Τετάρτη, 2 Ιουλίου 2014

Κανονικά θα δικαστεί ο Λαυρέντης Λαυρεντιάδης...

Ο αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Χαράλαμπος Βουρλιώτης, απέρριψε το αίτημα του Λαυρέντη Λαυρεντιάδη, να ασκηθεί αναίρεση στο υπ. αριθμ. 695/2014 βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών, με το οποίο παραπέμπεται σε...
δίκη μαζί με 33 άτομα για την υπόθεση των επισφαλών δανειοδοτήσεων της PROTON BANK.

Όπως μετέδωσε το Αθηναϊκό Πρακτορείο, το αίτημα του επιχειρηματία απορρίφθηκε από τον αντεισαγγελέα καθώς κρίθηκε, ότι δεν συντρέχει λόγος να ασκηθεί αναίρεση κατά του παραπεμπτικού βουλεύματος.
Κατά συνέπεια, ο επιχειρηματίας θα δικαστεί ενώπιον του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων για την υπόθεση της PROTON BANK.

Οι κατηγορίες που έχουν απαγγελθεί για την υπόθεση των θεωρούμενων επισφαλών δανειοδοτήσεων ύψους 700 εκατομμυρίων ευρώ, που φέρεται να κατέληξαν σε εταιρείες συμφερόντων του κ. Λαυρεντιάδη, αφορούν σε συγκρότηση εγκληματικής οργάνωσης και ένταξη σε αυτή, νομιμοποίηση εσόδων από παράνομη δραστηριότητα, απάτη και απιστία.

Όπως είναι γνωστό, ο κ. Λαυρεντιάδης, αποφυλακίστηκε πριν από λίγες μέρες, με τους περιοριστικούς όρους της εγγύησης 500.000 ευρώ, της απαγόρευση εξόδου από τη χώρα και της εμφάνισης στο Αστυνομικό Τμήμα...
real.gr

Αίτηση πτώχευσης...

  ...από την αντιπροσωπεία της Mazda στην Ελλάδα

Η εταιρεία λόγω της κρίσης αντιμετώπιζε προβλήματα ρευστότητας και επέλεξε την πτώχευση και τη στάση πληρωμών
Αίτηση πτώχευσης κατέθεσε η εταιρεία ΕΛΜΑ ΑΕΒΕΑ, επίσημος αντιπρόσωπος στην Ελλάδα της αυτοκινητοβιομηχανίας Mazda από το 1982.

Η ολοένα και αυξανόμενη απώλεια μεριδίου αγοράς οδήγησε βαθμιαία στην μείωση του κύκλου εργασιών της αντιπροσωπείας με αποτέλεσμα η εταιρεία να οδηγήθηκε στην υποβολή αίτησης πτώχευσης. Η εξέλιξη αποδίδεται και στην αδυναμία επίτευξης συμφωνίας μεταξύ πιστώτριων τραπεζών και εταιρείας.

Το δικαστήριο είναι εκείνο που θα αποφασίσει τώρα αν θα γίνει δεκτή ή όχι η αίτηση.

H Mazda Ευρώπης θα κληθεί να καλύψει τους πελάτες της ΕΛΜΑ σε ότι αφορά στα ανταλλακτικά και τις εγγυήσεις ωστόσο, πολλοί είναι οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων που ρωτάνε αν πράγματι είναι απολύτως καλυμμένοι και τι θα γίνει στο μέλλον με την εξυπηρέτησή τους.

Ο κ. Κορτέσης, επικεφαλής της ΕΛΜΑ, δήλωσε σχετικά:
Καταθέσαμε, χθες, αίτηση πτώχευσης. Η Mazda Ευρώπης τις επόμενες ημέρες θα ενημερώσει μέσω ανακοίνωσης για το πώς θα συνεχίσει να υποστηρίζει τους πελάτες της εταιρείας, κάτι που θα γίνει άμεσα. Εμείς είχαμε πολύ καλή σχέση με το εργοστάσιο και αντιπροσωπεύσαμε όσο καλύτερα μπορούσαμε την μάρκα.
ThePressProject.gr

Για τα ανασφάλιστα οχήματα...

...Φυλάκιση και αυξημένα πρόστιμα!




Τέθηκε από την Τρίτη 1 Ιουλίου 2014 σε εφαρμογή ο νέος νόμος για τα ανασφάλιστα οχήματα, η παράβαση του οποίου θα επιφέρει διοικητικές και ποινικές κυρώσεις
Ο ασφαλισμένος θα πρέπει να καταβάλλει το κόστος του ασφαλίστρου μέχρι τη λήξη του, χωρίς να έχει τη δυνατότητα να πληρώσει ως και τριάντα ημέρες αργότερα. Όσον αφορά τις κυρώσεις, οι διοικητικές περιλαμβάνουν:
• Αφαίρεση πινακίδων, διπλώματος και άδειας κυκλοφορίας για δέκα ημέρες
• Αφαίρεση πινακίδων και άδειας κυκλοφορίας για δύο χρόνια σε περίπτωση ατυχήματος ή για τρία χρόνια σε περίπτωση υποτροπής
• Χρηματικό πρόστιμο υπέρ του Επικουρικού Κεφαλαίου, με πράξη της Αστυνομικής Αρχής, 500 ευρώ για τα επιβατικά και 250 ευρώ για τα δίκυκλα.
Οι ποινικές περιλαμβάνουν:
• Φυλάκιση από 2 μήνες μέχρι 1 χρόνο και χρηματική ποινή μέχρι 3.000 ευρώ σε περίπτωση εμπλοκής σε ατύχημα.
Πριν από την επιβολή του προστίμου η διαδικασία προβλέπει την αποστολή από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων σε κάθε ιδιοκτήτη ανασφάλιστου ειδοποιητηρίου, βάσει του οποίου θα τον καλεί να ασφαλιστεί μέσα σε 8 μέρες και να πληρώσει παράβολο 250 ευρώ.
Αν ο κάτοχος του αυτοκινήτου δε συμμορφωθεί, ο νόμος προβλέπει την επιβολή νέου προστίμου 500 ευρώ σε συνδυασμό με τις διοικητικές και ποινικές κυρώσεις.

 ThePressProject.gr

«ΑΔΕΙΑΣΜΑ» ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΑΛΛΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

Μανουέλ Βαλς για Σαρκοζί: «Κανένας δεν είναι υπεράνω του νόμου»
Μανουέλ Βαλς για Σαρκοζί: «Κανένας δεν είναι υπεράνω του νόμου»
Ο Γάλλος πρωθυπουργός Μανουέλ Βαλς χαρακτήρισε σοβαρές τις κατηγορίες εις βάρος του πρώην προέδρου Νικολά Σαρκοζί και αρκετών δικαστών στο πλαίσιο έρευνας για διαφθορά. "Είναι σοβαρή η κατάσταση", δήλωσε ο Βαλς σήμερα στο τηλεοπτικό δίκτυο BFM TV και τόνισε ότι το δικαστικό σύστημα λειτουργεί εντελώς ανεξάρτητα.
Ο Βαλς είπε ότι, βεβαίως, είναι σημαντικό να μην ξεχνάμε ότι ο Σαρκοζί είναι αθώος μέχρι αποδείξεως του εναντίου, αλλά "κανένας δεν είναι υπεράνω του νόμου".
Από την πλευρά του, ο πρώην πρωθυπουργός Αλέν Ζιπέ του κόμματος UMP του Σαρκοζί, έστειλε μέσω Twitter μήνυμα υποστήριξης προς τον πρώην πρόεδρο. "Οι συνήγοροί του θα αποδείξουν ότι είναι αθώος, ελπίζω", έγραψε ο Ζιπέ.
Ο Νικολά Σαρκοζί τέθηκε σήμερα επισήμως υπό δικαστική...

Υπό δικαστική έρευνα ο Νικολά Σαρκοζί

Για διαφθορά και αθέμιτη άσκηση επιρροής κατηγορείται ο Νικολά Σαρκοζί, ανακοίνωσαν σήμερα Γάλλοι εισαγγελείς. Ο πρώην πρόεδρος της Γαλλίας τέθηκε επισήμως υπό δικαστική έρευνα, εξαιτίας των κατηγοριών αυτών,  οι οποίες μπορεί να επισύρουν ποινή φυλάκισης πέντε ετών και χρηματικό πρόστιμο 500.000 ευρώ, ενώ έχουν ήδη επιφέρει σοβαρό πλήγμα στις φιλοδοξίες του κεντροδεξιού πολιτικού να διεκδικήσει εκ νέου την προεδρία στις επόμενες εκλογές απέναντι στον σοσιαλιστή Φρανσουά Ολάντ.
kathimerini.gr

Ο Δημήτρης Χαντζόπουλος σατιρίζει την επικαιρότητα

Λύση για τη γραμμή 4 του μετρό. Ευαγγελισμός-Αλσος Βεΐκου (8,3 χιλιόμετρα, 9 σταθμοί)

Η υπόθεση της γραμμής 4 εθεωρείτο «χαμένη», τουλάχιστον μέχρι το 2020, καθώς η επανέναρξη των έργων στους τέσσερις «παγωμένους» αυτοκινητόδρομους είχε δεσμεύσει το μεγαλύτερο μέρος του νέου χρηματοδοτικού προγράμματος.

Λύση για την κατασκευή της γραμμής 4 του μετρό ανακοίνωσε ότι βρήκε ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης. Οπως δήλωσε χθες, το έργο θα ενταχθεί προς χρηματοδότηση στο ΣΕΣ 2014-2020, ενώ μέρος του κόστους, που ξεπερνά τα 900 εκατ. ευρώ, λογικά το 50%, θα καλυφθεί από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.

Η υπόθεση της γραμμής 4 του μετρό θεωρούνταν «χαμένη», τουλάχιστον μέχρι το 2020, καθώς η επανέναρξη των έργων στους τέσσερις «παγωμένους» αυτοκινητοδρόμους είχε δεσμεύσει το μεγαλύτερο μέρος του νέου χρηματοδοτικού προγράμματος, με αποτέλεσμα να «θυσιαστούν» τα νέα μεγάλα έργα υποδομών.

Πηγές του περιβάλλοντος του υπουργού Υποδομών ανέφεραν χθες ότι το ζήτημα της χρηματοδότησης θεωρείται ότι έχει κλείσει έπειτα από πολύμηνες διαπραγματεύσεις και ότι σε έναν μήνα από σήμερα θα υπάρχει σαφέστερη εικόνα σχετικά με τον χρόνο προκήρυξης του διαγωνισμού.

Πάντως, η πλευρά της Αττικό Μετρό δηλώνει...

Σκίτσο του Ανδρέα Πετρουλάκη