Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

Αυτόματη δέσμευση καταθέσεων για οφειλές στην εφορία – Όλη η απόφαση



Την απόφαση που ανοίγει τον δρόμο για την αυτόματη και με ηλεκτρονική μέθοδο δέσμευση καταθέσεων για ποσά οφειλών στην εφορία άνω των 70.000 ευρώ υπέγραψε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφωνας Αλεξιάδης.
Όπως προκύπτει από την απόφαση η οποία δημοσιεύτηκε ήδη στο ΦΕΚ, για φυσικά ή νομικά πρόσωπα τα οποία οφείλουν στην εφορία ποσά άνω των 70.000 ευρώ, η Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του υπουργείου Οικονομικών θα αποστέλλει στις τράπεζες –και σε καθορισμένο χρόνο- αρχείο με τα στοιχεία τους, ώστε να προχωρούν στη δέσμευση των ποσών μέσα σε προκαθορισμένη προθεσμία δύο ημερών.
Σύμφωνα με την απόφαση, για να γλιτώσει κάποιος θα πρέπει να έχει υπαχθεί σε ρύθμιση: «Από τις ανωτέρω οφειλές εξαιρούνται όσες έχουν τακτοποιηθεί κατά νόμιμο τρόπο με αναστολή πληρωμής ή διευκόλυνση ή ρύθμιση τμηματικής καταβολής βάσει νόμου ή δικαστικής απόφασης ή πράξης διοικητικού οργάνου». Από τις αυτόματες δεσμεύσεις, εξαιρούνται μόνο τρεις κατηγορίες καταθέσεων:
α) για χρηματικά ποσά που εμπίπτουν στα ακατάσχετα σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις,
β) για ποσά που καταβάλλονται με χρέωση των τηρούμενων, από τον οφειλέτη, λογαριασμών σε αντίστοιχη πίστωση λογαριασμών του Δημοσίου για την εκπλήρωση φορολογικών ή άλλων υποχρεώσεών του προς αυτό,
γ) για ποσά που προορίζονται για την έκδοση τραπεζικών επιταγών σε διαταγή Ελληνικού Δημοσίου.
 naftemporiki.gr

Miserabile visu...

ΦAΛHPEYΣ

Ιουλιος ΄15 : Καραμανλής τηλεφωνεί σε Τσίπρα...

Καραμανλής σε Τσίπρα: «Ανάγκη για δύσκολες αποφάσεις»


Τηλεφωνική επικοινωνία του πρώην Πρωθυπουργού κ. Κώστα Καραμανλή με τον Πρωθυπουργό κ. Αλέξη Τσίπρα την παραμονή της κρίσιμης διαπραγμάτευσης του Ιουλίου, στην Σύνοδο Κορυφής της Ευρωζώνης, επιβεβαιώνει το περιβάλλον του πρώην Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες της Καθημερινής, η συνομιλία των δύο ανδρών πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του κ. Καραμανλή ενόψει της μετάβασης του κ. Τσίπρα στις Βρυξέλλες. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ο πρώην Πρωθυπουργός κάλεσε τον κ. Τσίπρα να προτάξει το εθνικό συμφέρον και του επεσήμανε την ανάγκη να ληφθούν δύσκολες αποφάσεις προκειμένου να διασφαλιστεί ο ευρωπαϊκός προσανατολισμός της χώρας. Οι ίδιες πηγές, κοντά στον κ. Καραμανλή, διέψευδαν την ύπαρξη άλλων επαφών.
Η αποκάλυψη έρχεται στον απόηχο ενός κύκλου σεναρίων, πληροφοριών αλλά και δημόσιων δηλώσεων από στελέχη που φέρονται να συνομιλούν με τον κ. Κ. Καραμανλή και έφεραν τον πρώην Πρωθυπουργό να έχει «ανοικτή γραμμή» με το Μέγαρο Μαξίμου. Αυτές οι πληροφορίες, μάλιστα, «βάρυναν» στην εν εξελίξει εσωκομματική εκλογική διαδικασία της Ν.Δ., αποτελώντας πεδίο αντιπαράθεσης μεταξύ των υποψηφίων, σχετικά με τη στάση που θα πρέπει να έχει το κόμμα απέναντι στην κυβέρνηση του κ. Αλέξη Τσίπρα και στο ενδεχόμενο να ζητηθεί στήριξη ή συνεννόηση για την υλοποίηση των δύσκολων μέτρων που περιλαμβάνει το τρίτο μνημόνιο.
Ο ίδιος ο κ. Καραμανλής, πάντως, φέρεται να διατυπώνει σε συνομιλητές του έντονη κριτική για τις κινήσεις του κ. Τσίπρα και των υπουργών του αλλά και να σημειώνει ότι η Ν.Δ. δεν θα πρέπει να ψηφίσει μέτρα, όπως πχ το ασφαλιστικό, ή να παράσχει κοινοβουλευτική στήριξη στην κυβέρνηση, εφόσον η τελευταία απωλέσει τη δεδηλωμένη, ειδικά από τι στιγμή που αυτή μπορεί να αναζητηθεί στα μικρότερα κόμματα της αντιπολίτευσης.
Υπό την έννοια αυτή, δεν είναι τυχαίο το σχόλιο συνεργατών του κ. Καραμανλή ότι οι απόψεις που εξέφρασε, χθες, ο κ. Θοδ. Ρουσόπουλος περί των «ηγετικών ικανοτήτων» του κ. Αλέξη Τσίπρα, χαρακτηρίζονται ως προσωπικές θέσεις του πρώην κυβερνητικού εκπροσώπου.
kathimerini.gr

ΚΕΠΟΜ: Λόγοι καταψήφισης Τεχνικού προγράμματος και Π/Υ 2016 Δήμου Μυκόνου

A. ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ 2016 ΔΗΜΟΥ ΜΥΚΟΝΟΥ
Η νέα Δημοτική Αρχή είναι γνωστό ότι παρέλαβε έναν δήμο με πολλές ελλείψεις και προβλήματα, απόρροια χρόνιας κακοδιαχείρισης, έλλειψης οράματος και σχεδιασμού.
Το τεχνικό πρόγραμμα του Δήμου Μυκόνου για το 2016 όπως και αυτό του 2015, έχει υιοθετήσει προτάσεις συλλογικοτήτων, πολλές από αυτές και της Κίνησης Ενεργών Πολιτών Μυκόνου και συνολικά αποτυπώνει σε μεγάλο βαθμό την αναγκαιότητα για βασικά έργα που εδώ και πολλά χρόνια θα έπρεπε να έχουν υλοποιηθεί ώστε σήμερα να μιλούσαμε μόνο για την συντήρηση αυτών και την υλοποίηση άλλων πιο πρωτοποριακών και εξελιγμένων με στόχο πάντα την βελτίωση της εξυπηρέτησης των κατοίκων και των επισκεπτών του νησιού.
DIILIANOS-MOLOS 
Το μεγάλο έλλειμμα έργων όπως η βελτίωση, επέκταση και ολοκλήρωση αθλητικών εγκαταστάσεων, η κατασκευή του ΕΠΑΛ, η επέκταση του Γυμνασίου, η επισκευή του οδοστρώματος σε όλη την έκταση του νησιού, η επισκευή των παιδικών χαρών, η ανάπλαση της πολύπαθης περιοχής των Ανεμόμυλων, της υποβαθμισμένης Λάκκας, της Παραπορτιανής και άλλα πολλά, αποτελούν εδώ και χρόνια μέρος του τεχνικού προγράμματος του Δήμου χωρίς ωστόσο να υλοποιούνται. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να εμφανίζονται κάθε χρόνο στο νέο τεχνικό πρόγραμμα ως έργα προς υλοποίηση.
Ευθύνη για αυτό έχουν σίγουρα όλες οι προηγούμενες διοικήσεις που όχι μόνο δεν άσκησαν αποτελεσματικά τα καθήκοντά τους, αλλά κυρίως γιατί δεν άσκησαν πολιτική με ένα τουλάχιστον στοιχειώδες πλάνο ολοκληρωμένης και ήπιας ανάπτυξης ενός τόπου που συγκαταλέγεται στους πιο διάσημους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως.
Η οικονομική κρίση βρήκε τον Δήμο της Μυκόνου με ακάλυπτες θέσεις στα οργανογράμματα των υπηρεσιών του εξαιτίας της κακής διαχείρισης των προηγούμενων διοικήσεων και σε αυτόν τον τομέα.
Για την έλλειψη υπαλλήλων βεβαίως ευθύνη υπάρχει στην πολιτεία που από την μια φόρτωσε τους ΟΤΑ με αρμοδιότητες μέσω του Καλλικράτη, ενώ από την άλλη έχει περικόψει σημαντικά τις κρατικές επιχορηγήσεις και υιοθετώντας μνημονιακές πολιτικές έχει περικόψει δημοσιονομικές δαπάνες παγώνοντας τις προσλήψεις ακόμη και σε υπηρεσίες ανταποδοτικού χαρακτήρα.
Το έλλειμμα των έργων υποδομών οφείλεται και στην αδυναμία των υπηρεσιών του Δήμου, των οποίων η σοβαρή υποστελέχωση δυσχεραίνει το έργο των υπαλλήλων, την παρακολούθηση και την υλοποίηση ακόμη και του πιο απλού τεχνικού προγράμματος. Έτσι ένα από τα βασικά προβλήματα του Δήμου είναι και η αδυναμία υλοποίησης μελετών, βασικό προαπαιτούμενο για την υλοποίηση οποιουδήποτε τεχνικού προγράμματος.

Από την ανυπαρξία μελετών στο πάρτι των απευθείας αναθέσεων
Το Τεχνικό Πρόγραμμα του 2016, όπως και αυτό του 2015 χαρακτηρίζεται ως μεγαλόπνοο και φιλόδοξο χωρίς να αποδεικνύεται εκ των πραγμάτων ο τρόπος υλοποίησης του.
Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι...


...Διαβάστε ολόκληρο τό άρθρο : ΕΔΩ

Spiegel : «...οι ελληνικές αρχές αντιδρούν με σκληρότητα εναντίον μικροαδικημάτων και αφήνουν τα μεγάλα ψάρια»

Spiegel: Συλλήψεις καστανάδων αντί εκατομμυριούχων

MotionTeam/ΤΡΥΨΑΝΗ ΦΑΝΗ

«Η Ελλάδα συλλαμβάνει καστανάδες αντί εκατομμυριούχων» είναι ο τίτλος ρεπορτάζ στην ηλεκτρονική σελίδα του Spiegel, το οποίο αναφέρεται στη σύλληψη 62χρονου καστανά προ ημερών στη Θεσσαλονίκη.
«Κανείς πλέον δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι η Ελλάδα δεν παίρνει στα σοβαρά τον αγώνα κατά της φοροδιαφυγής. Πρόσφατα η αστυνομία με μια μεγάλη επιχείρηση συνέλαβε τον Γιώργο Δήμου. Έναν 62χρονο καστανά, ο οποίος έχει ένα βουνό από χρέη και σύμφωνα με δηλώσεις του πρέπει να θρέψει οχτώ αδέλφια», αναφέρει δηκτικά το γερμανικό περιοδικό.
«Δώδεκα αστυνομικοί, ένα περιπολικό και ένα αυτοκίνητο ρυμουλκό συμμετείχαν στη σύλληψη του καστανά και στην κατάσχεση του καροτσιού του. Το αδίκημά του: έψηνε και πουλούσε κάστανα χωρίς άδεια. Η ιστορία του Δήμου μεταδόθηκε αστραπιαία στην Ελλάδα και προκάλεσε οργή. Ο λόγος είναι λιγότερο το παράλογο αυτής της αστυνομικής επιχείρησης. Κυρίως επιβεβαιώνει το αίσθημα του κόσμου ότι οι ελληνικές αρχές αντιδρούν με σκληρότητα εναντίον μικροαδικημάτων και αφήνουν τα μεγάλα ψάρια», σημειώνεται στο δημοσίευμα του Spiegel.
 Deutsche Welle

Εντυπωσιάζει η γέφυρα της Τσακώνας

ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΙΑΛΙΟΣ
 Με έξι χρόνια καθυστέρηση και μια διόλου ευκαταφρόνητη υπέρβαση του κόστους, η τοξωτή γέφυρα της Τσακώνας είναι σήμερα σχεδόν έτοιμη να παραδοθεί στην κυκλοφορία. Η δεύτερη μεγαλύτερη τοξωτή γέφυρα της χώρας -μετά τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου- θεωρείται επίτευγμα των μηχανικών, καθώς κατασκευάστηκε σε μια κατολισθαίνουσα περιοχή. Επίτευγμα των υπηρεσιών του υπουργείου Υποδομών είναι ότι κατάφεραν ένα μέρος της ανακατασκευής του δρόμου να καλυφθεί από κοινοτικά κονδύλια, αφού το ίδιο οδικό τμήμα, κατασκευασμένο και στο παρελθόν με ευρωπαϊκούς πόρους...κατολίσθησε το 2003.
Η τοξωτή γέφυρα ανήκει στο οδικό τμήμα Παραδεισίων Αρκαδίας - Τσακώνας Μεσσηνίας, που (ανα)κατασκευάστηκε ως δημόσιο έργο (από την εταιρεία ΤΕΡΝΑ) και θα παραδοθεί στην κοινοπραξία Μορέας, ως τμήμα του αυτοκινητόδρομου Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας. Το 90% του έργου έχει δοθεί σε κυκλοφορία από το τέλος του 2012 και απομένει μόνο η γέφυρα, με αποτέλεσμα τα οχήματα να εξυπηρετούνται από μια παράκαμψη 800 μέτρων.

Το έργο σημαδεύτηκε από μεγάλες καθυστερήσεις. Ανατέθηκε το 2006 στην κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ - Alpine με προϋπολογισμό 94 εκατ. ευρώ και ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2009 (το 2013 η Alpine πτώχευσε και το έργο συνεχίστηκε μόνο από την ΤΕΡΝΑ). Το 2010 και το 2012 υπεγράφησαν δύο συμπληρωματικές συμβάσεις, για να καλυφθεί το κόστος των επιπρόσθετων εργασιών. Σήμερα οι εργασίες έχουν ουσιαστικά ολοκληρωθεί και εκτιμάται ότι τον Ιανουάριο η γέφυρα μπορεί να παραδοθεί στο Δημόσιο και από εκεί στον Μορέα. Τελικό κόστος, 131,5 εκατ. ευρώ.

Το θετικό, πάντως, είναι ότι χάρη στις υπηρεσίες του υπουργείου Υποδομών, ένα μέρος των εργασιών (περί τα 64 εκατ. ευρώ) χρηματοδοτήθηκε από κοινοτικούς πόρους. Επρόκειτο για μια ιδιαίτερα δύσκολη υπόθεση, καθώς το ίδιο οδικό τμήμα είχε ανακατασκευαστεί από την Περιφέρεια με πόρους του Γ΄ ΚΠΣ, αλλά καταστράφηκε από κατολίσθηση.

Γιατί καθυστέρησε τόσο πολύ η κατασκευή της γέφυρας; Σύμφωνα με τον διευθυντή του έργου, Νίκο Ντονά, η περιοχή έχει τους χειρότερους δυνατούς συνδυασμούς: δύσκολη μορφολογία, ακατάλληλα, κατολισθαίνοντα εδάφη και υπόγεια νερά. Επιπλέον, σύμφωνα με την εταιρεία, το Δημόσιο φέρει σημαντικό μέρος της ευθύνης, καθώς υπήρξαν σοβαρά λάθη στις μελέτες που είχαν εκπονηθεί από το υπουργείο Υποδομών και οι οποίες έπρεπε να αναθεωρηθούν.

Το τελικό αποτέλεσμα, πάντως, είναι πηγή υπερηφάνειας για τους Ελληνες μηχανικούς, λόγω της ιδιαίτερης κατασκευής της. Η γέφυρα έχει μήκος 390 μ. και αποτελείται από δύο «ανοίγματα», 90μ. και 300μ. Το πρώτο άνοιγμα στηρίζεται στο έδαφος περίπου όπως οι «κλασικές» γέφυρες. Στο δεύτερο και μεγαλύτερο κομμάτι το οδόστρωμα είναι «κρεμασμένο» από δύο ατσάλινα τόξα (συνδεδεμένα μεταξύ τους), που γεφυρώνουν το σημείο που κατολίσθησε. Το μεγάλο άνοιγμα του τόξου, σε συνδυασμό με την εκτέλεση εργασιών σε ιδιαίτερα σαθρό έδαφος έχει κινήσει το ενδιαφέρον εκπαιδευτικών ιδρυμάτων από το εξωτερικό (όπως το Imperial College του Λονδίνου), που πραγματοποιούν εκπαιδευτικές εκδρομές στην περιοχή για να το επισκεφθούν. «Εκτός από τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, δεν υπάρχει τοξωτή γέφυρα αυτού του μήκους, κατασκευασμένη υπό τέτοιες συνθήκες. Η γέφυρα αυτή δίνει αίγλη στον αυτοκινητόδρομο και αποτελεί απόδειξη του επιπέδου των Ελλήνων μηχανικών» εκτίμησε ο κ. Ντονάς.


από τήν Έντυπη "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ"

Αποκαλυπτικός διάλογος στη δίκη της Χ.Α.


Την έκρηξη του δικαστηρίου προκάλεσαν οι απαντήσεις της αστυνομικού της ομάδας ΔΙΑΣ σχετικά με την δράση και τις παραλείψεις της Αστυνομίας στο Κερατσίνι, κατά το επεισόδιο που κόστισε τη ζωή στον δολοφονημένο από την Χρυσή Αυγή, Παύλο Φύσσα.

diki-xrisi-augi-630_0Στην 40η δικάσιμο, λοιπόν, η πολιτική αγωγή «ανέκρινε» την αστυνομικό και οι απαντήσεις της οδήγησαν στην έκρηξη του δικαστηρίου.«Φραγμό κάνατε;» ρώτησε την αστυνομικό ο συνήγορος της πολιτικής αγωγής.
«Όχι», ήταν η απάντηση.

«Διεμβολισμό πεζών, όπως κάνουν οι μηχανές Δέλτα και Δίας στις διαδηλώσεις, κάνατε;», ξαναρώτησε ο συνήγορος.
«Όχι», απάντησε εκ νέου η αστυνομικός.
«Μήπως κάνατε προσπάθεια να δείτε ποιος κινδύνευε;», επανήλθε ο συνήγορος, με την αστυνομικό να απαντά:

«δε μας είπε το κέντρο».
«Μα το κέντρο σας έστειλε για να δείτε», επενέβη ο πρόεδρος του δικαστηρίου.
Τότε, η αστυνομικός εξεμάνη και είπε: «Συνέχεια με ρωτάτε γιατί δεν κάναμε, τί δεν κάναμε».

«Το θεωρείτε παράλογο που το ρωτάμε;», απάντησε ο πρόεδρος.
«Μα, πιάσαμε τον δράστη», ψέλλισε η αστυνομικός, με τον πρόεδρο να την ρωτά:

«πιο σημαντικό ήταν να πιάσετε τον δράστη ή να μην φύγει ένας άνθρωπος από τη ζωή;».
«Ήταν δύσκολες οι συνθήκες», βρήκε να πει η αστυνομικός και τότε ο πρόεδρος εξερράγη, λέγοντάς της:
«μα, για τις δύσκολες συνθήκες σας έχουμε»!
Αυτά έγιναν σήμερα και ένας τέτοιος διάλογος είναι αρκετός για να αναρωτηθεί κανείς μήπως τελικά τα όσα λέγονται περί
σχέσεων της Χρυσής Αυγής με την Αστυνομία έχουν βάση...

matrix24.gr