Κυριακή, 22 Ιουλίου 2018

Wall Street Journal: Πιό κοντά Ελλάδα-Ισραήλ...

WSJ: Η πολιτική της Τουρκίας έφερε κοντά Ελλάδα-Ισραήλ
Είναι δύσκολο να βρει κανείς καλύτερο παράδειγμα για το πώς οι γεωπολιτικές πραγματικότητες υπερβαίνουν τις ιδεολογίες, από την υπό άνθηση φιλία μεταξύ Ισραήλ και Ελλάδας αναφέρει δημοσίευμα της αμερικανικής Wall Street Journal για τη συνεργασία του «αριστερού ΣΥΡΙΖΑ» με την κυβέρνηση Νετανιάχου, καθώς η Άγκυρα, όπως υποστηρίζει, διεκδικεί ισχύ στην περιοχή.
Οι αριστεροί σύμμαχοι του ΣΥΡΙΖΑ στην Ευρώπη συνεχίζουν να δαιμονοποιούν τον Ισραηλινό πρωθυπουργό Μπέντζαμιν Νετανιάχου και τη συντηρητική κυβέρνησή του, με πολλούς από αυτούς να υποστηρίζουν το μποϊκοτάζ, τις κυρώσεις και την εκστρατεία κατά των επενδύσεων του Ισραήλ αναφέρει η WSJ.
«Όχι όμως ο κ. Τσίπρας», τονίζεται, ο οποίος, αντιθέτως, «εντατικοποίησε τη συνεργασία με το Ισραήλ...

Ν. Κοτζιάς: Η εποχή της «διπλωματίας της κότας» τελείωσε

«Η χώρα μας είναι αποφασισμένη να στείλει ένα μήνυμα προς Ανατολάς και Δύση, προς όλους τους φίλους μας και μη, ότι για όποιον παραβιάζει τις αρχές της κυριαρχίας και του σεβασμού απέναντί μας θα λαμβάνονται τα αντίστοιχα μέτρα. Η εποχή που θεωρούνταν διπλωματία το να κάνεις την κότα πέρασε. Αυτή είναι μια διπλωματία για κοτέτσι και όχι για εξωτερική πολιτική» . Αυτό τονίζει ο υπουργός Εξωτερικών, Νίκος Κοτζιάς, σε τηλεοπτική συνέντευξη στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων και στον Μιχάλη Ψύλο.
Ερωτηθείς για την ένταση που υπάρχει τις τελευταίες ημέρες στις ελληνορωσικές σχέσεις και σε ό,τι αφορά την επίσκεψη του Ρώσου υπουργού Εξωτερικών στην Αθήνα, ο κ. Κοτζιάς υπογραμμίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι δεν ανησυχεί και εκφράζει την ελπίδα πως τα όποια προβλήματα θα επιλυθούν με φιλικό τρόπο. «Ο Σεργκέι Λαβρόφ, τον οποίο εγώ τον θεωρώ έναν από τους καλύτερους διπλωμάτες που έχει το διεθνές στερέωμα και έχουμε μία φιλική σχέση, μου ζήτησε να τον προσκαλέσω. Να έρθει στην Ελλάδα για να προετοιμαστεί το ταξίδι του πρωθυπουργού, του κ. Τσίπρα, στη Μόσχα, που πάλι εκείνοι τον καλέσανε. Εγώ έδωσα αυτήν την πρόσκληση, αν θέλει θα έρθει, αν δεν θέλει δεν θα έρθει, πάλι καλοδεχούμενος θα είναι. Αν νιώθει ότι πρέπει να ταυτιστεί με αυτούς που απελάσαμε ή αυτούς που δεν αφήσαμε να μπουν στην Ελλάδα είναι δικαίωμά του. Εγώ προσπάθησα, όπως ξέρετε και το λέει και η ανακοίνωσή μας, να μην ταυτίσω αυτές τις κακές περιπτώσεις με την επίσημη Ρωσία, είναι θέμα της Ρωσίας αν θέλει να ταυτιστεί μαζί τους ή όχι».

Τό VIDEO τής συνέντευξης :

Αθεράπευτη διαστροφή «δημοσιογράφων»

Τίτλος σε αρχική σελίδα ενημερωτικού σάιτ για το ρεπορτάζ από την κηδεία του Σωκράτη Κόκκαλη τζούνιορ: «Όλα όσα δεν έδειξαν οι κάμερες. Οι λιποθυμίες, η συγκίνηση, οι αδιάφοροι! Τρομερό παρασκήνιο». Αν αυτό είναι δημοσιογραφία μιλάμε για βαριά άρρωστη.
Καμιά, σωτηρία γι αυτούς που γράφουν ποιοι λιποθύμησαν σε μια τελετή πόνου και διαλαλούν το ρεπορτάζ που έκαναν πίσω από τις κάμερες σαν να πρόκειται για σύνηθες κοσμικό γεγονός.
Η ίδια απογοήτευση για αποθεραπεία και γι αυτούς που σπεύδουν να ανοίξουν το λινκ για να διαβάσουν το «τρομερό παρασκήνιο» από την κηδεία ενός νέου ανθρώπου.
Αθεράπευτη διαστροφή «δημοσιογράφων» και του κοινού τους.
- σχόλιο απο το harddog-sport

Έχει μπράβους κι αλλού...!

Σαντορίνη: Μπράβοι, ξύλο και... ηλιοβασίλεμα...
H γκανγκστερικού τύπου επίθεση στον διευθυντή της Πολεοδομίας Σαντορίνης αποτελεί, όπως όλα δείχνουν, απλώς την κορυφή του παγόβουνου.

Σύμφωνα με την εφημερίδα “Νέα Σελίδα”, πίσω από τη μαφιόζικη εισβολή και τον ξυλοδαρμό του δημοσίου υπαλλήλου κρύβονται συμφέροντα επιχειρηματία, ο οποίος δεν διστάζει να χρησιμοποιήσει κάθε μέσο για να πετύχει τους σκοπούς του και να κερδίσει τεράστια χρηματικά ποσά.
Το χρονικό
Το μεσημέρι της περασμένης Δευτέρας ο προϊστάμενος της Πολεοδομίας Σαντορίνης δέχεται μια περίεργη επίσκεψη στο γραφείο του από δυο εύσωμους άνδρες, οι οποίοι, όπως αποδεικνύεται, εκπροσωπούν επιχειρηματία του νησιού. Οι δύο νεαροί ζητούν επιτακτικά από τον ανώτερο υπάλληλο να μην ανακληθεί η άδεια δόμησης που έχει εκδοθεί από την υπηρεσία για ξενοδοχειακή μονάδα σε γνωστή παραλία ιης Σαντορίνης.

Ο διευθυντής Πολεοδομίας δεν κάνει δεκτό το αίτημά τους, με αποτέλεσμα οι μπράβοι να τον γρονθοκοπήσουν άγρια και να τον απειλήσουν ακόμη και για τη ζωή του σε περίπτωση που ασχοληθεί ξανά με τη συγκεκριμένη υπόθεση. Ο προϊστάμενος της υπηρεσίας μεταφέρεται στο νοσοκομείο της Σαντορίνης. Αμέσως τα στόματα κλείνουν, καθώς κανείς δεν τολμά να μιλήσει για τους «νταήδες» που απειλούν και τρομοκρατούν για να επιβάλουν τον νόμο του κέρδους στο νησί.
Στη Βουλή
Όπως υπογραμμίζεται στο δημοσίευμα της “Νέας Σελίδας”, η τραμπούκικη επίθεση που δέχτηκε ο αρμόδιος υπάλληλος έφτασε μέχρι τη Βουλή, με τους βουλευτές Κυκλάδων του ΣΥΡΙΖΑ Νίκο Μανιό, Νίκο Συρμαλένιο και Αντώνη Συρίγο να θέτουν το ζήτημα των σκοπιμοτήτων και των πρακτικών που χρησιμοποιούν τα οργανωμένα συμφέροντα που Λυμαίνονται τη Σαντορίνη - και όχι μόνο.
Αστυνομική έρευνα
Μετά το περιστατικό, οι αστυνομικές Αρχές αμέσως ξεκινούν...

"Μάς άφησε" χρόνους ο ποιητής...

"Εφυγε" ο σπουδαίος, Μάνος Ελευθερίου...

Πέθανε σε ηλικία 80 ετών ο σπουδαίος Έλληνας ποιητής, στιχουργός και πεζογράφος Μάνος Ελευθερίου.   
Ο Μάνος Ελευθερίου είχε αντιμετωπίσει πρόσφατα πρόβλημα υγείας, το οποίο ξεπέρασε αλλά τα ξημερώματα έφυγε από τη ζωή με τις πληροφορίες να αναφέρουν ανακοπή καρδιάς.   
Ο Μάνος Ελευθερίου αφήνει πολύτιμη παρακαταθήκη στον πολιτισμό με μια μακρά καριέρα δεκαετιών.   
Ποιητικές συλλογές, διηγήματα, μία νουβέλα, δύο μυθιστορήματα και περισσότερα από 400 τραγούδια είναι μέρος μόνο των έργων του. Παράλληλα είχε εργαστεί ως αρθρογράφος, επιμελητής εκδόσεων, εικονογράφος και ραδιοφωνικός παραγωγός.

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Ερμούπολη της Σύρου. Ο πατέρας του ήταν ναυτικός. Σε ηλικία 14 ετών έρχεται με την οικογένειά του από την Σύρο στην Αθήνα και τα πρώτα επτά χρόνια κατοικούν στο Χαλάνδρι. Το 1960 μετακομίζουν οικογενειακώς στο Νέο Ψυχικό. Το 1955 γνωρίζεται με τον Άγγελο Τερζάκη ο οποίος τον ωθεί να παρακολουθήσει μαθήματα στη δραματική σχολή του Εθνικού Θεάτρου ως ακροατής. 
Το 1956 γράφεται στο τμήμα θεάτρου της Σχολής Σταυράκου με καθηγητές τον Χρήστο Βαχλιώτη, Γιώργο Θεοδοσιάδη και Γρηγόρη Γρηγορίου.

Το 1960 στα Ιωάννινα όπου βρέθηκε για να εκτελέσει την στρατιωτική του θητεία αρχίζει να γράφει θεατρικά έργα και ποιήματα. Το 1962 σε ηλικία μόλις 24 ετών δημοσιεύει την πρώτη του ποιητική συλλογή με τίτλο Συνοικισμός, με δικά του χρήματα αλλά δεν είχε την αναμενόμενη επιτυχία. Την ίδια εποχή στα Ιωάννινα γράφει τους πρώτους στίχους, ανάμεσα στους οποίους ήταν και «Το τρένο φεύγει στις 8:00» που αργότερα μελοποίησε ο Μίκης Θεοδωράκης. 

Τον Οκτώβριο του 1963 ξεκινά να εργάζεται στο «Reader's Digest» όπου και παρέμεινε για τα επόμενα δεκαέξι χρόνια. 

Στο μεταξύ κυκλοφορούν τα δύο πρώτα του βιβλία με διηγήματα, Το διευθυντήριο (1964) και Η σφαγή (1965) για τα οποία γράφτηκαν εξαιρετικές κριτικές.Το 1964 παρουσιάζεται στην ελληνική δισκογραφία.   
Συνεργάζεται με το συνθέτη Χρήστο Λεοντή καθώς και τον Μίκη Θεοδωράκη (1967) με τον οποίο η συνεργασία διακόπηκε λόγω της Δικτατορίας. 

Τα συγκεκριμένα τραγούδια πρωτοκυκλοφόρησαν το 1970 στο Παρίσι. 
Συνεργάστηκε με τον Δήμο Μούτση (Άγιος Φεβρουάριος, 1971) και με τον Γιάννη Μαρκόπουλο στον δίσκο Θητεία του οποίου η ηχογράφηση άρχισε το Νοέμβριο του 1973, διακόπηκε από τα γεγονότα του Πολυτεχνείου και τελικά κυκλοφόρησε το 1974 με την Μεταπολίτευση.   
Κατά καιρούς είχε συνεργαστεί σχεδόν με όλους τους Έλληνες συνθέτες, όπως με τον συνθέτη Σταύρο Κουγιουμτζή και τον τραγουδιστή Γιώργο Νταλάρα καθώς και με το Θανάση Γκαϊφύλλια στην Ατέλειωτη Εκδρομή (1975), τον Μάνο Χατζιδάκι, τον Γιάννη Σπανό, τον Γιώργο Ζαμπέτα, τον Σταμάτη Κραουνάκη, τον Λουκιανό Κηλαηδόνη, τον Γιώργο Χατζηνάσιο, τον Αντώνη Βαρδή και πολλούς άλλους. 

Παράλληλα έγραφε και εικονογραφούσε παραμύθια για παιδιά και επιμελείται την έκδοση λευκωμάτων με θέμα την Σύρο: Ενθύμιον Σύρας, Θέατρο στην Ερμούπολη κ.α.   
Την δεκαετία του '90 αρθρογραφεί και συγχρόνως κάνει ραδιοφωνικές εκπομπές στον Αθήνα 9,84 και στο Δεύτερο Πρόγραμμα.   
Το 1994 εκδίδει τη πρώτη του νουβέλα με τίτλο Το άγγιγμα του χρόνου. Το 2004 δημοσιεύει το πρώτο του μυθιστόρημα 
Ο Καιρός των Χρυσανθέμων που τιμήθηκε με το Κρατικό Βραβείο Λογοτεχνίας 2005. Το 2013 ο Μάνος Ελευθερίου, βραβεύθηκε για την συνολική προσφορά του από την Ακαδημία Αθηνών.
Τό έργο του:

Σέ κυκλοφορία νέα δίευρα

Αυτά είναι τα νέα αναμνηστικά κέρματα των δύο ευρώ 
(φωτογραφία)
Eκδόθηκε το Προεδρικό Διάταγμα και τίθενται σε κυκλοφορία, τα δύο νέα αναμνηστικά κέρματα των δύο ευρώ.
Ειδικότερα, τα 750.000 νέα κέρματα θα έχουν ως θέμα - παράσταση: «Κωστής Παλαμάς- 75 χρόνια μνήμης» και τα υπόλοιπα 750.000 κέρματα θα έχουν ως θέμα - παράσταση: «70 χρόνια από την ένωση των Δωδεκανήσων με την Ελλάδα».
Οπως αναφέρεται, «τα κέρματα αυτά κόπτονται-τυπώνονται εφάπαξ σε ποσότητα 750.000 τεμαχίων ανά θέμα, με την παράσταση της εθνικής όψης διαφορετική από τα κυκλοφορούντα ελληνικά κέρματα της αξίας αυτής. Η παράσταση επί της κοινής όψης και της στεφάνης και των δύο ως άνω κερμάτων είναι ίδια με τα κυκλοφορούντα ελληνικά κέρματα της αξίας αυτής με έτος κοπής το 2018».

από kathimerini.gr

Η "μεστή κριτική" τών ...αντιτιθεμένων στό λαϊκισμό...!

Αδιάβαστοι ή… αμετανόητοι;...
Για άλλη μια φορά άκουσα βουλευτή της ΝΔ, τον Χρίστο Δήμα, στους «Αταίριαστους» του ΣΚΑΪ να επιχειρεί να συγκρίνει πόσους εργαζόμενους έχει το κανάλι του Φαλήρου με τους 2.500 που εργάζονται στην ΕΡΤ! Κι έπειτα άρχισε να λέει ότι πρέπει να ισχύουν ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια και πάει λέγοντας. Αν έμενε στο δεύτερο θα μπορούσε να γίνει μια συζήτηση καθώς και προφανώς χρειάζεται ένας άλλος τρόπος λειτουργίας του δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού φορέα.
Όταν όμως ανήκεις στο κόμμα που έβαλε «λουκέτο» και έριξε «μαύρο» στην ΕΡΤ πρέπει αν μη τι άλλο να είσαι… λιγάκι πιο προσεκτικός σε αυτά που υποστηρίζεις. Η ΕΡΤ λοιπόν δεν είναι ένα τηλεοπτικό κανάλι αλλά ένας ολόκληρος ραδιοτηλεοπτικός φορέας. Διαθέτει τρία κανάλια, ένα HD, την ΕΡΤ World, 28 ραδιοφωνικούς σταθμούς, έναν ιστότοπο, δύο πολυπλέκτες, ένα περιοδικό, ένα οπτικοακουστικό Αρχείο, μία υβριδική υπηρεσία, μία χορωδία, δύο ορχήστρες και πάει λέγοντας… Συνεπώς, ανεξάρτητα με το αν συμφωνείς ή όχι με όλες αυτές τις λειτουργίες, δεν μπορείς να συγκρίνεις ανόμοιες καταστάσεις.
Το αν πρέπει να έχει όλες αυτές τις λειτουργίες είναι πράγματι μια συζήτηση που θα έπρεπε να έχει γίνει και να...