Τρίτη, 5 Αυγούστου 2014

Γιγάντιος ροφός αφοπλίζει ψαροντουφεκά και του κλέβει τη λεία!


Την ώρα που ένας ψαροντουφεκάς ψάρευε σε βάθος 25 μέτρων σε θαλάσσια περιοχή στα ανοιχτά της Φλόριντα στις ΗΠΑ, τον πλησίασε ένας τεράστιος ροφός και πριν προλάβει να απομακρυνθεί του άρπαξε το βατραχοπέδιλο και τον αφόπλισε παίρνοντάς του το ψαροντούφεκο μαζί με το ψάρι που είχε καμακώσει.
 matrix24

Τουριστικά παιχνίδια: Μια δωρεάν διαφήμιση



Δημήτρης Μάρδας
Ένα ωραίο πρόσωπο στην ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού είναι σαφώς καλύτερο από ένα κεφάλι με απεριποίητο μαλλί και γένι. Ένα ντελικάτο πρόσωπο όμως, αν και θεωρείται ως απαραίτητη προϋπόθεση, δεν αποτελεί και την ικανή συνθήκη της επιτυχίας.
Γαλάζια θάλασσα, αμμουδιές και καυτό ήλιο προσφέρουν όλες οι ανταγωνίστριες της Ελλάδας χώρες της Μεσογείου. Η θάλασσα που περιβρέχει την Τουρκία είναι επίσης το Αιγαίο, το ανατολικό του μέρος… Σε τι διαφέρει όμως από το κεντρικό και δυτικό Αιγαίο; Σε τίποτα απολύτως!. Η διαφορά έγκειται στη γη που αγγίζει το Αιγαίο, στην ιστορία και τον πολιτισμό που αναδεικνύει!
Και δυστυχώς, αυτό το σημαντικό πλεονέκτημα το αφήνουμε ανεκμετάλλευτο ή το αφήνουμε στα χέρια άλλων να το προβάλλουν. Πριν λίγα χρόνια ο Τουρκικός Οργανισμός Τουρισμού διαφήμιζε τη γειτονική χώρα με τη βοήθεια μιας γιγαντοαφίσας που περιείχε εννέα φωτογραφίες. Οι τέσσερις από αυτές πρόβαλαν ελληνικά αρχαία και βυζαντινά μνημεία. Εμείς προβάλουμε τη Μύκονο… την Πάρο… κάποιες αμμουδιές,  κάποιον να… παιδεύεται στη θάλασσα με ένα σκάφος…!
Τι θα μπορούσε να γίνει; Οτιδήποτε άλλο εκτός από τα τετριμμένα και τις πανάκριβες διαφημίσεις, που επιδιώκουν να πείσουν τους Έλληνες ότι η Ελλάδα είναι μια μοναδική χώρα προορισμού! Να υπενθυμίσουμε, πριν παρουσιάσουμε κάποιες σκέψεις,  το ακόλουθο γεγονός: Όταν πραγματοποιήθηκε πριν λίγα χρόνια, μια επίδειξη μόδας παραμονές Καλοκαιριού –με κύρια προσκεκλημένη την Ορνέλα Μούτη– στον υπαίθριο χώρο εμπρός από το Πανεπιστήμιο των Αθηνών (επί της Πανεπιστημίου), το CNN παρουσίαζε το θέαμα εκείνο με φόντο τα κτήρια και τους αρχαϊκούς κίονες τους, υπό μορφή διαφημιστικών σποτ (χωρίς πληρωμή εκ μέρους μας) για αρκετό καιρό! Ήταν μια ζωντανή και διαρκής διαφήμιση της χώρας.
«Παίζοντας» με τον τουρισμό και μη δαπανώντας πολλά χρήματα, μπορούν να γίνουν πολλά, καθώς οι διεθνείς χορηγοί πάντοτε υπάρχουν! Ενδεικτικά δίνονται κάποιες λύσεις, υπό μορφή παιγνιδιών.
Πρώτο Παιχνίδι: ...