Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

Μπαλάφας προς Τζαμτζή: Είσαι μπαγάσας, αγενής και ό,τι θέλω...



Απολαυστικός διάλογος...
Μετά το "τι λες ρε Πάγκαλε;" που εκστόμισε  ο Μπαλάφας (ΑΝΤ-1), με αφορμή την περίφημη φράση του πρώην υπουργού, "Μαζί τα φάγαμε", το μέλος της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ, συνέχισε. Πιάνοντας τον...
Τζαμτζή.

Ακολουθεί απόσπασμα από τους διαλόγους τους :

Μπαλάφας
: Τώρα σταματήστε. Εγώ σας άκουσα να λέτε τις διάφορες γενικολογίες. Ακούστε τώρα συγκεκριμένα πράγματα. Σταματήστε τώρα. Δε με αφήνετε να μιλήσω. Βρε το μπαγάσα.

Τζαμτζής: Μπαγάσας δεν είμαι, σας επιστρέφω το χαρακτηρισμό.

Μπαλάφας: Μπαγάσας είσαι. Και αγενής είσαι. Είσαι ό,τι θέλω.

Τζαμτζής: Να αποδέχεστε τον διάλογο. Εσείς θέλετε μονόλογο.

Μπαλάφας: Μα τι διάλογο; Εσύ δε με αφήνεις να μιλήσω.

Τζαμτζής: Θέλετε να πείτε το ποίημά σας.

Μπαλάφας: Σε διέκοψα αγόρι μου, εγώ;

Τζαμτζής: Ούτε αγόρι σας είμαι, ούτε τίποτα
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.