Πέμπτη, 26 Μαρτίου 2015

Όλα δείχνουν ότι ο πιλότος έριξε εσκεμμένα το Αirbus

Βουτιά θανάτου

Ο ένας εκ των δύο πιλότων του αεροσκάφους της Germanwings φαίνεται να οδήγησε συνειδητά το αεροπλάνο στη συντριβή, δήλωσε ο εισαγγελέας της Μασσαλίας, ο οποίος είναι υπεύθυνος για τις έρευνες. Πρόκειται για τον συγκυβερνήτη του αεροσκάφους. Οι επιβάτες φέρονται, σύμφωνα με τα στοιχεία, να είχαν πλήρη συνείδηση της πτώσης, καθώς υπάρχουν καταγεγραμμένες κραυγές λίγο πριν τη συντριβή του Airbus.
Μιλώντας στο Γαλλικό Πρακτορείο οι εμπειρογνώμονες σημείωσαν ότι ο δεύτερος χειριστής πρέπει συνειδητά να αποφάσισε να οδηγήσει την πτήση σε πτώση 11 λεπτών που τελικά οδήγησε στην σύγκρουση του αεροσκάφους στις γαλλικές Άλπεις. Όσον αφορά το ενδεχόμενο μιας ξαφνικής αδιαθεσίας του χειριστή αυτή θεωρείται απίθανη καθώς μια τέτοια ήπια καθοδική τροχιά δείχνει συνειδητή απόφαση. 
«Μια τέτοια είδους καθοδική πορεία μπορεί να είναι αποτέλεσμα μόνο μιας ηθελημένης δράσης του πληρώματος» σημείωσε εμπειρογνώμονας στο Γαλλικό Πρακτορείο. «Το να πετάξεις καταπάνω στο βουνό δεν βγάζει κανένα νόημα» προσθέτει. «Είναι είτε μια παράδοξη πράξη από το πλήρωμα που γνωρίζει ακριβώς τι κάνει είτε μια αδυναμία να αντιδράσει για κάποιο λόγο». 
Η ηχογράφηση από το μαύρο κουτί που ανακτήθηκε την Τρίτη είναι καλή διατηρημένη, σύμφωνα με πηγές του γαλλικού πρακτορείου. «Κατά την έναρξη της πτήσης, ακούγεται το πλήρωμα να μιλά κανονικά. Στη συνέχεια ακούγεται ο θόρυβος ενός από τα καθίσματα να σπρώχνεται προς τα πίσω. Κατόπιν το άνοιγμα της πόρτας και το κλείσιμο. Δεν υπάρχει καμία άλλη συνομιλία από εκείνη τη στιγμή μέχρι τη συντριβή». Το δε σήμα κινδύνου δεν ακούγεται παρά μόνο όταν το αεροσκάφος πλησιάζει το έδαφος. 
Κι άλλοι εμπειρογνώμονες από τη γαλλική αεροπορία υποστηρίζουν επίσης τη θεωρία της αυτοκτονίας. Τονίζουν ότι ο πιλότος που παρέμεινε στην καμπίνα πρέπει επίτηδες να κλείδωσε τον συγκυβερνήτη του έξω από το πιλοτήριο. Ο κυβερνήτης που έφυγε από την καμπίνα θα είχε έναν κωδικό εισόδου για να μπορέσει να ξαναμπεί, εξηγούν οι εμπειρογνώμονες στην εφημερίδα Le Figaro. Μόνο με το πάτημα ενός κουμπιού θα μπορούσε ο άλλος χειριστής να τον κρατήσει εκτός πιλοτηρίου. 
Ο Νίκολας Ρεντιέρ εξηγεί πως όταν κάποιος πατήσει τον κωδικό επανεισόδου ο χειριστής έχει 30 δευτερόλεπτα για να εμποδίσει το άνοιγμα της πόρτας πιέζοντας το σχετικό κουμπί. Αν ήταν λοιπόν λιπόθυμος η πόρτα θα είχε ανοίξει αυτόματα. Αν ο άλλος πιλότος είχε ξεχάσει τον κωδικό κάποιο άλλο μέλος του πληρώματος θα έπρεπε να τον έχει.
Πηγή από το πολιτικό προσωπικό της Air France που μίλησε επίσης στην Le Figaro σημειώνει ότι υπάρχει ακόμη μια πιθανή εξήγηση. «Ο πιλότος φεύγει από το πιλοτήριο για να πάει τουαλέτα. Εκείνη τη στιγμή το αεροσκάφος υφίσταται μια βίαιη αποσυμπίεση στην καμπίνα που αφήνει λιπόθυμο τον δεύτερο χειριστή, δημιουργεί ζημιές στα όργανα του αεροπλάνου και σφραγίζει την πόρτα της καμπίνας». 
Το σενάριο αυτό, ωστόσο, δεν εξηγεί πως το αεροσκάφος είχε τοποθετηθεί σε μια ήπια, ελεγχόμενη, καθοδική πορεία, χάνοντας περίπου 2.000 πόδια ένα λεπτό πριν συντριβή στην πλαγιά του βουνού. 
tvxs.gr

Με γραμμή... Siemens ο δικηγόρος του Υπ. Οικ. στην προσφυγή στο ΣτΕ

Ερωτήματα

Ερωτηματικά εγείρει η  στάση που κράτησε δικηγόρος – εκπρόσωπος του υπουργείου Οικονομικών Αναστάσιος Μπάνος στην προχθεσινή συζήτηση στο Συμβούλιο της Επικρατείας  για τον αμφισβητούμενο συμβιβασμό της κυβέρνησης Σαμαρά-Βενιζέλου με τη Siemens. Όπως αποκαλύπτει το «Κόκκινο 105,5», ενώ μόλις τη Δευτέρα ο  πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας έθετε το θέμα του σκανδάλου της Siemens ενώπιον της Άνγκελα Μέρκελ, την επομένη κατά τη συζήτηση στο ΣτΕ, ο δικηγόρος του υπουργείου Οικονομικών, ευθυγραμμίστηκε με την επιχειρηματολογία των εκπροσώπων της Siemens.
Ας σημειωθεί ότι τα 90 εκατομμύρια ευρώ της σχετικής συμφωνίας έπρεπε να καταβληθούν σε μη κυβερνητικές οργανώσεις που αναπτύσσουν δραστηριότητα κατά της διαφθοράς και της διακίνησης μαύρου χρήματος στην Ελλάδα, ενώ παράλληλα η Siemens είχε αναλάβει την ευθύνη να μην κλείσει το εργοστάσιό της στην Ελλάδα. Ωστόσο, σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, τα 90 εκατομμύρια ευρώουδέποτε κατεβλήθησαν στις εν λόγω οργανώσεις, αντιθέτως κατατέθηκαν στους λογαριασμούς της Siemens Ελλάδας, προκειμένου να ενισχύσουν την λειτουργία του εργοστασίου της εταιρίας στην Ελλάδα. 
Τη Δευτέρα κατά την επίσκεψη του στο Βερολίνο ο Αλέξης Τσίπρας ήταν σαφής. Ζήτησε από την Άνγκελα Μέρκελ τη συνδρομή της στη διελεύκανση του μεγαλύτερου ίσως σκανδάλου, που επέφερε ζημία δισεκατομμυρίων στο ελληνικό Δημόσιο. Άφησε επίσης να εννοηθεί ότι η Ελλάδα επιθυμεί την έκδοση Χριστοφοράκου, προκειμένου να ανοίξουν όλοι οι μυστικοί φάκελοι της υπόθεσης.
Μία μέρα μετά ο δικηγόρος του υπουργείου Οικονομικών φαίνεται να μην άκουσε τις δηλώσεις του Αλέξη Τσίπρα, καθώς κατά τη συζήτηση για την υπόθεση στο ΣτΕ κράτησε γραμμή... Siemens, υποστηρίζοντας το αβάσιμο της προσφυγής λέγοντας ότι αποτελεί συμφωνία μεταξύ του δημοσίου και μιας ιδιωτικής επιχείρησης και δεν αφορά τα συμφέροντα των Eλλήνων φορολογουμένων. Ότι δηλαδή υποστηρίζει η εταιρεία!
Στην προχθεσινή συζήτηση στο Συμβούλιο της Επικρατείας για τον εξωδικαστικό συμβιβασμό με τη Siemens ο Πάρεδρος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, o οποίος εκπροσώπησε το ελληνικό Δημόσιο, δεν ζήτησε την άποψη της πολιτικής ηγεσίας για το εν λόγω θέμα, αναφέρει ο κ. Βαρουφάκης, ξεκαθαρίζοντας πως «ο προσανατολισμός του υπουργείου Οικονομικών είναι η πλήρης αποκατάσταση της οικονομικής και ηθικής ζημιάς που υπέστη το ελληνικό Δημόσιο». «Σε αυτή την προσπάθεια θα βοηθήσει η δικαστική συνδρομή των γερμανικών αρχών για τα πεπραγμένα της Siemens στη χώρα μας. Εργαζόμαστε προς αυτή την κατεύθυνση», προσθέτει ο ΥΠΟΙΚ στην ανακοίνωσή του.
Στο μεταξύ, σημειώνεται ότι η επίσημη Γερμανία φαίνεται να νίπτει τα χείρας της απέναντι στις αξιώσεις του Έλληνα πρωθυπουργού, καθώς μέσω της αναπληρώτριας κυβερνητικού εκπροσώπου της διαμήνυσε πως «η δικαιοσύνη είναι ανεξάρτητη και δεν αναμειγνυόμαστε».
 tvxs.gr

Σημείωση "Ν.Μ." : Σέ συνέχεια τού ίδιου θέματος διαβάζουμε, μεταξύ άλλων στήν έγκυρη "Ναυτεμπορική" καί τά εξής : 
  
Την πολιτική, ηθική και νομική δέσμευση της κυβέρνησης να διαλευκάνει πλήρως όλες τις πτυχές του σκανδάλου της Siemens, επισημαίνει σε ανακοίνωσή του ο υπουργός Οικονομικών, Γιάνης Βαρουφάκης.
Στην προχθεσινή συζήτηση στο Συμβούλιο της Επικρατείας για τον εξωδικαστικό συμβιβασμό με τη Siemens ο Πάρεδρος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, o οποίος εκπροσώπησε το ελληνικό Δημόσιο, δεν ζήτησε την άποψη της πολιτικής ηγεσίας για το εν λόγω θέμα, αναφέρει ο κ. Βαρουφάκης, ξεκαθαρίζοντας πως «ο προσανατολισμός του υπουργείου Οικονομικών είναι η πλήρης αποκατάσταση της οικονομικής και ηθικής ζημιάς που υπέστη το ελληνικό Δημόσιο».
«Σε αυτή την προσπάθεια θα βοηθήσει η δικαστική συνδρομή των γερμανικών αρχών για τα πεπραγμένα της Siemens στη χώρα μας. Εργαζόμαστε προς αυτή την κατεύθυνση», προσθέτει ο ΥΠΟΙΚ στην ανακοίνωσή του.
naftemporiki.gr

Οι πιο ασφαλείς και οι πιο επικίνδυνες αεροπορικές εταιρείες του κόσμου

Η Λιστα

Σε πέντε ομάδες (γκρουπ) με γνώμονα την ασφάλεια των πτήσεων χωρίζονται τουλάχιστον 1.480 αεροπορικές εταιρείες, σύμφωνα με το Παρατηρητήριο για την Αεροπορική Ασφάλεια και τον Τουρισμό (OBSSAT), έναν ανεξάρτητο οργανισμό με έδρα τη Γενεύη της Ελβετίας. 
- British Airways (Βρετανία)
- Malaysia (Μαλαισία)
- Lufthansa (Γερμανία)
- Austrian Airlines (Αυστρία)
- Emirates (Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα)
- Singapore (Σιγκαπούρη)

Στο Γκρουπ Β βρίσκονται οι αεροπορικές εταιρείες που πληρούν τις βασικές προϋποθέσεις ασφαλείας, ευρισκόμενες στο επίπεδο της ορθής πρακτικής των κανόνων ασφάλειας πτήσεων (Correct). Μεταξύ αυτών βρίσκονται:
- Germanwings (Γερμανία)
- Air France (Γαλλία)
- Aegean (Ελλάδα)
- Olympic Air (Ελλάδα)

- Aeroflot (Ρωσία)
- Alitalia (Ιταλία)

Διαβάστε αναλυτικά για την αεροπορική τραγωδία στη Νότια Γαλλία: Κανείς επιζών από τη συντριβή του Airbus A320 στη νότιο Γαλλία
Στο Γκρουπ C κατατάσσονται όλες εκείνες οι εταιρείες, για τις οποίες εκφράζονται επιφυλάξεις (sous reserve) ή έχουν παρατηρηθεί κατά καιρούς ζητήματα ως προς την ασφάλεια των πτήσεων. Μεταξύ άλλων, σε αυτή την ομάδα εμφανίζονται οι ακόλουθες εταιρείες:
- Ryanair (Ιρλανδία)
- American Airlines (ΗΠΑ)
- Cyprus Airways (Κύπρος)
- Air Algérie (Αλγερία)
- Hellenic Imperial Airways (Ελλάδα)
- Iran Air (Ιράν)

Από το Γκρουπ D ξεκινάει η «μαύρη λίστα» του OBSSAT. Εδώ κατατάσσονται όλες εκείνες οι αεροπορικές εταιρείες που εμφανίζουν προβλήματα ως προς την ασφάλεια πτήσεων και θα πρέπει να αποφεύγονται. Ενδεικτικά:
- Aeroflot Nord (Ρωσία)
- Ajet Airways (Κύπρος - Η παλιά "Ήλιος" με το γνωστό πολύνεκρο αεροπορικό δυστύχημα τον Αύγουστο του 2005)
- Spanair (Ισπανία)
-  TAM (Βραζιλία)
- Onur Air (Τουρκία)
- Fly Air (Τουρκία)

Τέλος, στο Γκρουπ E  βρίσκονται όλες εκείνες οι εταιρείες, για τις οποίες έχει εκδοθεί ή πρόκειται να εκδοθεί απαγόρευση πτήσεων στην Ευρώπη λόγω μη συμμόρφωσης ή πλημμελούς σχεδιασμού σε ό,τι αφορά τους κανόνες ασφάλειας πτήσεων. Μεταξύ αυτών:
- Atlas Jet (Τουρκία)
- Ukraine Mediterranean Airlines (Ουκρανία)
- Aero Air (ΗΠΑ)
- Air Bangladesh (Μπαγκλαντές)
- Belavia (Λευκορωσία)
- Egyptair (Αίγυπτος)

Για να δείτε τον πλήρη κατάλογο-βαρόμετρο του OBSSAT για τις αεροπορικές εταιρείες κάντε κλικ εδώ
tvxs.gr

Ιδέ ο ...άνθρωπος

Νέα στοιχεία στο φως από τον Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών για την υπόθεση Κατρούγκαλου

Νέα στοιχεία στο φως από τον Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών για την υπόθεση Κατρούγκαλου

Είκοσι δύο ιδιωτικά συμφωνητικά κατέθεσε ο Γιώργος Κατρούγκαλος στον Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών στις 30 Ιανουαρίου, τρεις ημέρες αφότου ανέλαβε καθήκοντα αναπληρωτή υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης, με δικηγορική αμοιβή 12% επί του ποσού που θα επιδικαστεί στους προσφεύγοντες για μισθολογικές διαφορές κατά του Δημοσίου.
Τα 22 συμφωνητικά υπογράφονται από τον κ. Κατρούγκαλο ως εκπρόσωπο της δικηγορικής εταιρείας «Κατρούγκαλος και Συνεργάτες» τις δύο επόμενες ημέρες μετά τις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου, δηλαδή στις 26 και 27 Ιανουαρίου 2015.

Σύμφωνα με Το Βήμα, και τα 22 συμφωνητικά προβλέπουν ότι στην περίπτωση διάλυσης της εταιρείας Κατρούγκαλου (διαλύθηκε δυο εβδομάδες αργότερα) τα δικαιώματα της αμοιβής ανήκουν αποκλειστικά στον Γιώργο Κατρούγκαλο.

Επίσης, όπως αναφέρεται στα συμφωνητικά, η δικηγορική αμοιβή (12%) «οφείλεται ακέραια και σε περίπτωση συμβιβασμού, νομοθετικής ή κάθε άλλης εξώδικης ρύθμισης σε οποιοδήποτε στάδιο της αντιδικίας, σε αυτή δε την περίπτωση θα υπολογιστεί επί του ποσού επί του οποίου θα γίνει ο συμβιβασμός». 

tanea.gr

H ΕΚΤ αύξησε τη χρηματοδότηση των ελληνικών τραπεζών

  «αγαπάμε την Ελλάδα» λέει ο Γιούνκερ

H ΕΚΤ αύξησε τη χρηματοδότηση των ελληνικών τραπεζών - «αγαπάμε την Ελλάδα» λέει ο Γιούνκερ
Την αύξηση του ορίου χρήσης του μηχανισμού παροχής έκτακτης ρευστότητας (ELA) για τις ελληνικές τράπεζες πάνω από τα 71 δισ. ευρώ από 69,8 δισ. ευρώ που ήταν, αποφάσισε η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ), σύμφωνα με τραπεζική πηγή.
«Το όριο του ELA αυξήθηκε λίγο πάνω από τα 71 δισ. ευρώ», είπε η πηγή αυτή στο πρακτορείο Reuters.
Στο μεταξύ, την ετοιμότητα της ελληνικής κυβέρνησης να παρουσιάσει τις προτάσεις της σχετικά με τις μεταρρυθμίσεις έως το τέλος της εβδομάδας ή στις αρχές της επόμενης μετέφερε ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας στον Ζαν Κλοντ Γιούνκερ σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν το βράδυ της Τρίτης, όπως ανέφερε την Τετάρτη ο πρόεδρος της Κομισιόν.
Σε συζήτηση για τα αποτελέσματα της πρόσφατης Συνόδου Κορυφής της ΕΕ στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ο πρόεδρος της Επιτροπής είπε ότι οι ελληνικές προτάσεις θα εξεταστούν από τις τεχνικές ομάδες και στη συνέχεια, μετά από επίσκεψη αντιπροσωπείας για τη συγκέντρωση στοιχείων στην Αθήνα, «η Κομισιόν και η ΕΚΤ θα τις εξετάσουν πολύ προσεκτικά για να προχωρήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο».
«'Ημουν πολύ απαισιόδοξος τις προηγούμενες εβδομάδες γιατί δεν υπήρχε κανένα βήμα προόδου αλλά τώρα περάσαμε ευτυχώς σε μια διαδικασία πιο ομαλή», δήλωσε ο Ζ. Κλ. Γιούνκερ ο οποίος εξέφρασε την ελπίδα ότι θα καταλήξουμε σε ένα αίσιο τέλος για «την αγαπημένη μου Ελλάδα» αλλά και την ΕΕ.
Ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ντόναλντ Τουσκ δήλωσε ότι στην επταμερή συνάντηση επετεύχθη ο στόχος που είχε τεθεί για την ανάκτηση της αμοιβαίας εμπιστοσύνης και την αποφυγή παρεξηγήσεων. «Συμφωνήσαμε να επιταχύνουμε την εφαρμογή της συμφωνίας της 20ης Φεβρουαρίου και ο πρωθυπουργός υποσχέθηκε να παρουσιάσει σύντομα μεταρρυθμίσεις», είπε και εξέφρασε την ελπίδα ότι θα ανοίξει ο δρόμος για την εξεύρεση λύσης.

tanea.gr

Ο μελαγχολικός κύριος Βενιζέλος…

Οι μέρες, που στη γιορτή του Βαγγέλη γινόταν συνωστισμός για τις καθιερωμένες ευχές, έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.

Η…
25η Μαρτίου του 2015 , θα είναι η τελευταία γιορτή που θα κάνει ο Ευάγγελος Βενιζέλος ως πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ. Και ως κύριος υπεύθυνος για την τραγική πορεία του κόμματος, έχει μείνει μόνος του.

Αυτή είναι και η αιτία, σύμφωνα με το στενό του κύκλο, που ο Βαγγέλης σήμερα ήταν μελαγχολικός.

Να τον λυπηθούμε;..

"Την Ελλάδα την πνίγουν οι "φίλοι" της"...




Ρέι Κινσέλα: Ζητούν από την Ελλάδα πράγματα που δεν μπορεί να κάνει...


Ο Ρέι Κινσέλα είναι ένας επιφανής οικονομολόγος και καθηγητής Πανεπιστήμιου. Στην Ιρλανδία θεωρείται ένας εκ των σοφών του χώρου και κάθε φορά που αναφέρεται σε κάποιο θέμα, η γνώμη του δεν περνάει δίχως δεύτερη σκέψη. Αυτή τη φορά αποφάσισε να ασχοληθεί με την Ελλάδα.
Με μια πύρινη επιστολή προς τους Irish Times, ο κ. Κινσέλα κατακεραυνώνει τους «φίλους» της Ελλάδας που προσπαθούν να την πνίξουν και να την επιβάλλουν μέτρα που σε καμία των περιπτώσεων δεν μπορεί να λάβει.

Γράφει χαρακτηριστικά: «Αυτό που προέκυψε από τις συζητήσεις στη Σύνοδο Κορυφής της ΕΕ είναι ότι η Ευρώπη ζητάει από την Ελλάδα μια λίστα μεταρρυθμίσεων, επομένως συνάφθηκε μια ακόμη συμφωνία. Θεέ μου! Αν αυτές οι μεταρρυθμίσεις ήταν εφικτές θα είχαν ήδη παρουσιαστεί. Η Ελλάδα αυτή τη στιγμή είναι πτωχευμένη και έχει στους ώμους της ένας χρέος που δεν θα μπορέσει ποτέ να αποπληρώσει. Η οικονομία της είναι διαλυμένης και παράλληλα υπάρχει και μια ανθρωπιστική κρίση. Οι μεταρρυθμίσεις είναι εντελώς εκτός θέματος στο παρόν στάδιο».

Και συνεχίζει ο Ιρλανδός καθηγητής: Η εντολή που πήρε η νέα ελληνική κυβέρνηση εξουδετερώθηκε από την αδιαλλαξία της Ευρωζώνης και ιδιαιτέρως του Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, τον περασμένο Φεβρουάριο. Αυτή είναι η δημοκρατία τους. Ο Σόιμπλε προειδοποίησε την Αθήνα να μην αμφισβητήσει το πλαίσιο των ισχυουσών συμφωνιών. Ο αέρας της απελπισίας φαίνεται από το γεγονός ότι η Ελλάδα ξύνει τον πάτο για να πληρώσει μισθούς και συντάξεις και παράλληλα να αποπληρώσει τις ληξιπρόθεσμες δανειακές υποχρεώσεις της».

Πνίγεται από φίλους

Κατά τον κ. Κινσέλα, η Ελλάδα πνίγεται από τις κοινοτοπίες των «φίλων» της, για να παραμείνει στο ευρώ. Οι ίδιοι «φίλοι» της ζητούν να προχωρήσει σε μεταρρυθμίσεις. Το σύνολο είναι ατιμωτικό, όπως λέει χαρακτηριστικά. «Καταστρέφει σοβαρά την Ευρώπη. Είναι επίσης βαθιά ατιμωτικό για τους ανθρώπους που γαλουχήθηκαν με την ευρωπαϊκή κουλτούρα. Η Ελλάδα αιμορραγεί σε ανθρώπους, κεφάλαιο και ηθική».
Η κριτική που ασκεί στους Ευρωπαίους είναι συγκεκριμένη: «Η εμμονή τους με τον ''ηθικό κίνδυνο'' τους επιτρέπει να δουν την Ελλάδα να επιβάλλει ελέγχους κεφαλαίων, δίχως να αντιλαμβάνονται την ειρωνεία για το τι χρήμα μένει στο σύστημα. Φαίνονται να είναι αποφασισμένοι να πάρουν ένα γεωπολιτικό ρίσκο και να αναβιώσει η παραδοσιακή σχέση της Ελλάδας με τη Ρωσία, ενώ την ίδια στιγμή ανησυχούν για την αυξανόμενη ένταση μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας».

Έπρεπε να φύγει πριν από τρία χρόνια

Η άποψη του κ. Κινσέλα είναι ότι η Ελλάδα έπρεπε να είχε εγκαταλείψει το ευρώ πριν από τρία χρόνια. Τότε θα είχε γίνει μια ομαλή έξοδος. Το κόστος της παραμονής είναι τώρα μεγαλύτερο, από εκείνο της εξόδου σε κατάλληλο χρόνο. Όσο για το μύθος ενός Αρμαγεδδώνα που πλήξει όλη την Ευρώπη σε περίπτωση ενός Grexit, λέει πως εναι αυτό ακριβώς – ένας μύθος.
«Το έχει τεκμηριώσει πολύ καλά ο καθηγητής Τζότζεφ Στίγκλιτς. Οι αγορές που είναι συνένοχες για τις αδυναμίες των ελληνικών δημόσιων οικονομικών, θα βγάλουν περισσότερα χρήματα. Οι θυσίες του ελληνικού λαού, τελικά, θα ωφελήσουν τη δική τους οικονομία και τους ισολογισμούς των μεγάλων ιδρυμάτων»...
iefimerida.gr

Σταθάκης: Συμφωνία με τους εταίρους ...


...στις αρχές της επόμενης εβδομάδας ...
«Αρχές τις επόμενης εβδομάδας θα έχουμε συμφωνία στο πακέτο των μεταρρυθμίσεων που προτείνει η ελληνική κυβέρνηση και στη ροή της χρηματοδότησης αναφορά με το πρόγραμμα και τη διαδικασία που θα συμφωνηθεί» είπε ο υπουργός Οικονομίας Γιώργος Σταθάκης, μιλώντας στην...
 εκπομπή του Παπαδάκη.
«Είναι σαφές ότι η νέα συμφωνία δεν αποτελεί συνέχεια του προηγούμενου συστήματος, 20 Φεβρουαρίου είναι η αφετηρία, αυτό προβλέπει ελληνικό πρόγραμμα και μία διαδικασία που θα οδηγήσει στην αξιολόγηση με βάση το νέο πρόγραμμα της κυβέρνησης και δεύτερο οριστική συμφωνία τον Ιούνιο».
Για το θέμα των κόκκινων δανείων ο υπουργός είπε ότι η κυβέρνηση προετοιμάζει σχέδιο για την διευκόλυνση των δανειοληπτών με ίδρυση δημόσιου φορέα που θα απορροφήσει κόκκινα δάνεια υπερχρεωμένων νοικοκυριών. 

Ο Σημίτης μίλησε στις Βρυξέλλες και για... Κατρούγκαλο...

Ο Σημίτης μίλησε στις Βρυξέλλες και για... Κατρούγκαλο
Προβληματισμένος για το μέλλον της Ελλάδας σε μια Ευρώπη που μεταλλάσσεται, εμφανίστηκε, μιλώντας την Τρίτη στις Βρυξέλλες, ο Κώστας Σημίτης.

Δήλωσε, πως οι προσπάθειες της κυβέρνησης Τσίπρα να αλλάξουν οι κανόνες στις σχέσεις της Ελλάδας με την ευρωζώνη ουδέν απέδωσαν και ότι επί της ουσίας ήταν, όπως αναφέρει, χαμένος χρόνος, το κόστος του οποίου επωμίζεται ο Έλληνας πολίτης.

Δήλωσε πεπεισμένος ότι αν δεν καταπολεμηθούν «τα πελατειακά δίκτυα και η συντεχνιακή νοοτροπία» η Ελλάδα «δεν θα υπερβεί τις υστερήσεις της», ενώ εξαιρετικά αιχμηρός ήταν τόσο για το σύστημα απονομής της δικαιοσύνης στη χώρα όσο και για τη στάση μερίδας του δικηγορικού σώματος.

«Αυτός ο κύριος που ήταν δικηγόρος και έγινε υπουργός υπέγραφε συμφωνητικά που σε άλλες χώρες της Ευρώπης απαγορεύονται εκ του νόμου» ανέφερε μεταξύ των άλλων, σύμφωνα με τον “Μικροπολιτικό”, για την υπόθεση Κατρούγκαλου ο πρώην πρωθυπουργός , ο οποίος δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στις ευθύνες των Ελλήνων δικαστών.

Η ομιλία Σημίτη στις Βρυξέλλες έγινε στο πλαίσιο δείπνου που διοργάνωσε το Δίκτυο Ελλήνων Βελγίου Αργώ.

Πηγή  : "Τα Νέα"

Γυρολόγοι – Αερολόγοι…

Μας ‘πρηξαν με τους "ειδικούς"…

Δε λέμε, τραγωδία! 150 ψυχές χάθηκαν. 
Aλλά από την άλλη, η υπερβολή των καναλιών με διάφορους πιθανούς και απίθανους τύπους, ειδικούς – της αεροπλοΐας και της αερολογίας – έχουν...
(όπως βλέπουμε και από τα email που μας στέλνουν) ενοχλήσει το τηλεοπτικό κοινό.
Γιατί λένε τα ίδια και τα ίδια και τα επαναλαμβάνουν από δελτίο σε δελτίο και από κανάλι σε κανάλι.
Επίσης, είναι υπερβολικός και ο χρόνος – που ξεπερνά την μισή ώρα – που διαθέτουν τα κανάλια σ’ αυτό το θέμα, την στιγμή, που δεν έχουν να προσφέρουν νέα ειδησεογραφικά στοιχεία…
 

Σκληρό πόκερ 5 ημερών από τους πιστωτές...

Αντίστροφη μέτρηση 5 ημερών ξεκινά από σήμερα για να "ξεκλειδώσει" το deal Αθήνας – Ευρώπης, ένα deal που...
διαμορφώνεται και πάλι με όρους σκληρού πόκερ από την πλευρά των πιστωτών.
Εταίροι και θεσμοί δείχνουν αποφασισμένοι να επιμείνουν μέχρι τέλους στην γραμμή της ασφυξίας και, με την κλεψύδρα της ελληνικής ρευστότητας να αδειάζει, κλείνουν κάθε «τεχνική» εναλλακτική δίοδο χρηματοδότησης: Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα αυξάνει μεν το όριο του ELA για τις τράπεζες στα 71 δις αλλά απαγορεύει την αγορά κρατικών εντόκων με τα κεφάλαια αυτά, EuroWorkingGroup και EFSF κάνουν «μπαλάκι» το ελληνικό αίτημα για την επιστροφή του 1,2 δις του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας με την επίκληση «νομικού κενού» και σύσσωμοι οι θεσμοί διαμηνύουν πως η μόνη λύση για να έχει ρευστό η χώρα μετά τα μέσα Απριλίου είναι η πολιτική συμφωνία στο Eurogroup.
Υπό το κλίμα αυτό, το Bloomberg μεταδίδει ότι η Αθήνα «πήρε προθεσμία» έως τη Δευτέρα για να παρουσιάσει την περίφημη λίστα των μεταρρυθμίσεων, ενώ και ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας στη συνομιλία που είχε με τον πρόεδρο της Κομισιόν Ζαν Κλοντ Γιούνκερ επιβεβαίωσε πως το ελληνικό πακέτο θα κατατεθεί έως τις αρχές της επόμενης εβδομάδας.
Η τακτική των δανειστών είναι καθαρή και, παρά την πολιτική γραμμή εξομάλυνσης Βερολίνου – Αθήνας, δείχνει ότι ο πιστωτικός εκβιασμός θα συντηρηθεί μέχρι τέλους προκειμένου να πιεστεί η ελληνική πλευρά για τις μέγιστες δυνατές υποχωρήσεις στη λίστα των μεταρρυθμίσεων. Στίγμα επ’ αυτού έσπευσε να δώσει και ο εκπρόσωπος του γερμανού υπουργού Οικονομικών Μάρτιν Γιέγκερ δηλώνοντας ότι η Ελλάδα μπορεί μεν να αλλάξει όποια μέτρα επιθυμεί στη λίστα των μεταρρυθμίσεων αλλά, στο τέλος, οι αριθμοί και το δημοσιονομικό αποτέλεσμα πρέπει να είναι το ίδιο.
Η ελληνική κυβέρνηση αντιμετωπίζει την κλιμάκωση της πίεσης με ψυχραιμία αλλά και με επιφυλακτικούς τόνους: «Συμφωνήσαμε ότι η ελληνική κυβέρνηση θα παραδώσει στους θεσμούς μια ολοκληρωμένη και συγκεκριμένη λίστα μεταρρυθμίσεων», ανέφεραν κυβερνητικές πηγές μετά τη χθεσινή συνεδρίαση του EuroWorkingGroup προσθέτοντας: « Οι δύο πλευρές συμφώνησαν πως υπάρχει πρόοδος στα τεχνικά κλιμάκια στην Αθήνα, ενώ οι συσκέψεις για την οριστικοποίηση των μεταρρυθμίσεων θα γίνονται στο “Brussels Group” το οποίο θα συγκληθεί σύντομα και παράλληλα με τις συναντήσεις των τεχνικών κλιμάκιων στην Αθήνα».
Τα χρονικά περιθώρια, ωστόσο, είναι πλέον οριακά και η κρίσιμη συνεδρίαση του Eurogroup δεν μπορεί να γίνει πολύ πέραν της 3ης Απριλίου με δεδομένο ότι οι αντοχές των ελληνικών κρατικών ταμείων υπολογίζεται ότι φθάνουν περίπου έως τα μέσα του επόμενου μήνα.
Σύμφωνα με τους Financial Times, που επικαλούνται πηγές από Αθήνες και Βρυξέλλες, το ελληνικό Δημόσιο μετά την πληρωμή 1,7 δις ευρώ σε μισθούς και συντάξεις στο τέλος Μαρτίου δεν θα έχει τη δυνατότητα να ανταποκριθεί και στην αποπληρωμή της δόσης των 448 εκατομμυρίων ευρώ στο ΔΝΤ στις 9 Απριλίου. Ο Απρίλιος είναι συνολικά σκληρός μήνας, καθώς πέραν του ΔΝΤ μέσα στο πρώτο δεκαπενθήμερο πρέπει να ανανεωθούν και έντοκα γραμμάτια ύψους 2,4 δις ευρώ, εγχείρημα αρκετά δύσκολο μετά και το «απαγορευτικό» της ΕΚΤ προς τις ελληνικές τράπεζες...
tvxs.gr