Παρασκευή, 1 Σεπτεμβρίου 2017

Επιχείρηση «αποκόλληση» για το Blue Star Patmos

Όταν το πλοίο βγει από την ξέρα, αναμένεται να υποβληθεί συνολικό σχέδιο αποκατάστασης της ζημιάς
Επιχείρηση «αποκόλληση» για το Blue Star Patmos

Ξεκινάει η διαδικασία σταδιακής αποκόλλησης του οχηματαγωγού-επιβατηγού πλοίου Blue Star Patmos από το λιμάνι της Ίου, η οποία πραγματοποιείται με τη συνδρομή δύο ρυμουλκών.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες που επικαλείται το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, το πλοίο που προσάραξε στο λιμάνι του νησιού τις πρώτες πρωινές ώρες της Τετάρτης (30/08), έχει υποστεί πολλαπλά ρήγματα, κυρίως στη δεξαμενή έρματος, που είναι στεγανή, κάτι που δεν επηρεάζει την πλευστότητά του.
Η σημερινή επιχείρηση αποκόλλησης από την ξέρα κρίθηκε αναγκαία, καθώς υπάρχει έντονος κυματισμός και τα στελέχη των εταιρειών ναυαγιαίρεσης δεν θέλουν το πλοίο να υποστεί κάποια επιπλέον ζημιά.
Πάντως, όταν το πλοίο αποκολληθεί από την ξέρα, αναμένεται να υποβληθεί συνολικό σχέδιο αποκατάστασης της ζημιάς και ρυμούλκησης από ολλανδική εταιρεία ναυαγιαίρεσης, που έχει αναλάβει την όλη επιχείρηση. Επίσης, οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας αναμένεται να ζητήσουν για προληπτικούς λόγους την απάντληση των καυσίμων, προκειμένου να αρχίσουν οι εργασίες εντοπισμού και σφράγισης των ρηγμάτων.
Όταν ολοκληρωθούν οι εργασίες, το πλοίο αναμένεται να οδηγηθεί, με τη συνδρομή ρυμουλκών, στο πλησιέστερο ναυπηγείο για επισκευή.
Οι μηχανές, όπως και οι άξονες των προπελών είναι άθικτες, ενώ στο προσαραγμένο πλοίο έχουν ποντιστεί δύο σειρές πλωτά φράγματα για προληπτικούς λόγους.
Σε ανακοίνωση που είχε εκδώσει αργά χθες το απόγευμα Πέμπτης η πλοιοκτήτρια εταιρία, Blue Star Ferries, είχε αναφέρει ότι «η κατάσταση του πλοίου της Blue Star Patmos, που προσάραξε σε αβαθή κατά την είσοδό του στο λιμένα της Ίου την Τετάρτη, 30 Αυγούστου, παραμένει σταθερή και ότι η εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία ελέγχου και αξιολόγησης της κατάστασης, με στόχο την ασφαλή και κατά το δυνατόν συντομότερη αποκόλληση του πλοίου από τα αβαθή».
Τα δρομολόγια του Blue Star Patmos εκτελούνται από το Blue Star Naxos, μετά από τροποποίηση δρομολογίων της εταιρίας. 

01/09/2017
newsbeast.gr

Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης: Ω! τι κόσμος μπαμπά…




Ζαλισμένοι από τον καλοκαιρινό ήλιο, επιστρέφουμε σιγά- σιγά στην «κανονικότητα», στην οποία φροντίζουν να μας τοποθετήσουν τα ακούραστα ΜΜΕ ιδιοκτησίας των «βαρόνων» και βαρονίσκων της ενημέρωσης, αυτών των …σπάνιων ανθρώπων, των ταγμένων να υπηρετούν με περισσή ανιδιοτέλεια το δημοκρατικό και συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα στην σφαιρική πληροφόρηση του λαού…
Αυτοί (οι βαρόνοι και οι προβεβλημένοι υπάλληλοι κολαούζοι τους) έχουν ετοιμάσει την θερμοκοιτίδα της αποχαύνωσης και προσφέρουν «πρώτη θέση -καναπέ» με ανεμπόδιστη θέα στον κόσμο της εικονικής πραγματικότητας των τηλεπαραθύρων. Ο στόχος τους σαφής και απλός: Ένας ακόμα χειμώνας είναι- δεν κρατάει και πολύ- θα μείνουν ακίνητα τα ζωντανά για άρμεγμα μέχρι να ξανασφίξουν οι ζέστες και οι καλοκαιρινές ψευδαισθήσεις.
Σ αυτόν τον κόσμο της εικονικής πραγματικότητας, τον οποίο σιγά σιγά αποδεχόμαστε ως αληθινό, βλέπουμε:
Πρώτο πλάνο, το συνέδριο των ανύπαρκτων και τελειωμένων κεντροαριστερών, όπου άλλοι ψάχνουν γέφυρα για να μετακινηθούν στη ΝΔ, και άλλοι βαρκούλα για να φτάσουν μέχρι το ΣΥΡΙΖΑ, μπας και βρουν καμιά καρεκλίτσα (για να προσφέρουν…)
Πλάνο δεύτερο,  ο παππούς- highlander της Καϊλή, που έδωσε ωστόσο αφορμή στο εβραϊκό συμβούλιο (άρθρο Μιώνη) να ρίξει δυο χοντρές σφαλιάρες στα ακροδεξιά κατακάθια που έχει μαζεμένα η… κεντροδεξιά του Κυριάκου.
Πλάνο τρίτο,  οι …εικονικές αντιπαραθέσεις αυτών που κυβερνούν και αυτών που θέλουν να κυβερνήσουν, για το ποιος είναι ικανότερος και ταχύτερος να πάει το γράμμα του μνημονίου.
Με άλλα λόγια η απουσία αντιπαράθεσης επί πολιτικών επιλογών, γεμίζει με ατέλειωτο ξεκατίνιασμα, το οποίο κρύβει με επιμέλεια το ολοφάνερο διπλό πρόσωπο του Ιανού, ή πιο απλά, ότι τα γουρούνια έχουν την ίδια μούρη και είναι αποφασισμένα να διεκδικούν το ρόλο του διαχειριστή/ επιστάτη της καταστροφής του τόπου για λογαριασμό των δανειστών.
Κατά τα λοιπά, απ αυτό το στημένο παιχνίδι, με σημαδεμένη τράπουλα, μεταξύ των σεσημασμένων χαρτοκλεφτών, που μας σερβίρουν τα media, απουσιάζει απόλυτα το οτιδήποτε έχει σχέση με αυτούς που τάχθηκαν να μας ενημερώνουν. Τους επιχειρηματίες –ανιδιοτελείς- του τύπου, παλιούς και νέους. Αυτή η συσκότιση δεν έχει να κάνει με το ποιόν τους, καθώς οι εντιμότατοι τούτοι κύριοι φροντίζουν να βγάζουν στη φόρα ο ένας τα άπλυτα του άλλου. Αυτή η δυσωδία ωστόσο, αξιοποιείται για να κρύψει το κοινό τους μυστικό, που δεν είναι άλλο από τους κοινά αποδεκτούς μεταξύ τους κανόνες λειτουργίας των mediaακών τους επιχειρήσεων και τη σκοπιμότητα της λειτουργίας τους.
Για τους παλιούς, τι να πει κανείς, πέρα απ το ότι ο καθένας τους χρωστά- και παρ όλα αυτά κυκλοφορεί και κάνει τη καλή ζωή του ατιμώρητα- σ’  όποιον μιλάει ελληνικά. Η ασυλία τους, προφανώς έχει να κάνει με υπηρεσίες που υπόγεια προσφέρουν, ή είχαν προσφέρει, δημιουργώντας τη σχέση αίματος (ομερτά) με την...

Νέο σαφάρι για τα ανασφάλιστα οχήματα...

Πόσο είναι το πρόστιμο...
Νέο σαφάρι για τα ανασφάλιστα οχήματα- Πόσο είναι το πρόστιμο  - Media
Νέο σαφάρι θα ξεκινήσει τις επόμενες ημέρες για τα ανασφάλιστα οχήματα.
Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων έχει εντοπίσει πάνω από 400.000 ανασφάλιστα οχήματα, σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο.
Υπενθυμίζεται ότι το εγχείρημα του υπουργείο Οικονομικών για την εξάλειψη του φαινομένου των ανασφάλιστων οχημάτων δεν ήταν επιτυχημένο, αφού τον Ιούνιο είχαν σταλεί τα πρόστιμα των 250 ευρώ στους ιδιοκτήτες 1.150.000 οχημάτων τα οποία είχαν εντοπιστεί ανασφάλιστα, αλλά με σημαντικά λάθη.
Εκτοτε, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ενωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος το δίμηνο Ιουνίου – Ιουλίου ασφαλίστηκαν επιπλέον 505.000 οχήματα.
Ποια είναι τα πρόστιμα για όσους δεν πλήρωσαν την ασφάλεια του οχήματός τους;
 
Τα νέα πρόστιμα έχουν ως εξής:
-100 ευρώ για δίκυκλα έως 250 κυβικά εκατοστά,
-150 ευρώ για δίκυκλα κυβισμού άνω των 250 κυβικών,
-200 ευρώ για αυτοκίνητα έως 1.000 κυβικά και
-250 ευρώ για τα μεγαλύτερου κυβισμού οχήματα

Τι θα γίνει με τα εγκαταλελειμμένα ΙΧ και δίκυκλα τα οποία δεν έχουν καταθέσει πινακίδες
Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι κατά πάσα πιθανότητα θα ζητηθεί από τους ιδιοκτήτες τους να κάνουν μια υπεύθυνη δήλωση καταστροφής και οριστικής διαγραφής τους από τα αρχεία με την καταβολή ενός παραβόλου των 20 ευρώ...