Σάββατο, 20 Σεπτεμβρίου 2014

H κυρία Λουκά αποκάλυψε, ποιος είναι ο πατέρας της "Γκα-γκά"!...


Στην αρχή, θα την πέρασαν για μία ακόμη fun της Lady "Γκα-γκά" που βρέθηκε έξω από την "Μεγάλη Βρεταννια",  για να δει το... είδωλο της.
Γρήγορα, όμως, κατάλαβαν, πως, η Ελενη Λουκά πήγε εκεί αγριεμένη...
Τι...
της φώναξε? Διαβάστε:
«Έρχεται το τέλος, είσαι το όργανο του Διαβόλου, το όργανο του Σατανά, ο πατέρας σου είναι ο Σατανάς, υπάρχει Θεός. Λογαριάζεις χωρίς τον ξενοδόχο. Θα σου κάνω παγκόσμια μήνυση (!)».

Μάλιστα, φρόντισε να τα πει και στα αγγλικά για να την καταλάβει: «Lady Gaga out of Greece. devil Satan person. Your end is coming».
Αμήν...
 




Οι σοβαροί γελοίοι


Σκίτσο: Δημήτρης Χαντζόπουλος
                                                                                           Σκίτσο: Δημήτρης Χαντζόπουλος
Νίκος ΔήμουΝίκος Δήμου
  Έχουμε μία γελοία λέξη με την οποία τους αποκαλούμε. «Γελοιογράφοι». Στην πραγματικότητα, τίποτα το γελοίο δεν υπάρχει στη γραφή σους. Είναι πικρή και συνήθως οδυνηρή.
Συνηθίζουμε δυστυχώς να συγχέουμε την σάτιρα με το ευθυμογράφημα. Κι όμως είναι αντίθετα είδη. Το ευθυμογράφημα χαρίζει ευθυμία και καλή διάθεση. Αλλά η σάτιρα πονάει. Όχι μόνον αυτούς που σατιρίζονται – αλλά και όλους μας, αφού συνήθως αφορά και το σύνολο. Μαστιγώνει και τσούζει.
Επειδή στην Ελλάδα καλές κουβέντες λέμε σπάνια (τόσο που, όταν επαινέσεις κάποιον, οι άλλοι σε κοιτάνε ύποπτα) σκέφθηκα να κάνω μία εξαίρεση και να γράψω εγκώμιο. Γι αυτούς τους ανθρώπους, που ιδιαίτερα τώρα, τα χρόνια της κρίσης, συνοδεύουν την επώδυνη καθημερινότητά μας, με το πικρόξινο σχόλιό τους.
Μεγαλώσαμε, εμείς οι παλιότεροι, με τον Αρχέλαο, τον Βασίλη Χριστοδούλου, τον Γάλλια – και την «Χοντρή» του «Θησαυρού». Πόσο ειδυλλιακά αφελείς φαίνονται σήμερα οι γελοιογραφίες τους – κι ας πέρασαν μέσα από καιρούς πίκρας. Πιο σκληροί ήταν ο Φωκίων Δημητριάδης και ο Κώστας Μητρόπουλος, που αειθαλής συνεχίζει.
Αλλά οι νεότεροι υπήρξαν πιο ουσιαστικοί και πιο ώριμοι. Γιάννης Ιωάννου, ΚΥΡ, και οι κομίστες (Καλαϊτζής και Σια) άνοιξαν άλλους δρόμους. Κι ο αυστηρός είρων Ανδρέας Πετρουλάκης, που συναντάω κάθε πρωί .
Ωστόσο τρεις είναι – για μένα – οι κορυφαίοι, που ξεπερνάνε πια τα όρια του σκίτσου-σχόλιου και μπαίνουν στο χώρο της σοβαρής δημιουργίας. Ο παλαιότερος Μποστ, ο νεότερος Αρκάς, και ο ολίγον νεότερος Δημήτρης Χαντζόπουλος.
Η απόλυτη τρέλα του Μποστ – που επεκτείνεται και στο πλάσιμο μίας νέας σατιρικής διαλέκτου, ο θανατηφόρος σαρκασμός του Αρκά (σε εικόνα και λόγο), και τα δραματικά σκηνικά που στήνει κάθε μέρα ο Χαντζόπουλος, είναι έργα τέχνης. Με κομμένη την ανάσα παρακολουθώ κάθε μέρα στα «Νέα» τις εικαστικές, λεκτικές και συνειρμικές ακροβασίες του τελευταίου.
Είναι σπουδαία προσφορά η καθημερινή τέχνη. Νομίζω πως εκφράζω και άλλους πολλούς, λέγοντας ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους μάστορες του κλαυσίγελου (ναι – ακόμα και σε αυτούς που ξέχασα).
protagon.gr

Genova : πρίν 44 χρόνια στήν piazza Matteotti...

Κώστας Γεωργάκης: Ο άνθρωπος που αυτοκτόνησε για την ελευθερία


Τα ξημερώματα της 19ης Σεπτεμβρίου 1970, η ομάδα οδοκαθαριστών που καθάριζε την πλατεία Ματεότι, στη Γένοβα, βρέθηκε μπροστά σε μια εικόνα που έμελλε να αποτελέσει την αρχή της διεθνούς αντίδρασης για τη χούντα στην Ελλάδα. Ένας νέος, τυλιγμένος στις φλόγες, έτρεχε μπροστά από το δικαστικό μέγαρο και φώναζε «Ζήτω η Ελλάδα, κάτω η δικτατορία». Αρνήθηκε την βοήθειά τους και πέθανε εννιά ώρες αργότερα, στο κοντινό νοσοκομείο. Το όνομά του ήταν Κώστας Γεωργάκης και γεννήθηκε, στις 23 Αυγούστου 1948.

Από την πρώτη στιγμή κατήγγειλε το καθεστώς και τις πρακτικές του. Τρεις μήνες πριν την αυτοκτονία του, αποκάλυψε ανώνυμα σε γενοβέζικο περιοδικό ότι άνθρωποι της Χούντας είχαν παρεισφρύσει στις ελληνικές φοιτητικές οργανώσεις στην Ιταλία. Λίγο καιρό αργότερα, δέχτηκε επίθεση από παρακρατικούς και, παρότι ενεργός φοιτητής, είχε πρόβλημα με την αναβολή της στρατιωτικής του θητείας. Παράλληλα, η οικογένειά του στην Κέρκυρα δεχόταν και αυτή τις πιέσεις του καθεστώτος.

Μέσα σε αυτό το κλίμα τρομοκρατίας, ο Γεωργάκης αποφάσισε πως έπρεπε να γίνει κάτι δραστικό, ώστε να ευαισθητοποιηθεί επιτέλους η Δύση για την πολιτική κατάσταση στην Ελλάδα. Χάρισε το αντιανεμικό του στην αρραβωνιαστικιά του, Ροζάνα, έγραψε μια επιστολή στον πατέρα του και, φορτώνοντας το αυτοκίνητό του με τρία μπουκάλια βενζίνη, ξεκίνησε για την πλατεία Ματεότι.


«Συγχώρεσε με γι' αυτό που έκανα και μην κλάψεις. Ο γιος σου δεν είναι ήρωας. Είναι άνθρωπος, όπως όλοι οι άλλοι, ίσως λίγο πιο φοβισμένος (...) Δεν θέλω να μπείτε σε κίνδυνο από τις πράξεις μου, αλλά δεν μπορώ να κάνω διαφορετικά, παρά να σκέφτομαι και να ενεργώ σαν ελεύθερο άτομο», γράφει ο ίδιος στο γράμμα του. Η κηδεία του έγινε στην Γένοβα στις 23 Σεπτεμβρίου.

Επικαλούμενη λόγους ασφαλείας και φοβούμενη πως μια τελετή στην μνήμη του θα γινόταν αφορμή για συλλαλητήριο, η Χούντα καθυστέρησε τέσσερις μήνες την επιστροφή της σωρού του. Στις 18 Ιανουαρίου του 1971, μέσα σε άκρα μυστικότητα έφτασε στην ιδιαίτερη πατρίδα του και τελικά θάφτηκε στο Α' δημοτικό Νεκροταφείο. Η θυσία του αναγνωρίστηκε στην Μεταπολίτευση, μετά την αποκατάσταση της δημοκρατίας. Στην Κέρκυρα υπάρχει πλατεία με το όνομά του και τον αδριάντά του.   

Ο Γεωργάκης είναι ο μοναδικός που αυτοκτόνησε σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την Χούντα και θεωρείται ο πρόδρομος των μετέπειτα φοιτητικών αντιδράσεων και της εξέγερσης του Πολυτεχνείου. Ο θάνατός του ήταν για την υπόλοιπη Ευρώπη η πρώτη απτή απόδειξη κοινωνικής αντίστασης στο δικτατορικό καθεστώς. Όπως είναι φυσικό, στην Ελλάδα το περιστατικό επισήμως αποσιωπήθηκε. Η είδηση όμως διαδόθηκε από στόμα σε στόμα. Λέγεται ότι το τραγούδι του Σαββόπουλου «Ωδή στον Γ. Καραϊσκάκη» είναι γραμμένο για τον Γεωργάκη, ενώ ο Νικηφόρος Βρεττάκος αναφέρεται στη θυσία του στο ποίημά του «Η Θέα του Κόσμου»: «.ήσουν η φωτεινή περίληψη του δράματός μας (.) στην ίδια λαμπάδα τη μία, τ' αναστάσιμο φως κι ο επιτάφιος θρήνος μας.».
 
Αν περάσει κανείς σήμερα από την πλατεία Ματεότι, πάνω σε μια μαρμάρινη κολώνα, θα βρει σκαλισμένη στα ιταλικά τη φράση «Η Ελλάδα θα σε θυμάται για πάντα».

«Γυμνή, κατακεκλιμένη»!

                                        
ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΤΣΙΧΛΙΑΣ
Τι κάνουν σε όλο τον κόσμο οι πολιτισμένες χώρες σε σχέση με την κινηματογραφική τέχνη και βιομηχανία; Διευκολύνουν, δίνουν κίνητρα, κάνουν δημόσιες σχέσεις, με λίγα λόγια κάνουν τα πάντα για να γυρίζονται ταινίες στις πόλεις τους. Γιατί άραγε; Επειδή έχει αποδειχθεί ότι πλην του όποιου τζίρου πραγματοποιείται και κάποιων θέσεων εργασίας, προκύπτει τεράστιο όφελος από την έμμεση προβολή. Τέτοιο που για να το αποκομίσει μια χώρα με κανονική διαφήμιση θα πρέπει να δαπανήσει ιλιγγιώδη ποσά.

Αντιθέτως στην Ελλάδα, με αρχαίους νόμους, γραφειοκρατία και εχθρικό φορολογικό καθεστώς, κάνουμε τα πάντα για να δυσκολεύουμε τους παραγωγούς. Ετσι μια χώρα που διαθέτει τόπους, νησιωτικούς και στεριανούς που είναι συνταρακτικά σκηνικά, προσελκύει ελάχιστες παραγωγές. Και όταν κάποιοι επιμένουν ελληνικά, καμιά φορά τους συλλαμβάνουμε και τους σέρνουμε στα δικαστήρια! Συνέβη με τον διεθνώς καταξιωμένο Γερμανό σκηνοθέτη Ματίας Λάνγκχοφ, ο οποίος ζήτησε και έλαβε άδεια για το γύρισμα σκηνών ενός ντοκιμαντέρ στο θέατρο της Επιδαύρου.

Είναι νύχτα λοιπόν της περασμένης Τετάρτης, το θέατρο και ο περιβάλλων χώρος χωρίς κόσμο. Το γερμανοελβετικό συνεργείο ετοιμάζεται, ενώ ο σκηνοθέτης καθοδηγεί τη Γαλλίδα ηθοποιό Νικόλ Μαρσί, η οποία θα υποδυθεί την Κίρκη με τον τρόπο του Λάνγκχοφ. Τους παρακολουθεί ο νυχτερινός αρχαιοφύλακας κρατώντας ανά χείρας την περίληψη του υποβληθέντος σενάριου. Λίγο πριν από τις δώδεκα, ανάμεσα στο πρώτο και το δεύτερο διάζωμα, ανάβουν τα φώτα του συνεργείου, οι κάμερες ξεκινούν και να σου η Κίρκη γυμνή! Εξαλλος ο φύλακας απαιτεί διακοπή του γυρίσματος, καθώς ενώπιόν του συντελείται προσβολή του μνημείου... Οι ξένοι αρνούνται και εκείνος βεβαίως καλεί την αστυνομία. Συνελήφθησαν όλοι και οδηγήθηκαν στο αστυνομικό τμήμα Αργολίδος. Υποβλήθηκαν μηνύσεις, κατασχέθηκε το κινηματογραφικό υλικό, ενώ κινητοποιήθηκαν τρεις πρεσβείες! Τερατώδες ρεζιλίκι. Το όργανο που πραγματοποίησε τη σύλληψη έγραψε στην αναφορά του για την προσβολή των αρχαίων λίθων: «...μια γυμνή γυναίκα κατακεκλιμένη και σε μίμηση ερωτικής εξάρσεως...». Ο Θεός να μας φυλάξει.
kathimerini.gr

Αστέρας Βουλιαγμένης : ΕΠΕΣΑΝ ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΜΕ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑΙΠΕΔ

Στα χέρια των Αράβων πέρασε ο Αστέρας Βουλιαγμένης

Στα χέρια των Αράβων πέρασε ο Αστέρας Βουλιαγμένης



Στα χέρια του επενδυτικού fund Jermyn Street Real Estate, το οποίο ελέγχεται κατά πλειοψηφία από αραβικά κεφάλαια, πέρασε ο Αστέρας Βουλιαγμένης, καθώς υπογράφηκε η σύμβαση για την πώλησή του.
Στην αγοράστρια εταιρεία, η οποία διαχειρίζεται κεφάλαια 2 δισ. ευρώ, μετέχουν δύο από τα κρατικά κεφάλαια του Αμπου Ντάμπι και του Κουβέιτ, άραβες επενδυτές, καθώς και η τουρκική Dogus Group.
Οπως ανακοίνωσε η Εθνική Τράπεζα, στις 17 Σεπτεμβρίου 2014 ολοκληρώθηκε η υπογραφή της σχετικής σύμβασης με πωλητές την Εθνική Τράπεζα και το Ταμείο Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου και αγοραστή την Apollo Investment HoldCo και την Jermyn Street Real Estate Fund IV LP ως εγγυητή.
Σημειώνεται ότι η Apollo Investment HoldCo είναι εταιρεία ειδικού σκοπού (SPV), 100% θυγατρική της Jermyn Street Real Estate Fund IV LP
Η ολοκλήρωση της συναλλαγής θα πραγματοποιηθεί μετά την ολοκλήρωση σχετικών προαπαιτούμενων συμβατικών όρων, οι οποίοι μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν την έκδοση και τη δημοσίευση του σχετικού Ειδικού Σχεδίου Χωρικής Ανάπτυξης Δημοσίου Ακινήτου στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Σημειώνεται ότι η αγοράστρια εταιρεία ήδη από τον Φεβρουάριο είχε ανακηρυχθεί ως προτιμώμενος επενδυτής για την πώληση της Αστήρ Παλλάς Βουλιαγμένης ΑΞΕ.

ΔΥΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΠΠΟΔΡΟΜΟ. Παράλληλα, δύο επενδυτικά σχήματα υπέβαλαν τελικώς δεσμευτικές προσφορές για τη χορήγηση του δικαιώματος για την αποκλειστική διοργάνωση και τη διεξαγωγή του αμοιβαίου ιπποδρομιακού στοιχήματος στην Ελλάδα για τα επόμενα 20 χρόνια. Συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ, οι δύο τελικοί υποψήφιοι θα είναι η κοινοπραξία που αποτελείται από την Ενωση Προσώπων Intralot (SPV No. 1) Ltd με την Intralot (SPV No.2) Ltd και η OPAP Investment Ltd.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ θα αποφασίσει στην επόμενη συνεδρίασή του, στις 23 Σεπτεμβρίου 2014, για την εγκυρότητα των προσφορών, έπειτα από εισήγηση των χρηματοοικονομικών και νομικών συμβούλων. Στη συνέχεια θα προχωρήσει στην αποσφράγιση των φακέλων των οικονομικών προσφορών.
tanea.gr

Για την Υποκρισία...

...της νεωτερικής εποχής και τον σύγχρονο Κυνισμό


Πέτρος Θεοδωρίδης
Υφίσταται μια αντιστοιχία μεταξύ των διαφορετικών αντιλήψεων του χρόνου και των ηθικών στάσεων: Η υποκρισία αντιστοιχούσε στο μοντέρνο ευθύγραμμο ανοδικό χρόνο και στη νεωτερική συνθετική εικόνα του κόσμου της νεωτερικότητας, η σύνταξη των επιχειρημάτων ήταν ιεραρχική, η επίκληση των καλώς προφάσεων συγκάλυπτε την κόλαση των προθέσεων.

Ένα παράδειγμα υποκρισίας που αφορούσε στην Αμερική του 17ου αιώνα αφηγείται ο Ν. Χώθορν στο μυθιστόρημά του "Thescarletletter" (1850). Μια νεαρή γυναίκα διαπράττει το αμάρτημα της μοιχείας και φέρνει στον κόσμο ένα κοριτσάκι. Μητέρα και κόρη εκτίθενται σε κοινή θεά πάνω στην εξέδρα ενώπιον όλης της κοινότητας, ενώ ο πάστορας καταδικάζει τη μοιχαλίδα.Η πρωταγωνίστρια στο εξής θα πρέπει να ζήσει με την κόρη της στο περιθώριο της κοινωνίας, σε ένα απόμερο σπίτι αρκούμενη στα ελάχιστα χρήματα που της δίνουν για τα κεντήματά της, υποχρεωμένη να φέρει πάντα στο στήθος ένα μεγάλο κόκκινο γράμμα, το «Μ» της μοιχαλίδας, για να θυμίζει το αμάρτημά της. Το δυναμικό ψυχολογικό στοιχείο, βρίσκεται στο γεγονός ότι ο πάστορας που τόσο βίαια την καταδικάζει και την ταπεινώνει, στην πραγματικότητα, είναι ο εραστής της γυναίκας και πατέρας της κόρης της. Αυτό ήταν η υποκρισία! 

Σόρος: Η Γερμανία να μην ξεχνά τα κουρέματα των χρεών της

Συνέντευξη

Δριμεία κριτική στην γερμανική λιτότητα και στον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει την ευρωπαϊκή κρίση χρέους η Γερμανίδα καγκελάριος, Άγκελα Μέρκελ, ασκεί ο μεγαλοεπενδυτής Τζορτζ Σόρος στο βιβλίο του «Το στοίχημα για την Ευρώπη» (εκδ. Πατάκη). Στο βιβλίο, που παρουσιάζεται εν είδει συνεντεύξεως με τον Γερμανό δημοσιογράφο, Γκρέγκορ Πέτερ Σμιτς, ο Σόρος προτείνει αλλαγή στην Συνθήκη του Μάαστριχτ προκειμένου να μπορούν να διασωθούν χώρες της ευρωζώνης, ενώ υπογραμμίζει ότι η οικονομική άνθιση της Γερμανίας οφείλεται και στις μεγάλες διαγραφές χρέους που της είχαν γίνει μεταπολεμικά.
 
Δεν με εκπλήσσει καθόλου.

Δεν είναι κατανοητό αυτό το συναίσθημα; Πολλοί Γερμανοί συσχετίζουν αυτή την άνοδο του Χίτλερ με τον υπερπληθωρισμό.
 

Πράγματι μπορούμε να διαβάσουμε έτσι τη συλλογική μνήμη του γερμανικού λαού. Πλην όμως, από ιστορική άποψη, η ανάγνωση αυτή δεν...

Φέρτε πίσω τα λεφτά ...



...δώστε κάτι και δεν θα σας ενοχλήσουμε ξανά…
Φέρτε πίσω τα λεφτά και ξεχάστε πόθεν έσχες, φορολογικούς ελέγχους και συντελεστές 42%.
Βάλτε τα στις ελληνικές τράπεζες και...
με εφάπαξ φόρο 15% ή κάντε επενδύσεις και εξασφαλίστε φορολόγηση του κεφαλαίου με συντελεστή 7,5% μια και έξω και πλήρη φορολογική αμνηστία. Κοινώς φέρτε τα λεφτά, δώστε κάτι και δεν θα σας ενοχλήσουμε ξανά…
Το μήνυμα αυτό θέλει να εκπέμψει η κυβέρνηση, στον βαθμό που ξεπεράσει τις ενστάσεις της τρόικας, προς τους απανταχού Έλληνες με λεφτά κρυμμένα στο εξωτερικό ή ακόμα και σε σεντούκια ή θυρίδες στο εσωτερικό, εκτιμώντας ότι έτσι μπορεί να ανοίξει τον δρόμο για την επιστροφή στο ελληνικό τραπεζικό σύστημα σε κεφάλαια τουλάχιστον 10 δισ. ευρώ, όπως αναφέρει δημοσίευμα της εφημερίδας "Τα Νέα".
Με 15% συντελεστή φόρου, το κέρδος για το ελληνικό Δημόσιο είναι 1,5 δισ. ευρώ ή «μισός ΕΝΦΙΑ» όπως λένε χαρακτηριστικά κυβερνητικές πηγές. Θα μπορούσαν να χρηματοδοτήσουν μια ταχύτερη μείωση των φορολογικών συντελεστών για όλους, συμπληρώνουν.
Τα 10 δισ. ευρώ των κεφαλαίων είναι, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, «όσα τα μαξιλάρι ανακεφαλαιοποίησης των ελληνικών τραπεζών από το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας», ποσό ικανό να δώσει βαθιά ανάσα ρευστότητας στις τράπεζες και αναπτυξιακή ώθηση. Μια τέτοιου μεγέθους ένεση ρευστότητας κρίνεται παραπάνω από πολύτιμη για τις τράπεζες ιδίως όταν-με τα σημερινά δεδομένα-δεν θα έχουν από τις αρχές του 2015 τη δυνατότητα να προσφεύγουν στην ΕΚΤ για φθηνό δανεισμό με ενέχυρο τίτλων.

TA NEA

Απρόκλητη επίθεση των ΜΑΤ σε δημοσιογράφο ...

 
...καταγγέλλει η ΕΣΗΕΑ.
Kι όχι μόνο. "Αγνωστος από τον πρώτο όροφο παρακείμενης πολυκατοικίας απειλούσε την ίδια και άλλους πολίτες με ένα περίστροφο"...
Απρόκλητη επίθεση των ΜΑΤ σε δημοσιογράφο που κάλυπτε την αντιφασιστική διαδήλωση στο Κερατσίνι, για τον ένα χρόνο από τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα, καταγγέλλει το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ.

Όπως αναφέρεται σε...
σχετική ανακοίνωση της Ένωσης, «το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ καταγγέλλει την απρόκλητη επίθεση ανδρών των ΜΑΤ στην συνάδελφο Δήμητρα Κόκκορη, η οποία κάλυπτε δημοσιογραφικά για την “ertopen” την πορεία που διοργανώθηκε χθες στη μνήμη του αδικοχαμένου Παύλου Φύσσα.

Η συνάδελφος επέδειξε, μάταια όπως αποδείχθηκε, την δημοσιογραφική της ταυτότητα στους άνδρες των ΜΑΤ. Αποτέλεσμα της απρόκλητης επίθεσης που δέχθηκε ήταν ο τραυματισμός του δεξιού της χεριού από χτύπημα «γκλομπ». Την ίδια ώρα άγνωστος από τον πρώτο όροφο παρακείμενης πολυκατοικίας απειλούσε την ίδια και άλλους πολίτες με ένα περίστροφο.

Επειδή δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνουν τέτοια φαινόμενα εναντίον δημοσιογράφων, φωτορεπόρτερ και κάμεραμαν, ούτε η πρώτη φορά που καλούμαστε να τα καταδικάσουμε, ζητούμε από τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη να παρέμβει άμεσα ώστε να εντοπιστούν οι ένοχοι αστυνομικοί και να τιμωρηθούν παραδειγματικά.»
topontiki.gr

Σε πανικό, ο Βενιζέλος...




Για το θέμα της κατάργησης του μπόνους των 50 εδρών για το πρώτο κόμμα, το οποίο έχει θέσει ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Ευάγγελος Βενιζέλος, μίλησε ο βουλευτής της ΝΔ, Προκόπης Παυλόπουλος,  στον "Real FM 97.8".
  «Ο ...
τρόπος που το έθεσε, δείχνει ένα είδος πανικού απέναντι στον αντίπαλο», ανέφερε.
Ερωτηθείς αν η χώρα κινδυνεύει να μπει σε περίοδο παρατεταμένης ακυβερνησίας, ο βουλευτής της ΝΔ απάντησε ότι αυτό είναι σίγουρο, αν καταργηθεί το μπόνους. «Όσο υπάρχει το μπόνους, είναι ένας συνεκτικός κρίκος, ο οποίος επιτρέπει δύο κόμματα να βρουν τρόπο να κυβερνήσουν», διευκρίνισε.
 

Εθιμική ασυλία



Παντελής ΜπουκάλαςΠΑΝΤΕΛΗΣ ΜΠΟΥΚΑΛΑΣ
 Από την πρώτη νιότη της, η ποίηση έσπευσε να μας διδάξει, με την «Οδύσσεια», ότι ουδείς, καλός ή κακός, είναι ανώνυμος: «Ου μεν γαρ τις πάμπαν ανώνυμός εστ’ ανθρώπων». Συγκινητική η σκηνή, απαθανάτισε τον σεβασμό στον ξένο, τον ικέτη: Βλέποντας ο βασιλιάς των Φαιάκων ο Αλκίνοος τον (άγνωστό του) Οδυσσέα να λιώνει στο κλάμα όσο ο αοιδός Δημόδοκος τραγουδούσε την άλωση της Τροίας με το στρατήγημα του Δούρειου Ιππου, τον ρώτησε με ποιο όνομα τον αποκαλούν οι γονείς του και ποια η πόλη του. Σταθερό είναι άλλωστε το ερώτημα στα έπη: ποιος είσαι, ποια η γενιά σου, ποιος ο τόπος του.

Και τότε, προφανώς, οι φημισμένοι, οι ξακουστοί, είχαν τα πλεονεκτήματά τους, εφόσον η φήμη τους ανταποκρινόταν στην πραγματική αξία τους. Η διαφορά μας λοιπόν είναι αυτή: Και κακόφημος αν είσαι σήμερα, ή ακουστός μόνο και μόνο επειδή είσαι ψώνιο (της τηλεόρασης λ.χ. ή γενικότερα της σόουμπιζ) ή επειδή είσαι ένας από τους τάχα βασιλιάδες της «νυχτερινής Αθήνας», η επειδή πλούτισες ταχύτατα και νομιμοανόμως, η ισχύς σου είναι αφύσικα και ανήθικα μεγάλη και πέρα από το σινάφι σου. Και, με τόσο βαριά την αλλοίωση πολιτείας και κοινωνίας, είσαι πολύ περισσότερο σεβαστός απ’ όσους έχουν την αγαθή φήμη ότι κάτι έχουν προσφέρει στο κοινό μας ταμείο.

Οι πόρτες ανοίγουν μπροστά σου, και αυτοί που έχουν την εκ νόμου ευθύνη να σε ελέγχουν, υποκλίνονται ή αποχωρούν για να μη σταθούν εμπόδιο στην ηγεμονική σου διέλευση. Πόσοι σπουδαίοι και τρανοί έχουν καταδικαστεί για τη μία ή την άλλη ατασθαλία, αναπνέουν όμως τον ελεύθερο αέρα τους και συνεχίζουν τις «επιχειρηματικές δραστηριότητές τους»; Και πόσοι άλλοι όμοιοί τους θα έπρεπε να έχουν κληθεί προ πολλού από τη Δικαιοσύνη, και μολαταύτα εξακολουθούν να μετέχουν ισοτίμως σε ό,τι αποκαλούμε δημόσιο βίο της χώρας;

Γνωστά πράγματα, που έχουν βέβαια το ονοματεπώνυμό τους: «Ασυλία Επωνύμων». Τα λέμε και τα ξαναλέμε στις παρέες μας και στα καφενεία, ξοδεύοντας τον ανήμπορο θυμό μας σε αναθέματα, η μία γενιά μετά την άλλη. Τα είπε, με τη δική του ορολογία –πλην ανήμπορος και αυτός όσο κάθε «άσημος» και «ανώνυμος»– ο γενικός επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης: «Διακριτική μεταχείριση επωνύμων», «έκδοση βουλευμάτων που απαλλάσσουν τους επώνυμους κατηγορούμενους», «βραδύτητα στην απονομή της Δικαιοσύνης», «ανεπάρκεια των δικαστηρίων να επιβάλουν τον νόμο, κυρίως στα οικονομικά εγκλήματα» και, επιπλέον, «νομοθετικές ρυθμίσεις που θεσπίστηκαν ad hoc για να επιτρέψουν ή να καλύψουν διεφθαρμένες συμπεριφορές». Ο κ. Λέανδρος Ρακιντζής τα είπε όλα αυτά με τον πλέον επίσημο και θεσμικό τρόπο: στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, όπου κλήθηκε να εξηγήσει το περιεχόμενο της πρόσφατης έκθεσής του για το 2013. Αυτό ήταν και το λάθος του όμως. Θα έπρεπε να τα πει όλα αυτά τα σοβαρότατα στο καφενείο της Βουλής. Ισως εκεί να συναντούσε επιτέλους τον πρωθυπουργό.
kathimerini.gr

Ο Δημήτρης Χαντζόπουλος σατιρίζει την επικαιρότητα

                                                                                                                    (από "ΤΑ ΝΕΑ")

Γκάφα στην εφαρμογή του ΕΝΦΙΑ με τα ενοικιαζόμενα δωμάτια

Γκάφα στην εφαρμογή του ΕΝΦΙΑ με τα ενοικιαζόμενα δωμάτια

Μία ακόμη γκάφα καταγράφεται στο ενεργητικό του υπουργείου Οικονομικών αναφορικά με τον ΕΝΦΙΑ. Κόντρα στις ανακοινώσεις περί ευνοϊκής φορολογικής μεταχείρισης των ενοικιαζόμενων δωματίων, έπειτα από παρέμβαση της υπουργού Τουρισμού Ολγας Κεφαλογιάννη στις 11 Σεπτεμβρίου ώστε τα ενοικιαζόμενα να αντιμετωπίζονται όπως τα ξενοδοχεία περιορίζοντας τις επιβαρύνσεις, η διάταξη η οποία ψηφίστηκε τελικά στη Βουλή, όπως εξηγούν έγκριτοι νομικοί και φοροτεχνικοί, καταφέρνει το ακριβώς αντίθετο. Εξαιρεί από την εξαίρεση τα ενοικιαζόμενα δωμάτια προβλέποντας επί της ουσίας επιβολή ΕΝΦΙΑ και συμπληρωματικού φόρου ωσάν να ήταν κατοικίες.

Η γκάφα είναι δεδομένη και επιβεβαιώνεται από την ανακοίνωση την οποία εξαναγκάστηκε να εκδώσει το υπουργείο Τουρισμού χθες βράδυ για να προλάβει τα χειρότερα. Οπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, «μετά από συνεργασία με το υπουργείο Οικονομικών διευκρινίζεται ότι η λογική της διάταξης που προστέθηκε στο νόμο για τον Ενιαίο Φόρο Ιδιοκτησίας Ακινήτων με το ψηφισθέν στις 11/9/2014 νομοσχέδιο είναι, οι προβλέψεις που ισχύουν για τα κύρια ξενοδοχειακά καταλύματα (ξενοδοχεία) να εφαρμόζονται και στα μη κύρια ξενοδοχειακά καταλύματα (ενοικιαζόμενα δωμάτια - διαμερίσματα, αυτοεξυπηρετούμενα καταλύματα πλην των τουριστικών επιπλωμένων επαύλεων - βιλών του άρθρου 46 παρ. 5 του ν. 4179/2013)».

Η βούληση, αναμφίβολα, είναι αυτή. Η διάταξη όμως άλλα λέει και ο… διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες.
Φαινομενικά, η διάταξη εξαιρεί...

Παραιτήθηκε ο πρωθυπουργός της Σκωτίας...

... Αλεξ Σάλμοντ μετά το «όχι» στην ανεξαρτησία

Σκωτζέζοι παρακολουθούν το τηλεοπτικό μήνυημα του Αλεξ Σάλμοντ
Παραιτήθηκε ο πρωθυπουργός της Σκωτίας Αλεξ Σάλμοντ μετά το «όχι» στην ανεξαρτησία


Μετά το υψηλό ποσοστό του «όχι» στο δημοψήφισμα για την ανεξαρτησία, ο πρωθυπουργός της Σκωτίας Αλεξ Σάλμοντ, πρωτεργάτης της πρωτοβουλίας για το δημοψήφισμα, ανακοίνωσε ότι παραιτείται από την ηγεσία του κόμματός του και από τη θέση του πρωθυπουργού.

Ο ίδιος, στις δηλώσεις του, αναφέρθηκε στο 1,6 εκατομμύριο των συμπολιτών του που ψήφισαν υπέρ της ανεξαρτησίας, ενώ εξέφρασε σκεπτικισμό για τις υποσχέσεις του Ντέιβιντ Κάμερον.

«Για εμένα η περίοδος που υπήρξα ηγέτης έχει σχεδόν τελειώσει αλλά για τη Σκωτία η εκστρατεία συνεχίζεται και το όνειρο δεν θα πεθάνει ποτέ», είπε ο Σάλμοντ μιλώντας στους δημοσιογράφους στο Εδιμβούργο.

«Οποια λάθη έγιναν στη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας ήταν δικά μου» συνέχισε ο επικεφαλής της κυβέρνησης της Σκωτίας.

Ο Σάλμοντ πρόσθεσε ότι δεν θα δεχθεί την πρόταση να είναι εκ νέου υποψήφιος για την ηγεσία του Σκωτσέζικου Εθνικού Κόμματος (SNP) στο ετήσιο συνέδριό του τον Νοέμβριο και κατόπιν θα παραιτηθεί από τον θώκο του πρωθυπουργού.

«Αφού ψηφίσει η βάση θα παραιτηθώ από τον θώκο του πρωθυπουργού για να επιτρέψω στον νέο ηγέτη (σ.σ. του SNP) να εκλεγεί», διευκρίνισε ο Σάλμοντ.

Μιλώντας το πρωί της Παρασκευης, ο Σάλμοντ είχε πει ότι η Σκωτία αποφάσισε «σε αυτό το στάδιο» να μην γίνει ανεξάρτητη.

«Αποδέχομαι την ετυμηγορία του λαού και θα τη σεβαστώ» είπε. Επισημαίνοντας τις δεσμεύσεις της πολιτικής ηγεσίας στο Λονδίνο για ενισχυμένες αρμοδιότητες, ο Σάλμοντ είπε ότι «η Σκωτία περιμένει να τηρηθούν γρήγορα αυτές οι υποσχέσεις».

Πάντως, μιλώντας στους δημοσιογράφους κατά την ανακοίνωση της παραίτησής του, ο Σάλμοντ έσπευσε να υπογραμμίσει ότι το δημοψήφισμα «είναι μία διαδικασία που συμβαίνει μια φορά σε μια γενιά».

O Σάλμοντ ανέλαβε επικεφαλής της κυβέρνησης της Σκωτίας το 2007, όταν το Εθνικό Σκωτικό Κόμμα (SNP) κέρδισε την σχετική πλειοψηφία στη Βουλή. Ηγήθηκε κυβέρνησης μειοψηφίας, καθώς δεν ευδοκίμησαν οι συνομιλίες που είχε με άλλα κόμματα για το σχηματισμό κυβέρνησης ευρύτερης συνεργασίας και πλειοψηφίας.

Στις εκλογές του 2011 το SNP κέρδισε την απόλυτη πλειοψηφία των εδρών, κάνοντας ήδη από τότε γνωστή την πρόθεσή του να διεξαχθεί δημοψήφισμα για την ανεξαρτησία της Σκωτίας.
tanea.gr

«Πιο γελοίος κι από τον Άδωνι»…

«Η μαύρη αλήθεια είναι πως το ΠΑΣΟΚ δεν μπόρεσε να πλησιάσει με τίποτα την διαφθορά και την μάσα των δεξιών κυβερνήσεων και της χούντας, που κι αυτή δεξιά ήταν»…

Πρέπει να είναι μεγάλη η αγωνία του Πέτρου Τατσόπουλου για το μέλλον του στην πολιτική κονίστρα και για το μέλλον του μισθού του. Οι δηλώσεις του κ. Τατσόπουλου πως...
«επί ΠΑΣΟΚ ξεκίνησε η διαφθορά» και πως «ο Αλέξης Τσίπρας κάνει αυτό που κάνουν τα μοντέλα» -επειδή συναντήθηκε με τον Πάπα- δείχνουν τεράστια αγωνία να ακουστεί. Και επειδή στη Βουλή είναι ανύπαρκτος, βάζει τα δυνατά του στα ΜΜΕ και στο Facebook.

Όσο κι αν σιχαίνομαι το ΠΑΣΟΚ, η διαφθορά δεν ξεκίνησε επί ΠΑΣΟΚ.

Η διαφθορά ξεκίνησε από την ίδρυση του ελληνικού κράτους και, αν δεν θέλουμε να πάμε τόσο πίσω, γνωρίζουμε όλοι τι απέγιναν τα χρήματα του σχεδίου Μάρσαλ και πόσο αδιάφθορη ήταν η Ελλάδα στην διάρκεια των δεξιών κυβερνήσεων του ’50 και του ’60, της δικτατορίας των συνταγματαρχών και των δυο κυβερνήσεων του Κωνσταντίνου Καραμανλή.

Η μαύρη αλήθεια είναι πως το ΠΑΣΟΚ δεν μπόρεσε να πλησιάσει με τίποτα την διαφθορά και την μάσα των δεξιών κυβερνήσεων και της χούντας, που κι αυτή δεξιά ήταν.

Η χούντα έγινε επειδή η Δεξιά ηττήθηκε στις εκλογές, ώστε, αμέσως μετά τη χούντα, να έρθει πάλι η Δεξιά. Όπως και έγινε.

Μπορούμε να κατηγορήσουμε για πολλά το ΠΑΣΟΚ αλλά αυτό δεν σημαίνει πως θα αλλάξουμε την Ιστορία του ελληνικού κράτους.

Στη δεύτερη δήλωση του κ. Τατσόπουλου, αν ο Αλέξης Τσίπρας κάνει αυτό που κάνουν τα μοντέλα, ο Πέτρος Τατσόπουλος που έχει πάρει σβάρνα τις τηλεοράσεις και τα ραδιόφωνα -και έχει γίνει πιο γελοίος και γραφικός και από τον Άδωνι Γεωργιάδη- τι ακριβώς κάνει;

Βέβαια, μπορεί αυτή η συνεχής προσπάθεια του Πέτρου Τατσόπουλου να μιλάει παντού χωρίς να λέει τίποτα, να μην οφείλεται μόνο στην αγωνία για το πολιτικό του μέλλον και την τσέπη του.

Μπορεί να είναι απλά η αγωνία ενός κοντού ανθρώπου, ο οποίος, επειδή δεν φαίνεται, είναι αναγκασμένος να κάνει συνέχεια θόρυβο για να τον προσέξουν.

Πρέπει να είναι τραγικό να έχεις μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου αλλά, εξαιτίας του ύψους σου, να είσαι αναγκασμένος σε όλη σου τη ζωή να κοιτάς τους άλλους από κάτω προς τα πάνω.

Θα υπάρχει και κίνδυνος για αυχενικό σύνδρομο...

pitsirikos.net

Ο Τζέρι τα κατάφερε...

Τεράστια επιτυχία του Τζέρι (χωρίς τον Τομ...) Γιακουμάτου (και) στο θέμα του γάλακτος.

Αλλαξε η τιμή (στο γάλα, όχι στον υπουργό που η αξία του παραμένει σταθερή...), αποδεικνύοντας ακόμη μια φορά πως...
τηρεί τις υποσχέσεις του.

Είναι γνωστό, άλλωστε, ότι ο λόγος του εκτός από τεκμηριωμένος (και πιστοποιημένος με ISO 2000...) είναι και συμβόλαιο.

Το ότι το γάλα έγινε πιο ακριβό και όχι πιο φθηνό, ε, είναι λεπτομέρεια!

Τώρα, πώς γίνεται ν' ακριβαίνει, ενώ μειώνεται το ποσοστό κέρδους των παραγωγών, αποτελεί ένα μυστήριο που θα εξιχνιάσει ο Τζέρι (μαζί, όμως, με τον Τομ...).

Ελπίζουμε μόνο μετά το φρέσκο γάλα να μην ασχοληθεί και με το εβαπορέ!

Διότι θα έχουμε και βαπορίσιο γάλα, εκτός από καφέ...

Γιώργος Τζεδάκις - "Φουαγιέ"