Προς τιτλάδες...
Το «επακούμβηση», τον «επακούμβησε» κ.λπ., δεν είναι πλέον εύρημα, είναι last year, που έλεγε στην παλιά διαφήμιση η Natasha (φωτο).
Πολυπαίχτηκε, πολυξοδεύτηκε –έγινε στερεότυπο, ένα προβλέψιμο κλισέ. Είναι κάτι που ίσως στην πρώτη, ή στις πρώτες χρήσεις, υπήρξε έξυπνο, αλλά πλέον είναι εξυπνακίστικο.
Κανείς δεν θα το χειροκροτήσει σε τίτλο, σε περιγραφή, σε σχόλιο, σε σκίτσο.
Μια μασημένη και ξαναμασημένη μπουκιά που έχει χάσει τη γεύση της και έγινε πολτός...
harddog-sport.blogspot.com
Σημείωση : Ο υπέρτιτλος προστέθηκε από τή ‘‘Νέα Μύκονο’’
Πολυπαίχτηκε, πολυξοδεύτηκε –έγινε στερεότυπο, ένα προβλέψιμο κλισέ. Είναι κάτι που ίσως στην πρώτη, ή στις πρώτες χρήσεις, υπήρξε έξυπνο, αλλά πλέον είναι εξυπνακίστικο.
Κανείς δεν θα το χειροκροτήσει σε τίτλο, σε περιγραφή, σε σχόλιο, σε σκίτσο.
Μια μασημένη και ξαναμασημένη μπουκιά που έχει χάσει τη γεύση της και έγινε πολτός...
harddog-sport.blogspot.com
Σημείωση : Ο υπέρτιτλος προστέθηκε από τή ‘‘Νέα Μύκονο’’
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.