Τρίτη, 15 Μαρτίου 2016

Τι αλλάζει στη φορολογία εισοδήματος (τροπολογία από ΥΠΟΙΚ…)

Πάνω από τους μισούς φορολογούμενους χρωστούν στην εφορία!

Τροπολογία με την οποία δίνεται η δυνατότητα σε φυσικά πρόσωπα που μετέχουν σε νομικές οντότητες που τηρούν απλογραφικά βιβλία και αποκτούν εισοδήματα από διανομή κερδών στις 31 Δεκεμβρίου κάθε χρόνο, να υποβάλλουν φορολογική δήλωση μετά...
την ημερομηνία που υπέβαλαν τα νομικά  πρόσωπα στα οποία συμμετέχουν.

Ακόμα, η τροπολογία επιτρέπει σε ζευγάρια που έχουν συνάψει σύμφωνο συμβίωσης να καταθέτουν από κοινού φορολογική δήλωση, καθώς και σε περιστασιακά ή ευκαιριακά απασχολούμενους (φοιτητές, άνεργοι, νοικοκυρές) να αντιμετωπίζονται φορολογικά ως εισοδήματα από μισθωτή εργασία.

Ακόμα, σε έτερη τροπολογία ρυθμίζονται ζητήματα της φορολογικής διοίκησης, που μεταξύ άλλων προβλέπεται η μετακίνηση των Δημοσιονομικών ελεγκτών μεταξύ οργανικών μονάδων επιπέδου τμήματος της Γενικής Διεύθυνσης Δημοσιονομικών Ελέγχων, προκειμένου να μην στερείται η υπηρεσία την ελεγκτική εμπειρία των στελεχών της.
 

Βουλιάζει η διαφήμιση στα σάιτ...


Η επισκεψιμότητα ανεβαίνει στα – μεγάλα τουλάχιστον – σάιτ, πολιτικά και αθλητικά, αλλά η διαφήμιση πέφτει! Πρόκειται για... εποχικό φαινόμενο, λένε οι γνωρίζοντας, και αυτό είναι η μισή αλήθεια. Από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο υπάρχει σαφής κάμψη στη αγορά της διαφήμισης και αυτό είναι κάτι που απασχολεί στον Τύπο εδώ και δεκαετίες. Παλιότερα, στις εποχές των παχιών αγελάδων, τα περιοδικά έως και τις γιορτές των Χριστουγέννων κυκλοφορούσαν σαν παραφουσκωμένα μπαούλα από το πλήθος τα διαφημιστικών σελίδων. Και από τις 10 Ιανουαρίου ξαφνικά… αδυνάτιζαν και γίνονταν λιπόσαρκα και ολιγοσέλιδα. Τώρα υπάρχουν και άλλοι λόγοι – πέρα από τους παραδοσιακούς – που επηρεάζουν σε αυτό το τετράμηνο το ύψος της διαφημιστικής κίνησης των σάιτ.
Από το εξωτερικό
Κυριότερος από αυτούς είναι τα κάπιταλ κοντρόλ που απετέλεσαν τροχοπέδη στις διαφημίσεις των ιστοσελίδων, επειδή οι περισσότερες ανατίθενται απευθείας από το εξωτερικό και οι συνεχιζόμενοι τραπεζικοί περιορισμοί επηρεάζουν τον χώρο. Ακόμα και αν ξεπερνιούνται προβλήματα διαδικαστικά, η ψυχολογία που δημιουργείται στους διαφημιζόμενους είναι αρνητική. Έτσι, μεγάλες φίρμες, όπως αυτές των αυτοκινήτων, είναι επιφυλακτικές στο να δώσουν καταχωρίσεις στα ελληνικά σάιτ. Ακόμα και μέσω του διαφημιστικού κυκλώματος της Google (όπου οι τιμές είναι σαφώς μικρότερες) η καταχωρίσεις έχουν μειωθεί,.
Ο κέρσορας δείχνει...
Η διαφήμιση στο διαδίκτυο έχει δημιουργήσει νέα δεδομένα στην προβολή προϊόντων και η διαχείρισή της είναι τελείως διαφορετική από ό,τι σε εφημερίδες, τηλεοράσεις και ραδιόφωνα. Στα σάιτ γίνονται έρευνες επί ερευνών για τα ποια θέματα και ποιοι χώροι παίρνουν τα περισσότερα χτυπήματα. Τα μέσα μέτρησης είναι εντυπωσιακά βελτιωμένα. Υπάρχει τρόπος ο οποίος δείχνει πού κατευθύνεται αμέσως ο χρήστης μόλις μπαίνει σε μια ιστοσελίδα. Όχι σε ποιο θέμα μπαίνει (αυτό είναι εύκολο) αλλά πού «τρέχει» με το πέιτζ ντάουν ή, ακόμα, πόση ώρα στέκεται ο κέρσορας πάνω σε συγκεκριμένα σημεία της επιφάνειας της ιστοσελίδας χωρίς να κλικάρει σε κάποιο λινκ. Αλλά η τόσο μεγάλη εξέλιξη της τεχνολογίας δεν μπορεί να αναχαιτίσει την εποχική κάμψη της διαφήμισης που προβληματίζει και δείχνει ότι η αρρώστια στην κρίση των Μέσων είναι γενική – και όχι μόνο για την τηλεόραση και τα έντυπα.

harddog-sport.blogspot.gr

Κυβέρνηση: Σε βάθος 15ετίας ο έλεγχος των τραπεζικών καταθέσεων

ΑΠΕ-ΜΠΕ Τη δημιουργία νομοθετικού πλαισίου για τον έλεγχο των καταθέσεων σε βάθος 15ετίας, από 10ετία που ισχύει σήμερα, προωθεί η κυβέρνηση στην προσπάθεια σύλληψης της φοροδιαφυγής.
Η πρόθεση αυτή επιβεβαιώθηκε από κυβερνητικό στέλεχος που συμμετείχε στη συνάντηση με τους επικεφαλής των θεσμών με αντικείμενο την πάταξη της διαφθοράς.
Αναφερόμενο στην λίστα Μπόργιανς, το ίδιο στέλεχος, σημείωσε ότι για την αξιοποίησή της είναι καθοριστική η ψήφιση των διατάξεων για την αυτοκαταγγελία φοροφυγάδων.
Το νομοσχέδιο, αξίζει να σημειωθεί, ότι είχε ετοιμάσει το υπουργείο Οικονομικών, από το τέλος του προηγούμενου έτους αλλά δεν έχει ακόμη προωθηθεί λόγω των ενστάσεων των θεσμών.
Σύμφωνα με την άποψη που εξέφρασε το ίδιο κυβερνητικό στέλεχος το νέο πλαίσιο της αυτοκαταγγελίας θα πρέπει να προβλέπει φορολογικό συντελεστή της τάξης του 30-40% για τη νομιμοποίηση αδήλωτων καταθέσεων του εξωτερικού και έκπτωση μόνο για όσους επενδύσουν τα κεφάλαια αυτά σε ακίνητα.
Επίσης, κατά τον ίδιο, θα πρέπει να ενεργοποιηθούν παράλληλα το νέο περιουσιολόγιο αλλά και να αγοραστούν και άλλα CD με φορολογούμενους που διατηρούν καταθέσεις στο εξωτερικό.

kathimerini.gr

Συμπόσιο μέ θέμα : "ΠΩΣ ΘΑ ΞΕΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ"