Δευτέρα, 25 Αυγούστου 2014

Το αναψυκτικό πορτοκαλάδας που αποσύρει ο ΕΦΕΤ...

Το αναψυκτικό πορτοκαλάδας που αποσύρει από την αγορά ο ΕΦΕΤΑναψυκτικό πορτοκαλάδας το οποίο βρέθηκε να περιέχει βενζοϊκά σε συγκέντρωση μεγαλύτερη από τα ανώτατα επιτρεπτά επίπεδα, ανακαλεί από την αγορά ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ).

Ειδικότερα, ο...
ΕΦΕΤ και συγκεκριμένα η Περιφερειακή Διεύθυνση Θεσσαλίας, στο πλαίσιο υλοποίησης του Προγράμματος Επίσημου Ελέγχου Ασφάλειας και Ποιότητας των Τροφίμων για την παρακολούθηση των προσθέτων και των χρωστικών ουσιών και σε συνεργασία με τη Χημική Υπηρεσία Βόλου του Γενικού Χημείου του Κράτους, διαπίστωσε τη διακίνηση προϊόντος «Αναψυκτικό Πορτοκαλάδα», το οποίο περιείχε βενζοϊκά σε συγκέντρωση μεγαλύτερη από τα ανώτατα επιτρεπτά επίπεδα.

Πρόκειται για το προϊόν «Πορτοκαλάδα ΟΛΥΜΠΟΥ», σε συσκευασίες του 1,5 Λίτρου, με ημερομηνία ελάχιστης διατηρησιμότητας: ΣΕΠ ’14. Το προϊόν παρασκευάζεται και συσκευάζεται από την εταιρία: «Δ. Καψάλης & ΣΙΑ Ο.Ε., Εργοστάσιο Εμφιάλωσης Αναψυκτικών», Λιβάδι Ελασσόνας Λάρισας.

Ο ΕΦΕΤ απαίτησε από την ανωτέρω επιχείρηση την άμεση ανάκληση/ απόσυρση της συγκεκριμένης παρτίδας προϊόντος και ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη οι σχετικοί έλεγχοι. Παράλληλα καλεί τους καταναλωτές, οι οποίοι έχουν προμηθευτεί τη συγκεκριμένη παρτίδα του εν λόγω προϊόντος να μην το καταναλώσουν...
AΠΕ-ΜΠΕ

Benny and the jet!..*...

Αυτό ήταν!
     Αν δείτε τον ''πρωθυπουργό'' να πηγαίνει με το αεροπλάνο της γραμμής,
     Τόχει πάρει ο ...
χοντρός το jet στο σπίτι του!

     Μην τον κακοχαρακτηρίσουμε όμως τον άνθρωπο. Υπάρχει περίπτωση να
είναι ένας απλός συλλέκτης!
     Η και απλός κλεπτομανής!

     Ό,τι βρει το παίρνει:
     Την λίστα Λαγκάρντ με το στικάκι, (μαζί...
με το γραφείο), απ' το υπουργείο Οικονομικών.
     Την θωρακισμένη BMW των 750.000, (μαζί με τον οδηγό), πάλι απ' το υπουργείο Οικονομικών.
     Τους φάκελλους για την άμυνα της χώρας, (μαζί με την χώρα), απ' το υπουργείο Εθνικής Αμύνης.
     Τώρα υπάρχει φόβος να πάρει και το πρωθυπουργικό jet!

     Αυτό βέβαια το τελευταίο δεν θα είναι απαραίτητα κακό αν το πάρει μαζί με τον ''πρωθυπουργό''!
Μπορεί να τον κλείσει σε κανά συρτάρι στο γραφείο του και να τον '''ξεχάσει'' εκεί, όπως ''ξέχασε'' και την ανωτέρω λίστα.
     Εμείς πάντως, δεν θα του τον θυμήσουμε!

     Όλα αυτά θα ήταν επίσης αστεία, αν δεν ήταν αισχρά και προκλητικά.
     Το να χρησιμοποιήσει ο αντιπρόεδρος (πςςςς!) το αεροσκάφος απ' την Ελευσίνα προς τις Βρυξέλλες με επιστροφή, είναι λογικό.
     Την διαδρομή όμως απ' την Ελευσίνα προς την Σκιάθο με επιστροφή, για την παραλαβή και παράδοση(!) του αντιπρόεδρου (ξανά πςςςςς!), ποιός την πληρώνει;
     Ο φορολογούμενος του ΕΝΦΙΑ;
     Ο απειλούμενος με κατασχέσεις;
     Αυτός που έκανε διακοπές στην Αθήνα στο παρκάκι απέναντι στο σπίτι του;

     Δεν ντρέπονται καθόλου. Τελείως ξετσίπωτοι.
     Και είναι έτσι γιατί εμείς τους αφήνουμε!
     Καλά να πάθουμε.
     Είμαστε μ@λ@κες!
     Απολύτως!..

     ( * για όσους θυμούνται : Benny and the jet! είναι ο τίτλος μεγάλης επιτυχίας του sir(!) Elton John, του 1973 )...
mandatoforos.blogspot.gr

ΣΥΡΙΖΑ περί του νέου Ποινικού Κώδικα...

"Προστασία της κλεπτοκρατίας και αντιδραστικές επιλογές"...


«Οι διαρροές των βασικότερων αλλαγών που σχεδιάζονται σε ένα από τα θεμελιώδη νομοθετήματα της ελληνικής έννομης τάξης, είναι αποκαλυπτικές των κυβερνητικών προθέσεων»

Με αφορμή τις...
πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας σε σχέση με το νέο σχέδιο Ποινικού Κώδικα που προωθεί η κυβέρνηση, το Τμήμα Δικαιοσύνης του ΣΥΡΙΖΑ εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

«Η κυβέρνηση προχωρά ολοταχώς στην ολοκλήρωση του έργου της πλήρους αποδιάρθρωσης του ελληνικού νομικού συστήματος. Οι διαρροές – κατά τη συνήθη κυβερνητική πρακτική – των βασικότερων αλλαγών που σχεδιάζονται σε ένα από τα θεμελιώδη νομοθετήματα της ελληνικής έννομης τάξης, τον Ποινικό Κώδικα, είναι αποκαλυπτικές των κυβερνητικών προθέσεων.

Ως προς τη διαδικασία με την οποία επιχειρείται η...

Ρεσάλτο σε ελληνικά νερά

Η δράση των πειρατών δεν είχε αντίκτυπο μόνον στο εμπόριο και στην οικονομική δραστηριότητα, αλλά και σε πολιτικό επίπεδο και σε στρατιωτική επιρροή. 
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΟΥΡΝΑΡΑ
 Πριν ακόμα από την Αλωση της Κωνσταντινούπολης, η Ανατολική Μεσόγειος βρέθηκε σε μια «μέγγενη»: Το 1390 οι Οθωμανοί είχαν φτάσει ήδη στα παράλια της Μικράς Ασίας και διψούσαν να κυριαρχήσουν στη θάλασσα, παρότι δεν διέθεταν ναυτική παράδοση ούτε τεχνογνωσία. Ο βενετσιάνικος στόλος από την άλλη, με την κατάρρευση του Βυζαντίου, είχε αρχίσει να θεωρεί την ευρύτερη περιοχή, ως νοητή επικράτεια. Ανάμεσα στα πυρά των δύο εχθρικών δυνάμεων, βρέθηκαν τα νησιά καθώς και οι παραθαλάσσιες πόλεις της στεριάς, που έγιναν αντικείμενο διεκδίκησης για οικονομικούς λόγους αλλά και για γόητρο.

Καθώς όμως, ούτε οι Ενετοί αλλά ούτε οι Οθωμανοί μπορούσαν να εγγυηθούν την ασφάλεια των εμπορικών θαλάσσιων δρόμων, εμφανίστηκε ένας τρίτος παράγοντας με καταλυτικό ρόλο: οι πειρατές και οι κουρσάροι, που με την παρουσία τους έγερναν την πλάστιγγα προς τη μια ή την άλλη μεριά.

Ανώνυμοι Τούρκοι που δρούσαν για δικό τους όφελος, επώνυμοι Οθωμανοί όπως ο εξωμότης Μπαρμπαρόσα, που μπήκαν στην υπηρεσία του Σουλτάνου, ο στόλος των Ιπποτών του τάγματος του Αγίου Ιωάννη που είχε αρχικά έδρα τη Ρόδο και ύστερα τη Μάλτα, Ελληνες κυρίως από τα νησιά ή τη Μάνη, Χριστιανοί πειρατές από την Καταλωνία ή τη Σικελία αλλά και ολόκληροι οι στόλοι της Βενετίας ή των Οθωμανών επιδίδονταν στην πειρατεία και το κούρσος. Το θαλάσσιο επιχειρείν είχε άλλωστε αξιοθαύμαστη λεία που περιελάμβανε χρήματα, χρυσό, πολύτιμους λίθους, ανθρώπους (που κατέληγαν σε σκλαβοπάζαρα ή πληρώματα σε πειρατικά πλεούμενα), εμπορεύματα, ζώα, σοδειές αλλά ακόμα και τα ίδια τα πλοία.

Και στην πολιτική

Περαιτέρω, η δράση των πειρατών δεν είχε αντίκτυπο μόνον στο εμπόριο και τη γενική οικονομική δραστηριότητα αλλά και σε πολιτικό επίπεδο και σε στρατιωτική επιρροή, καθώς ανάλογα με τους συσχετισμούς της εποχής συντάσσονταν υπέρ ή κατά κάποιας ναυτικής δύναμης, (όπως λ.χ. η Γαλλία) ή ενός θρησκευτικού δόγματος με τους μουσουλμάνους να βγάζουν τη μανία τους εναντίον των Χριστιανών και το αντίστροφο.
Μέσα από την παράνομη (αλλά και ορισμένες φορές νόμιμη) πρακτική, πολλοί Ελληνες έμαθαν άλλωστε να αναζητούν την ευκαιρία και να επωφελούνται των ασταθών συνθηκών, βάζοντας αργότερα τις βάσεις για την εξέγερση εναντίον των κατακτητών. Τα ίχνη της πειρατείας είναι ακόμα ορατά στον τόπο και στον χρόνο. Σε πολλά νησιά του Αιγαίου παρατηρεί κανείς ότι... τα τοπωνύμια, η οικιστική διάρθρωση και η αρχιτεκτονική οργάνωση απηχούν την ενεργητική ή παθητική άμυνα στον φόβο και τον τρόμο των θαλασσών. Ακόμα και σε ορισμένα ελληνικά επίθετα (Λεβέντης, Σπαντής, Σαρακηνός, Αράπης κ.λπ.) διακρίνει κανείς τη σύνδεση με τους πειρατές και το τσούρμο τους, την ώρα που πολλοί συμπατριώτες μας πιστεύουν ότι κουρσάροι υπήρχαν μόνο στην Καραϊβική και στις ταινίες του Χόλιγουντ.

Φόρος πετρελαίου και λαθρεμπόριο




ΤΑΣΟΣ ΓΙΑΝΝΙΤΣΗΣ*

Η εξίσωση, το 2011, του φόρου πετρελαίου θέρμανσης και κίνησης ανέδειξε ένα κοινωνικό και πολιτικό δίλημμα: Χαμηλότερο κόστος θέρμανσης και υψηλά κέρδη του λαθρεμπορίου ή το αντίστροφο. Η δεύτερη επιλογή, που άλλαξε τις ισορροπίες, αντιμετωπίστηκε με πολύ βαριά καρδιά. Κατ’ αρχάς από όσους είδαν μια βασική πηγή παράπλευρης χρηματοδότησής τους να πλήττεται, και, βέβαια, από τον κόσμο, που μέσα στη δίνη του 2011-12 βίωσε την εκτίναξη της τιμής ενός βασικού αγαθού.



Το επιχείρημα σήμερα όσων προτείνουν την επιστροφή στο παρελθόν είναι ότι το μέτρο «δεν απέδωσε». Το θέμα έχει τρεις πτυχές: κέρδη από λαθρεμπόριο σε μια φάση όπου η κοινωνία γονατίζει στους φόρους, το δημοσιονομικό αποτέλεσμα και το κοινωνικό κόστος.

Αν δει κανείς πιο προσεκτικά, και όχι επιλεκτικά, τις πραγματικές εξελίξεις (2011 με 2013/4, καθώς τα δεδομένα του 2010 έχουν προβλήματα), θα διαπιστώσει τα εξής:

Τα έσοδα από τον φόρο πετρελαίου θέρμανσης ήσαν το 2013 κατά 240 εκατ. ευρώ περίπου υψηλότερα από το 2011, ενώ θα ήσαν περίπου 25 εκατ. ευρώ χαμηλότερα αν οι φόροι είχαν μείνει αμετάβλητοι.

Τα φορολογικά έσοδα από το πετρέλαιο κίνησης ήσαν το 2013 κατά 260 εκατ. ευρώ περίπου χαμηλότερα από ό,τι το 2011, καθώς μειώθηκε ο φόρος πετρελαίου κίνησης, προκειμένου η εξίσωση των δύο φόρων να γίνει σε χαμηλότερο επίπεδο. Συνεπώς, για το Δημόσιο, τα έσοδα από τους δύο φόρους ήσαν σχεδόν σταθερά το 2011-13.

Η ζήτηση πετρελαίου κίνησης (2013 με 2011) εμφανίζεται...

Λαθρεμπόριο ...



Η αποτέφρωση των μεταρρυθμίσεων



Πάσχος ΜανδραβέληςΠΑΣΧΟΣ ΜΑΝΔΡΑΒΕΛΗΣ
 Οταν είχαν πρωτοέλθει οι τροϊκανοί στην Ελλάδα νόμιζαν ότι οι μεταρρυθμίσεις προχωρούσαν επειδή ψηφίζονταν στη Βουλή. Δεν γνώριζαν οι δυστυχείς τα ρωμαίικα κόλπα των προεδρικών διαταγμάτων και των υπουργικών αποφάσεων, που μπαίνουν στους νόμους για να ευνουχίζουν κάθε μεταρρύθμιση με δύο τρόπους: είτε δεν εκδίδονται ποτέ, με αποτέλεσμα ο νόμος να μένει κενό γράμμα, είτε όταν εκδίδονται αντιστρέφουν πλήρως το μεταρρυθμιστικό του πνεύμα.

Αν όμως είχαν μελετήσει τη θεσμοθέτηση της αποτέφρωσης νεκρών θα ήξεραν τα γελοία τερτίπια των υπουργών για να ακυρώσουν κάθε αναγκαίο βήμα. Να σημειώσουμε ότι πέρασαν οκτώ χρόνια από τότε που η Βουλή θεσμοθέτησε την αποτέφρωση, και ακόμη δεν δημιουργήθηκε ούτε ένα αποτεφρωτήριο.

Το άρθρο 35 του νόμου 3448 ψηφίστηκε Μάρτιο του 2006 με ευρύτατη πλειοψηφία Ν.Δ., ΠΑΣΟΚ και Συνασπισμού. Ο νόμος όμως -διά χειρός του κ. Προκόπη Παυλόπουλου- εμπεριείχε κι ένα αντισυνταγματικό τερτίπι, τόσο καταφανές που το επεσήμανε ακόμη και ο νομικός εκπρόσωπος της Εκκλησίας. Ισχυε μόνον «για τους νεκρούς των οποίων οι θρησκευτικές πεποιθήσεις επέτρεπαν τη μετά θάνατον αποτέφρωση». Με άλλα λόγια, η αποτέφρωση απαγορευόταν για το 98% των Ελλήνων πολιτών, οι οποίοι άκοντες βαπτίσθηκαν σε βρεφική ηλικία. Η αντισυνταγματικότητα έγκειτο στο γεγονός ότι ο νομοθέτης δεν μπορούσε και δεν έπρεπε να επιβάλει σε κάποιους να είναι ευσεβείς προς την -έστω διακηρυγμένη- πίστη τους.

Περαιτέρω, για να μην εφαρμοστεί η αποτέφρωση, όπως ζητούσε η Εκκλησία, υπήρχε η παράγραφος 4 του νόμου που προέβλεπε ότι «Με προεδρικό διάταγμα ... καθορίζονται οι χώροι δημιουργίας Κέντρων Αποτέφρωσης Νεκρών... Με κοινή απόφαση των ανωτέρω Υπουργών ρυθμίζονται ειδικότερα σχετικά ζητήματα, καθώς και ζητήματα με χαρακτήρα τεχνικό ή λεπτομερειακό».

Εκεί αρχίζει το παιχνίδι της χρονοτριβής. Ο τότε υπουργός κ. Προκόπης Παυλόπουλος χρειάστηκε έξι ολόκληρους μήνες για να συγκροτήσει την επταμελή επιτροπή που θα προετοίμαζε τα απαιτούμενα σχέδια προεδρικών διαταγμάτων. Στην επιτροπή αυτή το υπουργείο δεν προσκάλεσε κανέναν εκπρόσωπο των ενδιαφερομένων θρησκευτικών ομάδων (Καθολικούς, Ινδουιστές κ.λπ.). Ο ίδιος ο υπουργός όμως προσκάλεσε τον νομικό εκπρόσωπο της Εκκλησίας της Ελλάδος, η οποία είχε ταχθεί κατηγορηματικά κατά της αποτέφρωσης!

Τα μέλη της επιτροπής εργάστηκαν εντατικά μέχρι τον Μάρτιο του 2007. Η Επιτροπή κατέληξε ομόφωνα σε όλα τα ζητήματα, πλην εκείνου της χωροθέτησης των κέντρων αποτέφρωσης η οποία ήταν αρμοδιότητα ΥΠΕΧΩΔΕ. Ο τότε υπουργός κ. Γιώργος Σουφλιάς χρειάστηκε άλλους δέκα μήνες για να ορίσει τη χωροθέτηση. Τον Μάρτιο του 2008 το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος ήταν έτοιμο. Πήγε στο Συμβούλιο της Επικρατείας πέντε ολόκληρους μήνες αργότερα!

Φτάσαμε στο 2009 και τότε εδέησε ο κ. Παυλόπουλος να βάλει την υπογραφή του στο Προεδρικό Διάταγμα (31/2009), αλλά... ξέχασε να βγάλει την υπουργική απόφαση, με αποτέλεσμα ο νόμος να παραμένει ανενεργός. Στην επέτειο των τεσσάρων χρόνων από την ψήφιση του νόμου (Μάρτιο του 2010) ο κ. Γιάννης Ραγκούσης και η κ. Τίνα Μπιρμπίλη υπογράφουν την απόφαση, αλλά υπάρχει ο σκόπελος του Π.Δ. που είχε εκδώσει ο κ. Σουφλιάς. Σύμφωνα με αυτό τα αποτεφρωτήρια πρέπει να είναι μέσα στα νεκροταφεία -όπου αφενός δεν υπάρχει χώρος και αφετέρου έχουν λόγο οι εχθρικοί στην αποτέφρωση μητροπολίτες- και κατά δεύτερον οι περιβαλλοντικές προϋποθέσεις είναι τόσο αυστηρές που είναι αδύνατον αυτά να δημιουργηθούν. Τέλος Ιουλίου του 2014 το ΥΠΕΚΑ αλλάζει τους όρους χωροθέτησης και πιθανότατα οι Ελληνες πολίτες τα επόμενα χρόνια θα μπορέσουν να ασκήσουν το κατοχυρωμένο από διεθνείς συμβάσεις δικαίωμα για διάθεση του σώματός τους μετά θάνατον.

Κουίζ: αν χρειάστηκαν οκτώ χρόνια για να αρθούν όλα τα εμπόδια για την αποτέφρωση (για την οποία συναινούν όλα τα κόμματα), πόσος καιρός χρειάζεται για άλλες μεταρρυθμίσεις;

Σκίτσο τού ΗΛΙΑ ΜΑΚΡΗ

Θείε Αγησίλαε καί σείς οι άλλοι Λάκωνες : ...

...Εμείς οι Έλληνες, οι "αεί παίδες",
πιαστήκαμε  στόν ύπνο από τούς ...ΤΑΪΠΕΔΕΣ!

                
  Ο κακόμερος, ο  Τσοχατζόπουλος, συγκρινόμενος μέ τό γκουβέρνο ...παρθενοφέρνει!
 (είπαμε σήμερα νά δούμε τά τρέχοντα θέματα καί από μιά άλλη οπτική γωνία!)
                                                                    -----
Είδα στόν ύπνο μου τό ΤΑΙΠΕΔ πού -υπό τό άγριο, εποπτεύον, βλέμμα τών Σαμαροβενιζέλων-  ξεπούλαγε ό,τι έχουμε καί δέν έχουμε καί μόλις έφτασε στίς παραλίες (εμένα αυτό μέ κόφτει) πετάχτηκα έντρομος καί κάθιδρος. Έψησα καφέ (νά συνέρθω) καί -πίνοντάς τον- κάθησα νά υπολογίσω χοντρικά τή "ζημιά". Τά νούμερα ήταν τέτοια πού ο ...Τσοχατζόπουλος μπροστά τους φάνταζε σάν νεαρή παρθένα μπροστά σέ συνταξιούχες προαγωγούς! (σέ διάφορες ντοπιολαλιές λέγονται τσατσάδες)
                 Άντε τώρα, μετά απ' αυτά, νά σέ ξαναπάρει ο ύπνος καί νά ξυπνήσεις ...ευνούχος  στά                                               ...χαρέμια τού Κατάρ καί τού Σαουντί Αραμπί !
                                                                                   Δ.Ν.Α.

Απών από τη Βουλή, παρών στη διαπλοκή


Τα έργα και οι ημέρες του Αντώνη Σαμαρά σε 26 μήνες διακυβέρνησης απαξιώνουν τη Βουλή και τους δημοκρατικούς θεσμούς. Μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού οι ομιλίες του. Μηδενική είναι η σχέση του σημερινού πρωθυπουργού και με τον κοινοβουλευτικό έλεγχο. Κυβερνά με ΠΝΠ.
samaras-grafhma 
Του Χάρη Ιωάννου

Μελανή σελίδα στην κοινοβουλευτική ιστορία της σύγχρονης ελληνικής δημοκρατίας αποτελούν τα έργα και οι ημέρες της κυβέρνησης Σαμαρά – Βενιζέλου, οδηγώντας με τον τρόπο αυτό στην απαξίωση της Βουλής και των δημοκρατικών θεσμών, την ώρα που παγιώνεται ο εκφασισμός ενός υπολογίσιμου τμήματος του εκλογικού σώματος.
 Μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού οι ομιλίες του σημερινού πρωθυπουργού στη Βουλή, Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου (ΠΝΠ) αντικαθιστούν τη νομοθετική εξουσία, (ν)τροπολογίες με οσμή διαπλοκής ψηφίζονται με διαδικασίες-εξπρές, το υπουργικό συμβούλιο είναι διακοσμητικό όργανο, ενώ πληθώρα «σκοτεινών» υποθέσεων προς έλεγχο παραμένει στα συρτάρια.
 Ο πρωθυπουργός αποφεύγει συστηματικά το Κοινοβούλιο και, όποτε παρεμβαίνει, προτιμά τη «φιλόξενη» στέγη των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών και ορισμένων εφημερίδων, οι ιδιοκτήτες των οποίων βλέπουν τις ευεργετικές γι’ αυτούς τροπολογίες να περνούν η μία μετά την άλλη.
Στα περίπου δύο χρόνια της θητείας του ο κ. Σαμαράς έχει μιλήσει μόλις πέντε φορές στη Βουλή, εκ των οποίων ούτε μία τη φετινή χρονιά.
Περιφρονεί τη Βουλή

Μετά το φιάσκο του ΕΝΦΙΑ, μάλλον θα ήθελε να ξεχάσει την αποστροφή του στη συζήτηση για τον προϋπολογισμό του 2014 (7.12.13), όταν έλεγε με αυτοπεποίθηση πως είναι «ψέμα ότι θα φορολογηθούν τα ακίνητα με νέους, μεγαλύτερους φόρους που θα φτάνουν τα όρια της δήμευσης» και υποσχόταν ότι «οι περισσότεροι θα πληρώσουν λιγότερα».
 Λίγες ημέρες νωρίτερα, είχε αναφερθεί στους λόγους για τους οποίους «περιφρονεί» τη Βουλή, κατά την έντονη συζήτηση στην Ολομέλεια, με αφορμή την πρόταση μομφής του ΣΥΡΙΖΑ (10.11.13). «Να προσέχετε τις εκφράσεις σας. Τα “μερκελιστές”, “υπάλληλοι των ξένων τοκογλύφων” και “εγκάθετοι των ξένων” να τα κόψετε. Γιατί αν θέλετε να συναντιόμαστε τακτικότερα στον χώρο αυτό, δεν υπάρχει περίπτωση να ανεχθώ τέτοια συμπεριφορά», είχε πει σε αυστηρό τόνο στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα.
 Εντύπωση είχε προκαλέσει τότε η απαξιωτική αντιμετώπιση του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης από τον πρωθυπουργό, όταν ο Αλ. Τσίπρας από το βήμα της Ολομέλειας είχε ζητήσει από τον παρακαθήμενο στα κυβερνητικά έδρανα Αντ. Σαμαρά να τον κοιτάξει, για να λάβει την πρωτοφανή στα κοινοβουλευτικά χρονικά απάντηση: «Κοιτάζω από εκεί για να μη γελάω».

«Εθιμοτυπικό» υπουργικό

Η τρίτη φορά που είχε μιλήσει ο πρωθυπουργός στη Βουλή το 2013 ήταν...