Τρίτη 24 Απριλίου 2018

Αυτά που λέει ο Πρετεντέρης (και άλλοι), είναι αστείες ιστορίες...

Δεν κρατήθηκε όταν άκουσε τον Σεραφείμ Κοτρώτσο (ΕΡΤ) να του λέει, πως, "διάβαζα στο "ΒΗΜΑ της Κυριακής" ένα άρθρο του Γ. Πρετεντέρη, ο οποίος ουσιαστικά έλεγε οτι εσείς μαζί με άλλα πρόσωπα (Παπακώστα, Βελόπουλος, Καρατζαφέρης, Μπαλτάκος, Κρανιδιώτης), συμμετέχετε σε μια επιχείρηση υπονόμευσης της ΝΔ και του Κυριάκου Μητσοτάκη, με στόχο τον σχηματισμό του 6ου κόμματος".
Ο Αντώναρος, χαμογέλασε. Και... απασφάλισε:  
Αυτά είναι αστείες ιστορίες. Εχω ακούσει τα πιο απίθανα πράγματα, σχετικά με τις παρεμβάσεις μου.Μέχρι κι οτι είμαι "όψιμος Συριζαίος".
Εγώ σέβομαι κάθε άνθρωπο που ανήκει σ' ενα κόμμα κι ο καθένας έχει το δικαίωμα να ανήκει όπου θέλει. Αλλά, εγώ ανήκω εδώ και 40 χρόνια στη ΝΔ. Στην κεντροδεξιά παράταξη.

Κι άφησε αιχμές κατά Μητσοτάκη και Σαμαρά, για τις ακραίες φωνές (Αδωνις κ.α.) που έχουν φέρει μέσα στο κόμμα:  

Aν συνεχιστεί η μονόπλευρη, μονοδιάστατη πολιτική που ακολουθεί η σημερινή ηγεσία κι άρχισε απο την προηγούμενη ηγεσία, του Αντώνη Σαμαρά, φοβάμαι, πως, κομμάτια του κόσμου που ψήφιζαν κατά καιρούς τη ΝΔ, δεν θα την ψηφίσουν την επόμενη φορά.
Διότι, αισθάνονται αποξενωμένα και από τον περίεργο πολιτικό λόγο, ο οποίος εκφράζεται συχνά, αλλά και από τις ακραίες θέσεις και την ακραία έκφραση του τρόπου την οποία μερικές φορές χρησιμοποιεί ο δοτός αντιπρόεδρος της ΝΔ, αλλά και άλλα διάφορα στελέχη.
Το επικίνδυνο είναι, πως, οι φωνές αυτές έχουν γίνει κυρίαρχες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.