Τετάρτη, 30 Σεπτεμβρίου 2015

Εντός δεκαημέρου διαθέσιμα στην αγορά τα παιδικά εμβόλια που παρατηρείται έλλειψη

Φωτογραφία αρχείου
Εντός δεκαημέρου διαθέσιμα στην αγορά τα παιδικά εμβόλια που παρατηρείται έλλειψη


Εντός του επόμενου δεκαημέρου θα έχει λυθεί το πρόβλημα έλλειψης εμβολίων που παρατηρείται στην ελληνική αγορά, όπως διαβεβαιώνουν οι εκπρόσωποι της φαρμακοβιομηχανίας την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Υγείας, μετά από συνεργασία με τον Εθνικό Οργανισμό Φαρμάκων (ΕΟΦ), τον Πανελλήνιο Φαρμακευτικό Σύλλογο (ΠΦΣ) και τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Υγείας, η πολιτική ηγεσία ήρθε σε συνεννόηση με εκπροσώπους της φαρμακοβιομηχανίας, οι οποίοι διαβεβαίωσαν ότι το προσωρινό πρόβλημα παραγωγής - στο οποίο οφείλεται η έλλειψη των σκευασμάτων στη χώρα μας - αντιμετωπίζεται και τα εμβόλια θα είναι διαθέσιμα εντός του επόμενου 10ημέρου. 

tanea.gr

Τις πρώτες αεροπορικές επιδρομές στη Συρία εξαπέλυσε η Ρωσία

Τις πρώτες αεροπορικές επιδρομές στη Συρία εξαπέλυσε η Ρωσία

Υπέρ πάντων οι μεταρρυθμίσεις…

και μετά η αναδιάρθρωση του χρέους…
 Η Λαγκάρντ κατά τη διάρκεια της μισής ώρας που τα είπαν (εθιμοτυπικά) με τον Γ. Σταθάκη, επανέλαβε τα όσα κι ο Ομπάμα είπε στον Τσίπρα. Κάντε πρώτα τις μεταρρυθμίσεις και μετά μιλάμε για την αναδιάρθρωση του χρέους.

Ταυτόχρονα, το…
μήνυμα προς τους Ευρωπαίους, όπως μετέδωσε ο Μιχάλης Ιγνατίου, είναι, πως το Ταμείο θα πάρει μέρος στη χρηματοδότηση της Ελλάδας εφόσον μείνει ικανοποιημένο από μία γενναία αναδιάρθρωση του χρέους.

«Φαύλος» κύκλος…
 

«Φαύλος»...
όπως καί -κατά μίαν άλλη εκδοχή- ότι : είναι «Φαύλων» ο κύκλος...
D.N.A. 
(είναι στό D.N.A. μας, άλλωστε...!)

Ο Μεϊμαράκης ανοίγει τα χαρτιά του - Αύριο οι ανακοινώσεις...

Αύριο θα παραχωρήσει συνέντευξη Τύπου ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης, σχετικά με τη διαδικασία διαδοχής της Νέας Δημοκρατίας...

Η υποψηφιότητα του κ. Μεϊμαράκη θεωρείται σχεδόν βέβαιη, ωστόσο με ενδιαφέρον αναμένονται οι ανακοινώσεις του και για τη διαδικασία που θα ακολουθηθεί για τις εσωκομματικές εκλογές.

Ο διευθυντής του γραφείου του προέδρου της ΝΔ, Σωτήρης Κορομάντζος ζήτησε και παρέλαβε από τον ειδικό γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής τον κατάλογο των μελών της Π.Ε και των συνέδρων του τελευταίου τακτικού συνεδρίου καθώς και αναλυτικές πληροφορίες για τη διαδικασία εκλογής, ενώ ήδη έχει συλλεγεί μεγάλος αριθμός υπογραφών, πλην περιφερειαρχών και βουλευτών.

Συνεργάτες του προέδρου της ΝΔ σημείωναν ότι ο κ. Μεϊμαράκης θέλει να «τρέξουν» γρήγορα οι διαδικασίες εκλογής της νέας ηγεσίας. «Όταν σε πέντε ημέρες γίνεται δημοψήφισμα και σε είκοσι ημέρες εθνικές εκλογές, εμείς γιατί να μην μπορούμε να κάνουμε εσωκομματικές εκλογές μεσα σε 10-15 ημερες;» τόνιζαν συνεργάτες του προέδρου της ΝΔ.

Από την πλευρά τους, κύκλοι του υποψήφιου Κυριάκου Μητσοτάκη σημείωναν ότι «οι εκλογές δεν είναι καλλιστεία» και επισήμαναν την ανάγκη διεξαγωγής των εκλογών για την ανάδειξη νέου προέδρου στις 15 Νοεμβρίου...
 

Ο πόλεμος των φατριών, το οικογενειακό σχίσμα και οι 4 μονομάχοι της ΝΔ...


tvxs.gr | 30 Σεπ. 2015

Υπόγεια σύγκρουση δύο πρώην προέδρων, εμφύλιο τζακιών και φατριών κι ένα ενδοοικογενειακό σχίσμα έχει αποφέρει μέχρι στιγμής η προεδρική κούρσα της Νέας Δημοκρατίας - μια κούρσα, της οποίας ο πρώτος γύρος ολοκληρώνεται την Παρασκευή με την επίσημη κατάθεση των υποψηφιοτήτων.
Με δεδομένο δε, ότι έως τώρα η γαλάζια παράταξη μάλλον παράγει περισσότερους προθύμους προέδρους απ' όσους μπορεί να καταναλώσει, η αφθονία στη δήλωση προθέσεων μάλλον δύσκολα θα μετατραπεί και σε απτές υποψηφιότητες, καθώς πολλοί εκ των δελφίνων δυσκολεύονται να βρουν τις 50 αναγκαίες υπογραφές.
 Σ' αυτό το σκηνικό, και με τις υπόγειες συγκρούσεις να μαίνονται, το κάδρο δείχνει πως η τελική αναμέτρηση μάλλον θα κριθεί μεταξύ τεσσάρων - των Βαγγέλη Μεϊμαράκη, Κυριάκου Μητσοτάκη, Απόστολου Τζιτζικώστα και, πιθανώς, 'Αδωνι Γεωργιάδη.  
Στο μέτωπο της τακτικής, τον ρυθμό εξακολουθεί να δίνει ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης, επιμένοντας να μην ανακοινώνει την υποψηφιότητά του έως ότου έχει στα χέρια του το μέγιστο δυνατό μήνυμα ισχύος: Στόχος του είναι να συγκεντρώσει μακράν τις περισσότερες υπογραφές στήριξης - γεγονός που, κατά πρόσωπα που συνομιλούν μαζί του - θα προσδώσει αυτομάτως στην υποψηφιότητά του δυναμική νίκης.  
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι... 
(Oλόκληρο τό ρεπορτάζ- ανάλυση τού tvxs.gr :  EΔΩ)

Και ψεύτης ο Γιούνκερ;...

Ζαν-Κλοντ ΓιούνκερToυλάχιστον από το 1997 το Λουξεμβούργο διευκόλυνε με μυστικές συμφωνίες μεγάλες επιχειρήσεις και ιδιώτες να φοροδιαφεύγουν και ο Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ το γνώριζε, παρότι σήμερα το αρνείται. Κόλαφο για τον κ. Γιούνκερ αποτελεί η προχθεσινή αποκάλυψη του γερμανικού «Der Spiegel» ότι ο σημερινός πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και επί 18 συναπτά έτη (1995-2013) πρωθυπουργός του Λουξεμβούργου είχε γνώση σελίδας, η οποία είχε αφαιρεθεί από οικονομική έκθεση του 1997. Η σελίδα αυτή αφορούσε τις περιβόητες μυστικές συμφωνίες (tax rulings) των φορολογικών αρχών του Λουξεμβούργου με μεγάλες επιχειρήσεις του κόσμου. Τυπικά, οι συμφωνίες αυτές ήταν εξηγήσεις των αρχών προς τις επιχειρήσεις για το πώς θα φορολογηθούν στην επικράτεια του Λουξεμβούργου. Επί της ουσίας όμως τα tax rulings ήταν μυστικές...

Yπογράφουμε με την Ελλάδα για τα 14 αεροδρόμια σε 3-6 μήνες...

ΒΕΒΑΙΗ Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ DEAL...
Βέβαιη ότι θα προχωρήσει στην υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων με την Ελλάδα μέσα στους επόμενους 3-6 μήνες είναι η γερμανική εταιρεία «Fraport», όπως...
δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Στέφαν Σούλτε.

Όπως μεταδίδει το Reuters, ο υπουργός Οικονομίας Γιώργος Σταθάκης δήλωσε τον Αύγουστο ότι το deal ύψους 1,2 δισ. ευρώ θα ολοκληρωθεί τον Μάρτιο (εντός εξαμήνου δηλαδή).

Η Ελλάδα επέλεξε την «Fraport» και τον ενεργειακό όμιλο Κοπελούζο, όπως προσθέτει το Reuters, ως τον προτιμητέο επενδυτή για τη λειτουργία 14 αεροδρομίων σε τουριστικούς προορισμούς, συμπεριλαμβανομένων της Κέρκυρας και της Σαντορίνης, στα τέλη της περασμένης χρονιάς. Πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες ιδιωτικοποιήσεις από την έναρξη της κρίσης...
iefimerida.gr

Σόιμπλε: Θα βγούμε ισχυρότεροι από το σκάνδαλο της VW


REUTERS/RALPH ORLOWSKI
Την εφαρμογή σημαντικών διαρθρωτικών αλλαγών στον όμιλο Volkswagen, έπειτα από το σκάνδαλο Dieselgate, προανήγγειλε ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας Βόλφγκανγκ Σόιμπλε. «Στο τέλος, τίποτε δεν θα θυμίζει την παλιά VW», είπε ο Σόιμπλε σε τοπική εφημερίδα αρνούμενος ότι το σκάνδαλο απειλεί τη γερμανική οικονομία ή τη Γερμανία ως επενδυτικό προορισμό. «Θα βγούμε ισχυρότεροι από αυτή την κρίση. Διδασκόμαστε από τις κρίσεις», τόνισε.
Ένα εκατ. αυτοκίνητα στη Γαλλία φέρουν το επίμαχο λογισμικό
Εν τω μεταξύ, η γαλλική θυγατρική της Volkswagen ανακοίνωσε σήμερα ότι περίπου ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα με κινητήρες ντίζελ που έχουν πωληθεί τα τελευταία χρόνια στη Γαλλία είναι εξοπλισμένα με το λογισμικό που επιτρέπει την εξαπάτηση των ελέγχων εκπομπής ρύπων.
Πρόκειται για 574.259 μοντέλα της Volkswagen, 189.322 Audi, 66.572 Skoda, 93.388 SEAT και 24.523 επαγγελματικά οχήματα Volkswagen, σύμφωνα με την ανακοίνωση.

Κατατέθηκαν οι πρώτες αγωγές στη Νότια Κορέα
  
EURONEWS
Στη Νότια Κορέα κατατέθηκαν οι πρώτες δύο αγωγές από ιδιοκτήτες αυτοκινήτων της Volkswagen και δεκάδες θα ακολουθήσουν την ερχόμενη εβδομάδα, όπως έγινε γνωστό από δικηγορική εταιρεία στη Σεούλ. «Οι πελάτες μας δεν θα είχαν ποτέ αγοράσει Volkswagen, αν γνώριζαν τα πραγματικά αποτελέσματα των ελέγχων εκπομπής ρύπων», δήλωσε εκπρόσωπος της Barun Law, ο οποίος θεωρεί ότι η συμπεριφορά της εταιρείας αποτελεί αισχροκέρδεια από ποινικής απόψεως.
Αναμένεται ότι οι ενάγοντες θα ζητήσουν την ακύρωση της αγοράς του αυτοκινήτου τους, επιστροφή του τιμήματος, καθώς και την καταβολή αποζημίωσης ανάλογα με την παλαιότητα του οχήματος.
Περί τα 59.000 αυτοκίνητα της Volkswagen εξοπλισμένα με το επίμαχο λογισμικό κυκλοφορούν στη Νότια Κορέα.
από naftemporiki.gr

Σταθάκης-Λαγκάρντ συζήτησαν και για την αναδιάρθρωση του χρέους...

Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο είναι έτοιμο να συνεργαστεί με τις ελληνικές αρχές για την προώθηση των μεταρρυθμίσεων όπως ανέφερε, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, η...
γενική διευθύντρια του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ), Κριστίν Λαγκάρντ στον υπουργό Οικονομίας Γιώργο Σταθάκη.

Ο κ. Σταθάκης συνοδεύει τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα στην Νέα Υόρκη και χθες Τρίτη ταξίδεψε στην Ουάσιγκτον για να συναντηθεί με την κυρία Λαγκάρντ.

Η συνάντηση που έγινε αργά το βράδυ της Τρίτης αποτελούσε την πρώτη επαφή της επικεφαλής του ΔΝΤ με τη νέα ελληνική κυβέρνηση και πληροφορίες αναφέρουν ότι συζητήθηκαν οι τελευταίες εξελίξεις στην οικονομία της χώρας μας, η ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών, το χρέος και η πορεία προς την ανάκαμψη της οικονομίας ενώ επισημάνθηκε από ελληνικής πλευράς η ανάγκη λήψης μέτρων κοινωνικής συνοχής.

Στην συνάντηση, συμμετείχε από πλευράς ΔΝΤ και ο διευθυντής Ευρώπης του Ταμείου Πολ Τόμσεν, ενώ από ελληνικής πλευράς συνόδευαν τον υπουργό ο πρέσβης Χρίστος Παναγόπουλος και ο Μιχάλης Ψαλιδόπουλος, που αντιπροσωπεύει την Ελλάδα στο ΔΝΤ...
tanea.gr

Τσίπρας: Βρήκαμε πιο ευήκοα ώτα στην Ουάσιγκτον...

Τσίπρας: Βρήκαμε πιο ευήκοα ώτα στην Ουάσιγκτον απ΄ ότι στις Βρυξέλλες - Media
... απ΄ ότι στις Βρυξέλλες...
Συνάντηση με προέδρους και παράγοντες οργανισμών της Ομογένειας είχε χθες βράδυ, στη διάρκεια δεξίωσης που διοργανώθηκε προς τιμήν του, ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας στο Γενικό Προξενείο της Ελλάδας στη Νέα Υόρκη. 
Κατά την ομιλία του ο Έλληνας πρωθυπουργός τόνισε ότι...
κατά τη διάρκεια της διαπραγμάτευσης υπήρξε ανοιχτή συνεργασία με τις ΗΠΑ. «Στην Ουάσιγκτον η ελληνική κυβέρνηση βρήκε πολύ πιο ευήκοα ώτα απ' ότι στις Βρυξέλλες, για την ανάγκη να υπάρξει μία δίκαιη διευθέτηση της κρίσης και αναγκαία απομείωση του δυσβάσταχτου και μη βιώσιμου δημόσιου χρέους που συσσωρεύτηκε όλα αυτά τα χρόνια» είπε ο Αλέξης Τσίπρας.

Ο κ. Τσίπρας χαρακτήρισε τους ομογενείς «καλύτερους πρεσβευτές του Ελληνισμού στις ΗΠΑ», μια χώρα η οποία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο παγκοσμίως και σ' όλες τις κρίσιμες αποφάσεις που αφορούν και το μέλλον του τόπου μας».

Ο πρωθυπουργός ευχαρίστησε εκ μέρους του ελληνικού λαού τους ομογενείς για τις ακατάπαυστες προσπάθειές τους για πολλά χρόνια, για την υπεράσπιση των εθνικών συμφερόντων και το γεγονός ότι αποτελούν τον σημαντικότερο πρεσβευτή των συμφερόντων αυτών.

«Ξέρω πάρα πολύ καλά ότι οι Έλληνες της διασποράς και οι ομογενείς μας στις ΗΠΑ έχουν μεγαλύτερη έγνοια για την πατρίδα και τα τεκταινόμενα, απ' ότι κι εμείς που μένουμε στην Ελλάδα» είπε ο κ. Τσίπρας, που δεσμεύθηκε απέναντί τους για αξιοποίηση της δράσης και της παρουσίας τους, με στόχο τον καλύτερο συντονισμό για την υπεράσπιση της δυνατότητας της παρουσίας των ομογενών στα κέντρα λήψης των αποφάσεων της Αμερικής, προς όφελος της εθνικής προσπάθειας.

Μιλώντας για την οικονομική κρίση που πλήττει τα τελευταία χρόνια την Ελλάδα, ο Αλέξης Τσίπρας ανέφερε ότι...

DW: Γιατί το πετρέλαιο είναι φθηνότερο από τη βενζίνη;



REUTERS/BERNADETT SZABO
Μια ματιά στα πρατήρια καυσίμων της Γερμανίας επιβεβαιώνει αμέσως του λόγου το αληθές. Η βενζίνη είναι σαφώς πιο ακριβή από το πετρέλαιο κίνησης. Σε βενζινάδικο της Βόννης το πετρέλαιο κόστιζε χθες, Τρίτη 1,06 ευρώ ανά λίτρο, ενώ η βενζίνη κόστιζε 1,29 ευρώ.
Σε αντίθεση με τις ΗΠΑ, στη Γερμανία αλλά και σε πολλές άλλες ευρωπαϊκές χώρες η βενζίνη είναι πιο ακριβή από το πετρέλαιο κίνησης. Οι λόγοι είναι κυρίως φορολογικής φύσης. Γιατί όμως;
Μια ματιά στα πρατήρια καυσίμων της Γερμανίας επιβεβαιώνει αμέσως του λόγου το αληθές. Η βενζίνη είναι σαφώς πιο ακριβή από το πετρέλαιο κίνησης. Σε βενζινάδικο της Βόννης το πετρέλαιο κόστιζε χθες, Τρίτη 1,06 ευρώ ανά λίτρο, ενώ η βενζίνη κόστιζε 1,29 ευρώ.
Αυτό οφείλεται κυρίως στον φόρο πετρελαίου. Ανά λίτρο ντίζελ ο φόρος είναι 47 σεντ, ενώ ανά λίτρο βενζίνης είναι 65 σεντ. Όπως λέει ο εκπρόσωπος της γερμανικής Λέσχης Αυτοκινήτου ADAC Γιούργκεν Άλμπρεχτ, «πρόκειται για διαφορά 18 σεντ, στα οποία έρχεται να προστεθεί και ο ΦΠΑ. Συνολικά λοιπόν η διαφορά έγκειται στα 22 σεντ περίπου ανά λίτρο».

  Πρός χάριν του εμπορίου
Ο Γερμανός νομοθέτης αποδίδει το φορολογικό αυτό όφελος υπέρ του πετρελαίου στην ευρωπαϊκή μεταφορά εμπορευμάτων. Τα φορτηγά αυτοκίνητα αλλά και οι ατμομηχανές εμπορικών αμαξοστοιχιών χρειάζονται ντίζελ για να κινηθούν και, όπως σημειώνει ο ειδικός, «η μεταφορά εμπορευμάτων είναι ένας ανταγωνιστικός κλάδος. Και άλλες χώρες έχουν παρόμοιες διαφορές στη φορολόγηση».
Προκειμένου να υπάρχει μια εξισορρόπηση και να μην ωφελούνται οι κάτοχοι Ι.Χ. από ένα φορολογικό πλεονέκτημα το οποίο επινοήθηκε για το εμπόριο, τα τέλη κυκλοφορίας για συγκεκριμένα πετρελαιοκίνητα Ι.Χ. είναι υψηλότερα από τα βενζινοκίνητα. Σε αυτό προστίθεται ότι τα πετρελαιοκίνητα είναι πιο ακριβά ήδη κατά την παραγωγή τους, και αυτό συνήθως κατά μερικές χιλιάδες ευρώ.
Εάν συμφέρει ή όχι η αγορά πετρελαιοκίνητου εξαρτάται περισσότερο από τα χιλιόμετρα που διανύει ο κάτοχος. Κατά μέσο όρο τα γερμανικά Ι.Χ. διανύουν περί τις 12.000 χλμ. ετησίως. Όσοι διανύουν περισσότερα, για παράδειγμα εταιρικά αυτοκίνητα ή ταξί που συχνά ξεπερνούν τις 100.000 χλμ. τον χρόνο, εξοικονομούν με το πετρέλαιο πολλά χρήματα. Όσοι δεν κάνουν τόσα πολλά λοιπόν θα έπρεπε να προτιμήσουν τα βενζίνης.


από : Deutsche Welle
 naftemporiki.gr

Αυξάνονται κατακόρυφα οι πωλήσεις πετρελαιοκίνητων* (καί στήν Ελλάδα)

Πρόσφατα στατιστικά στοιχεία ωστόσο δείχνουν ότι τα πετρελαιοκίνητα γίνονται όλο και πιο δημοφιλή. Ενώ το 1999 η ταξινόμηση νέων Ι.Χ. αφορούσε κατά μόλις 22% τα πετρελαιοκίνητα, πέρυσι το ποσοστό είχε εκτιναχθεί στο 47%.
Από καθαρά οικονομική σκοπιά η αγορά πετρελαιοκίνητου δεν φαίνεται να έχει νόημα, δεδομένου ότι ο αριθμός των διανυθέντων χιλιομέτρων ανά αυτοκίνητο στη Γερμανία μειώνεται συνεχώς. Οι λόγοι που όλο και πιο πολλοί προτιμούν το πετρέλαιο είναι περισσότερο ψυχολογικής φύσης, εκτιμά ο ειδικός της ADAC.
«Οι τιμές των καυσίμων αυξάνονταν συνεχώς όλα τα προηγούμενα χρόνια, οι μειωμένες τιμές το τελευταίο διάστημα είναι η εξαίρεση. Έτσι το ενδιαφέρον στράφηκε στην κατανάλωση και τα καύσιμα. Και επειδή τα πετρελαιοκίνητα καταναλώνουν λιγότερα ανά χλμ., φαίνονται σε πολλούς αγοραστές πιο ελκυστικά», εξηγεί.
Το σκάνδαλο με τις παραποιημένες τιμές καυσίμων της VW επανέφερε στο προσκήνιο την όλη συζήτηση για τα πετρελαιοκίνητα. Ο γερμανικός περιβαλλοντικός σύνδεσμος Deutsche Umwelthilfe (DUH) υποστηρίζει ότι η γερμανική κυβέρνηση ήταν εδώ και χρόνια ενήμερη για την τακτική της VW.
O διευθυντής του συνδέσμου Γιούργκεν Ρας μάλιστα εκτιμά ότι τα φορολογικά πλεονεκτήματα που συνοδεύουν το πετρέλαιο κίνησης είναι άλλη μια απόδειξη για την «φιλική προς την αυτοκινητοβιομηχανία πολιτική» που ακολουθείται. «Η αυτοκινητοβιομηχανία παρουσιάζει το ντίζελ ως την τεχνολογία του μέλλοντος. Το ντίζελ θεωρείται κορυφαία γερμανική τεχνολογία, την οποία δεν μπορεί να ανταγωνιστεί κανείς», λέει ο ειδικός, παραπέμποντας στην κατακόρυφη αύξηση στις πωλήσεις SUV στη Γερμανία.
«Νομίζει κανείς ότι είμαστε μια χώρα δασοφυλάκων. Οδεύουμε προς ταξινόμηση ενός εκατομμυρίου νέων SUV κάθε χρόνο». Γι΄ αυτό και ο ίδιος προτείνει έναν διαφορετικό τρόπο φορολόγησης που θα γίνεται στη βάση των εκπομπών ρύπων, όπως συμβαίνει στην Ελβετία ή στις σκανδιναβικές χώρες. Διότι για να βελτιωθεί η ποιότητα του αέρα, όπως λέει, θα πρέπει να μειωθεί ο αριθμός των πετρελαιοκίνητων οχημάτων στους δρόμους.
Πηγή: Deutsche Welle
από naftemporiki.gr

*Σημείωση "Νέας Μυκόνου" : Tό άρθρο αναφέρεται στή Γερμανική αγορά. Αυτή είναι η τάση διεθνώς. Η ποσοστιαία αύξηση τών πωλήσεων πετρελαιοκίνητων ΙΧ αυτοκινήτων ισχύει -σέ γενικές γραμμές- καί στήν Ελλάδα.

Ομάδα Σκύλων Ελληνικής Αστυνομίας (VIDEO)

H ικανότητες τών σκύλων εργασίας στήν υπηρεσία τού νόμου

Σκίτσο του Μιχάλη Κουντούρη

                                                                                                                       από τήν ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ

Συναντήσεις Τσίπρα στίς Η.Π.Α.

Με τις διευθυντικές ομάδες των Wall Street Journal και New York Times συναντάται ο Τσίπρας

tvxs.gr 21:44 | 29 Σεπ. 2015
Με τις δύο διευθυντικές ομάδες των Wall Street Journal και New York Times συναντάται απόψε ο Αλέξης Τσίπρας, ο οποίος βρίσκεται για τρίτη ημέρα στις ΗΠΑ.