Μέσα στους πρώτους μήνες του 2016
Ταχείες εξελίξεις στα μέτωπα του Αστέρα Βουλιαγμένης, του «Ελληνικού», του ΔΕΣΦΑ, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της πρώην Rosco, επιδιώκει το ΤΑΙΠΕΔ, καθώς εντός των πρώτων μηνών του 2016 ή και νωρίτερα εκτιμάται ότι θα έχουν δρομολογηθεί σημαντικά βήματα σε όλα τα επίπεδα, όπως προέκυψε από δηλώσεις, στη Θεσσαλονίκη, του προέδρου του Ταμείου, Στέργιου Πιτσιόρλα.
Για το «Ελληνικό»
Σχετικά με το «Ελληνικό», «μια τεράστια επένδυση ύψους 6 δισ. ευρώ τα επόμενα χρόνια», ο κ.Πιτσιόρλας διατύπωσε την εκτίμηση ότι εντός των πρώτων μηνών του 2016 θα ολοκληρωθεί η διαδικασία τελικής διαπραγμάτευσης και συνεννόησης με τους επενδυτές για βελτιώσεις πάνω στο σχέδιο, ώστε να μπορέσει η επένδυση να μπει σε φάση αδειοδότησης και να ξεκινήσει η υλοποίησή της. Στη διαπραγμάτευση σημαντικό ρόλο θα παίξουν οι δήμοι και η περιφέρεια.
Για τον ΔΕΣΦΑ
Σε σχέση με την εταιρεία ΔΕΣΦΑ (Διαχειριστής Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου), ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ υπενθύμισε ότι αυτή έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον δύο μεγάλων σχημάτων, ενός ιταλικού με μια μεγάλη εταιρεία, τη Snam και ενός βελγικού-ισπανικού (στο οποίο συμμετέχει η Flaxis), που ενδιαφέρονται να συνεργαστούν με την αζέρικη Socar. «Και τα δύο σχήματα διενεργούν έλεγχο στα στοιχεία της ΔΕΣΦΑ και πιστεύω ότι κι αυτή η διαδικασία θα ολοκληρωθεί μέσα στον Φεβρουάριο για να υποβάλλουν προσφορές και να γίνει τελικά η ολοκλήρωση του σχήματος που θα πάρει την εταιρεία. Αν αυτό ολοκληρωθεί, δεδομένου ότι συνδέεται και με την ιστορία του Διαδριατικού Αγωγού (TAP), θα είναι ένα τεράστιο βήμα για τα θέματα φυσικού αερίου» υπογράμμισε.
Για ΤΡΑΙΝΟΣΕ και EEΣΣΤΥ (Rosco)
O Φεβρουάριος φαίνεται ότι είναι ο μήνας- “κλειδί” και για την υπόθεση των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ (Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού Α.Ε.).
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο κ.Πιτσιόρλας και στο Νέο Ταμείο, στο οποίο θα υπαχθεί το ΤΑΙΠΕΔ, μαζί με το ΤΧΣ, τις ΔΕΚΟ και τα ακίνητα του δημοσίου. Όπως είπε, το νέο ταμείο θα συγκροτηθεί και θα αρχίσει να λειτουργεί εντός των πρώτων μηνών του 2016.
Σε σχέση, τέλος, με την Εγνατία Οδό, επισήμανε ότι δεν ήταν στο πρόγραμμα των άμεσων αποκρατικοποιήσεων, αλλά στο ευρύτερο του ΤΑΙΠΕΔ. “Είναι από τα θέματα που θα ακολουθήσουν το πρώτο κύμα. Μιλάμε για την παραχώρηση του δρόμου και όχι της εταιρείας”, διευκρίνισε.
matrix24.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.