Σε
πυρετώδεις διεργασίες βρίσκεται ο γερμανικός όμιλος της Volkswagen μετά
το μείζον σκάνδαλο απάτης στις μετρήσεις ρύπων με χρήση «έξυπνου»
λογισμικού. Τα στελέχη της εξετάζουν, αφενός, τρόπους επιδιόρθωσης της
λειτουργίας του ή απόσυρσης των «πειραγμένων» οχημάτων, αφετέρου,
σκέπτονται την αναβολή ή την ακύρωση δευτερευουσών επενδύσεων,
προκειμένου να εξοικονομήσουν πόρους. Συγκεκριμένα, η διοίκηση της
αυτοκινητοβιομηχανίας πρέπει να παρουσιάσει συγκροτημένες λύσεις εν όψει
προθεσμιών, οι οποίες της έχουν τεθεί από τις γερμανικές αρχές (7
Οκτωβρίου) αρχικά και μεταγενέστερα από τις αμερικανικές.
Η Volkswagen ενδέχεται να κάνει αναβάθμιση στο «έξυπνο» λογισμικό ή να κάνει ανάκληση στα αντίστοιχα οχήματα και να τα αντικαταστήσει πλήρως, λύση η οποία είναι ακραία και πάρα πολύ ακριβή. Μία άλλη εναλλακτική θα ήταν να εγκαταστήσει μεγαλύτερους καταλύτες για την εξουδετέρωση των βλαβερών εκπομπών ρύπων. Η διακύμανση του κόστους αποκατάστασης ξεκινά από τα 20 ευρώ και φθάνει τις 10.000 ευρώ ανά όχημα, σύμφωνα με έγκυρες πηγές. Το «έξυπνο» λογισμικό έχει τοποθετηθεί σε 500.000 αυτοκίνητα στις ΗΠΑ και σε 11 εκατομμύρια στην Ευρώπη.
από kathimerini.gr
Η Volkswagen ενδέχεται να κάνει αναβάθμιση στο «έξυπνο» λογισμικό ή να κάνει ανάκληση στα αντίστοιχα οχήματα και να τα αντικαταστήσει πλήρως, λύση η οποία είναι ακραία και πάρα πολύ ακριβή. Μία άλλη εναλλακτική θα ήταν να εγκαταστήσει μεγαλύτερους καταλύτες για την εξουδετέρωση των βλαβερών εκπομπών ρύπων. Η διακύμανση του κόστους αποκατάστασης ξεκινά από τα 20 ευρώ και φθάνει τις 10.000 ευρώ ανά όχημα, σύμφωνα με έγκυρες πηγές. Το «έξυπνο» λογισμικό έχει τοποθετηθεί σε 500.000 αυτοκίνητα στις ΗΠΑ και σε 11 εκατομμύρια στην Ευρώπη.
από kathimerini.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.