία // 340.000 θέσεις εργασίας!


MSC

Το 3ο Posidonia Sea Tourism Forum ολοκληρώθηκε χθες στην Αθήνα, με 800 ηγετικά στελέχη από τις παγκόσμιες βιομηχανίες κρουαζιέρας και yachting, σε ένα διήμερο συνέδριο μέσα από το οποίο δόθηκε η ευκαιρία να συζητηθούν μια σειρά ζητημάτων που αφορούν στις τρέχουσες προκλήσεις και στην προοπτική του θαλάσσιου τουρισμού στην Ελλάδα και την Ανατολική Μεσόγειο.
δφγ
o κ. Pierfrancesco Vago
Πρόεδρος της CLIA Europe
 Σύμφωνα με τον Pierfrancesco Vago, Πρόεδρο της CLIA Europe, οι υφιστάμενες λιμενικές υποδομές, οι προκλήσεις του home-porting, οι συνεχείς και απρόβλεπτες αυξήσεις τιμών εισόδου στα διάφορα αξιοθέατα των προορισμών είναι τα κυριότερα εμπόδια για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου της κρουαζιέρας στην Ελλάδα.
Όπως τόνισε «Ο κλάδος χρειάζεται ένα ανταγωνιστικό, σταθερό και αποδοτικό περιβάλλον, αλλά δυστυχώς τα εμπόδια είναι πολλά. Καλώ τις ελληνικές αρχές να δώσουν προτεραιότητα σε ένα πρόγραμμα ανάπτυξης λιμενικών υποδομών με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα περάτωσης και με αποδοτικές και βιώσιμες πηγές χρηματοδότησης».
Ο κ. Vago ανέφερε, επίσης, ότι πέρυσι ο αριθμός των επιβατών κρουαζιέρων άγγιξε τα 6.000.000 στην Ευρώπη, με το ένα εκατομμύριο εξ αυτών να προέρχονται από χώρες εκτός Ευρώπης, συμβάλλοντας έτσι σημαντικά στην οικονομία της Γηραιάς Ηπείρου. Πρόσθεσε, δε, ότι το 2013 ο κλάδος της κρουαζιέρας συνεισέφερε 40 δισ. ευρώ στην ευρωπαϊκή οικονομία, εξασφαλίζοντας 340.000 θέσεις εργασίας.
Σύμφωνα με τον κ. Vago, τα άμεσα έσοδα από τον κλάδο της κρουαζιέρας στην Ελλάδα ανέρχονται στα 570 εκατ. ευρώ, ενώ τα έμμεσα έσοδα ανέρχονται σε 1,4 δισ., εκ των οποίων το εν τρίτο εξασφαλίζουν 11.000 άμεσες θέσεις εργασίας.
Η Edie Rodriguez, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Crystal Cruises, υπογράμμισε τον καθοριστικό ρόλο του διαδικτύου στον τρόπο επικοινωνίας και προβολής σε παγκόσμια κλίμακα των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων αυτής της περιοχής στο επιβατικό κοινό των μεγάλων αγορών κρουαζιερόπλοιων, όπως είναι η Βόρεια Αμερική, με οικονομικά αποδοτικό τρόπο.
Τόνισε ότι αποτελεί πρόβλημα για τις εταιρείες κρουαζιέρας να προωθήσουν μια συγκεκριμένη περιοχή σαν την Ανατολική Μεσόγειο, όταν το αγοραστικό τους κοινό δεν γνωρίζει την περιοχή αυτή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.